HorseTimeXL schreef:Wat ik me afvraag he is er ooit een president geweest is US die ook maar klein beetje in de buurt kwam van Trump in zijn gedrag.
Er zijn natuurlijk een hoop affaires geweest en ook wel aantal fraudeleuze dingen zoals met Reagen, maar het gedrag van Trump en aanhang vind ik wel heel bizar.
Pfoe, veel mensen beschouwen Buchanan als een hele slechte president, maar dat was meer omdat hij alleen maar olie op het vuur gooide voordat de burgeroorlog in Amerika uitbrak. (Zo wilde hij bijvoorbeeld Kansas als een slavenstaat laten aansluiten bij de Union, iets waar zo'n beetje iedereen op tegen was)
Verder was Warren G. Harding ook niet zo'n beste president, veel mensen herinneren hem om zijn vele schandalen zoals 'The Teapot Dome Scandal'.
Een van de meest eigenaardige presidenten moet Calvin 'Silent Cal' Coolidge zijn geweest, deze president sprak heel weinig. Zelfs in grote gezelschappen. Een hele aardige anekdote over hem is de volgende:
Citaat:
Coolidge was known for never smiling or laughing at his own jokes, a fact which seems to have confused most people. One anecdote finds a talkative and socially prominent hostess cornering Coolidge at a party and telling him that the president must help her out: she’s made a bet that she can get him to say more than two words at the party. His reply? “You lose.”