Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Ik moet straks in de auto langs de kazerne in Hilversum, ben echt benieuwd wat ik daar aan tref.
Salsa schreef:Las ik ook en wist ik niet.
Heel mooi aangepast logo en zwarte rand.
Net beelden van al die rouwauto's gezien. Pfffff wat veel. Nu al en dit zij er pas 40. Geeft nog meer besef hoeveel levens er vverlorn zij gegaan. 293 blijft maar een getal tot je het complete plaatje ziet
Citaat:How horrible must have been the final moments of their lives, when they knew the plane was going down. Did they lock hands with their loved ones, did they hold their children close to their hearts, did they look each other in the eyes, one final time, in an unarticulated goodbye? We will never know.
xConnie schreef:Ik heb vanmorgen in de auto de radio uitgezet, kon er echt niet tegen. Elk liedje wat je hoort krijgt nu een andere betekenis. Op het werk stond de radio ook aan en ik werd er zo naar van dat ik naar huis ben gegaan. De hele dag denk ik (en de meeste wel denk ik) eraan.
Mijn gedachten zijn constant bij de vriend van mijn broer, zijn familie, en de rest van de nabestaanden.
Wat was de speech van minister Timmermans mooi, prachtig.Citaat:How horrible must have been the final moments of their lives, when they knew the plane was going down. Did they lock hands with their loved ones, did they hold their children close to their hearts, did they look each other in the eyes, one final time, in an unarticulated goodbye? We will never know.
xConnie schreef:Ik heb vanmorgen in de auto de radio uitgezet, kon er echt niet tegen. Elk liedje wat je hoort krijgt nu een andere betekenis. Op het werk stond de radio ook aan en ik werd er zo naar van dat ik naar huis ben gegaan. De hele dag denk ik (en de meeste wel denk ik) eraan.
Mijn gedachten zijn constant bij de vriend van mijn broer, zijn familie, en de rest van de nabestaanden.
Wat was de speech van minister Timmermans mooi, prachtig.Citaat:How horrible must have been the final moments of their lives, when they knew the plane was going down. Did they lock hands with their loved ones, did they hold their children close to their hearts, did they look each other in the eyes, one final time, in an unarticulated goodbye? We will never know.