ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marielle231

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 01:32

heb dit eigelijk nooit echt gevolgt, maar stuite er eergister toevallig op, heb van 1 tot 55 gelezen en daarna doorgegaan met 140 tot nu want het was toch wel erg veel allemaal...

vind het een hele vreemde zaak, in het begin dacht ik idd dat Maddy ontvoerd was, alleen hoe verder ik in het verhaal kwam hoe vreemder ik het begon te vinden,

Heb zelf 3 kids, maar zou GEK worden als ik me kind niet zie in het bedje waar ik haar heb neergelegt, zal eerst het hele huis doorzoeken en daarna met de 2 andere terug gegaan zijn naar de vrienden,of de bende bij elkaar schreeuwen...
maar goed blijkbaar reageerd iedereen anders...
toen ik las dat ze eerst het nieuws ofzo belde en DAARNA pas de politie had ik ook gelijk vraagtekens bij,
dan nog dat ze wel gingen kijken en volgens de obers niet eens van tafel zijn gegaan.
niet weg willen gaan zonder maddy maar het werd te heet onder de voeten toch maar gauw terug naar huis, omdat het beter is voor de 2ling...

Vind het een erg vreemde zaak, en hoop echt dat dit snel opgelost word, dan alwel toch ontvoerd of toch de ouders.

daarnaast laat je toch geen spuit op het kastje liggen terwijl de kids in diezelfde kamer slapen.

Hoop echt dat ze deze zaak opgelost gaat worden, en dat ze Maddy vinden, Dood of levend..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 09:36

Correio da Manha - 24 de Novembro de 2007

Tests: fundamenteel bewijs voor de politie.

PJ gaat naar Birmingham

De experts van het (Portugese) wetenschappelijk politielaboratorium gaan naar Birmingham, waar het Engels forensisch lab is, om de resultaten van de tests die zijn gedaan op de sporen die zijn verzameld in de Maddie zaak te analyseren.
Dit onderzoek is recent afgesloten en nu kunnen de onderzoekers de lab rapporten analyseren en kennis verkrijgen t.a.v. de door de Engelsen gebruikte technieken.

Voor zover Correio da Manha (CM) heeft vernomen, zal de staf van het Nationele (Portugese) wetenschappelijk politielaboratorium de laatste testen mee terugbrengen die nog steeds in handen van de Britten zijn en die het onderzoek vooruit zouden kunnen helpen.

De biologische sporen zijn voornamelijk verzameld in de auto die door de McCanns is gebruikt en in het appartement dat door de familie is gebruikt en de autoriteiten geloven dat deze fundamenteel zijn voor de bewijsvoering tegen de ouders.
De autoriteiten geloven ook dat het wetenschappelijk bewijs, dat wijst naar de aanwezigheid van Madeleine in de auto die was gehuurd door de McCanns 22 dagen na de verdwijning van het meisje uit de Ocean Club, fundamenteel zullen zijn voor de ondersteuning van de veronderstelling dat het meisje die nacht dood is gegaan en dat de ouders het lijkje hebben verborgen. .

De omstandigheden waaronder het kind overleed, blijft een onbekend feit, een situatie die wellicht alleen kan worden opgelost als het lichaampje is gevonden. De PJ gaat door met zoeken naar haar lichaam en probeert intussen de laatste uren te reconstrueren voordat het alarm van de vermissing van het meisje rees.

De aanwezigheid van de onderzoekers in Birmingham zal worden gebruikt om de analyses meer betrouwbaarheid te geven en om te anticiperen op elke verklaring die door de McCanns zal worden gegeven voor de bewijzen tegen hen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 09:52

Volgende week dinsdag 23.15 komt er een special over Maddy op tv, welk net weet ik niet meer, maar even opletten meiden, niet missen!!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 09:56

Verder zijn er nog een aantal berichten in Britse sensatiekranten, waarvan je je moet afvragen hoe betrouwbaar die zijn:

Een baby sitter heeft een man gezien die probeerde door het raam te klimmen van het appartement van waaruit Maddie is verdwenen, op het moment dat daar een kindje alleen binnen was. Deze vrouw werkt als nanny in de Ocean Club en bezweert dit te hebben gezien. Ze beweert dat hij leek op Murat.
Het incident deed zie 6 maanden voor de verdwijning van Maddie voor. De baby sitter heeft het incident gerapporteerd aan het management die de informatie weer heeft doorgegeven aan de Portugese politie. De vrouw - die overigens anoniem wil blijven - verklaarde dat ze de baby slapend in het appartement achterliet terwijl ze wat te eten ging halen. Op de terugweg betrapte ze de man die haar aan zag komen. Hij rende weg onder het roepen van "No no"
De melding is tevens doorgegeven aan de detectives van het door de McCanns gehuurde bureau Metodo 3. Onderzoekers werken nu aan de beschrijving van de ongeveer 30 jarige donkerharige man.

Daily Star:
Metodo 3 heeft een lijst samengesteld van 10 verdachte pedofielen en proberen deze te traceren in Europa en Afrika. Het 40 man sterke team zijn er zeker van dat deze lijst de sleutel voor een oplossing van de zaak en denken Maddie nu binnen 5 maanden te kunnen vinden.
Met gebruikmaking van ouderwets detective werk wordt iedere zedendelinquent nagegaan t.a.v. hun whereabouts tijdens de verdwijning van Maddie, uitgaande van het vermoeden dat Maddie is geroofd door een sex monster en weggevoerd is naar Marokko. Marokko is in 35 minuten bereikbaar vanaf het vasteland van Europa en is bekend als haven voor zedendelinquenten. Het onderzoeksbureau is gehuurd door Kate en Gerry in september op basis van een contract van 6 maanden. Clarence Mitchell, woordvoerder van de McCanns, heeft alle vertrouwen in dit bureau.

Sunday Express
Kopt dat Kate onder de Portugese wetgeving wel 10 jaar gevangenisstraf zou kunnen krijgen voor "verwaarlozing" van haar kinderen. Een advocaat beschuldigde het stel van deze misdaad doordat zij hun kinderen alleen in het appartement hebben achtergelaten. Volgens de woordvoerder van het stel - Clarence Mitchell - is dit onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 09:57

Lusitana schreef:
russel schreef:
Silvana, het is nu net Maddie geworden, afvragen waarom zij en niet een ander zal iedereen doen in haar omgeving. Makkelijker? Ik weet niet, donker, weinig mensen op straat, voordeur open, ouders net wezen kijken, want wellicht stond er iemand op de uitkijk en waarom zou zo iemand niet alleen opereren?

Hoho, die voordeur was los, niet open, dat moet je weten, dat kun je niet zien. En je moet om bij het appartement te komen, wel een trap achter een poortje op en het heeft buren naast (aan een kant) en boven. Het is dus niet gewoon een deur aan de straat en vanaf het park (zwembadgedeelte) kijken ze ook nog op die deur en daar hangt wel een lantaarn in de nis. Vanaf de straat is het eigenlijk niet te zien.

Oke, los of open, met open bedoel ik natuurlijk niet op slot. Dan kan ik nog meer begrijpen dat ze zich wel veilig voelde net de deur niet op slot in deze constructie, maar om nou een criterium te maken wat wel en niet makkelijk is om een kind weg te halen, is niet aan ons. Zo hebben veel mensen een buitenlamp bij hun voordeur, vinden ze inbraakwerend, het voordeel is dat de inbreker geen zaklamp meer nodig heeft om in te breken, dus het is maar wat je belangrijk vind. Dan wordt er zat ingebroken als buren lekker nog beneden zijn, of zelf in hun eigen huis op de boven verdieping als ze gewoon beneden thuis zijn. Wat dacht je van inbraak in je slaapkamer als je licht te slapen en je laatjes worden gewoon doorzocht?? Voor mij is die trap en die buren geen belemmering om uit te mogen gaan van het feit dat Maddy daarom niet te pakken was.

Overigens vreemd en wreed dat ze nu pas achter die 10 personen gaan en dat het er eigenlijk meer zijn, oppakken die handel en wegsluiten voor eeuwig, de Maddyzaak doet niet ter zake. Dat is iets wat ik dan weer niet begrijp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:02

Lusitana schreef:
Als hier dan zo'n type zit, waarom zijn er dan niet meer kinderen verdwenen? Portugal heeft geen geschiedenis van kinderen die aan de lopende band verdwijnen.
Wel worden er regelmatig pedofielen opgepakt, maar die hebben geen smaak voor buitenlandse blonde meisjes van nog geen 4, maar meer voor jongetjes van rond de 10...

Dit is de pagina van vermiste personen in Portugal, waarvan slechts 9 kinderen, waarvan de twee jongens op de bovenste rij dus gespot zijn. De een op een internetsite van pedofielen en de ander in Zwitserland.
http://www.pj.pt/htm/pessoas.htm

Als hier werkelijk een man liep die op bestelling kindertjes pikte voor een pedofielen netwerk of zichzelf, waren er meer weg en korter op elkaar...denk ik dan zelf.

Misschien is zo een type juist wel weggegaan uit Portugal of dat deel van Portugal na al die publiciteit. Maar ik weet niet hoe het in de arme gebieden in Portugal is. Stel dat daar kinderen verdwijnen, zal je misschien niet zo snel iets van horen?

Lusitana, volgens mij ben je helemaal in de Kerstsfeer. Haha! Je begint steeds met HOHO als je me citeert. Clown

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:12

24Horas berichtte gisteren dat de PJ de financiele situatie van de McCanns onderzoekt.
Dit heeft te maken met de mogelijkheid dat het kind door de ouders zelf kan zijn verkocht als gevolg van financiele problemen.
Het eerdere vermoeden ging uit naar Kate die een geschiedenis van depressie leek te hebben hetgeen zou kunnen wijzen naar bipolarity (manische depressiviteit) die zich kenmerkt door hoogtepunten en diepe dalen.
Maar door communicatieproblemen met Britse medische autoriteiten en de Britse geheimhoudingsplicht hierover is het (net als in Portugal) niet mogelijk om de klinische gegevens te verkrijgen over de geestelijke gezondheid van de verdachten.
Het feit dat dit beide dokters zijn en hooggeacht maakt het nog moeilijker. Wellicht ook de oorzaak van de moeite dat het de PJ kost om de gegevens over de financiele situatie en de telefoonregisters van de McCanns en hun vrienden te verkrijgen.

Maar dit is niet het enige spoor dat de PJ op dit moment volgt:
Volgens politiebronnen is de zin van Kate die zij riep op het moment dat Maddie verdween, toen ze het Tapas restaurant binnenkwam een aanwijzing dat ze wellicht de ontvoerder(s) van Maddie kende.
Ze riep herhaaldelijk "Ze hebben haar meegenomen" een uitspraak die Kate in een later verhoor niet heeft verklaard.
De theorie van een mogelijke verkoop van het kind door de McCanns is niet helemaal opzij gezet omdat, zoals een politieofficier zegt: alle onderzoeksrichtingen openstaan tot de zaak geheel is opgelost. Maar het verliest kracht op het moment dat blijkt dat het stel destijds geen financiele moeilijkheden had.
Al het bewijs tot nu toe verzameld, wijst op een onopzettelijke dood en verberging van het lijkje.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:13

Dat verkoop-kind verhaal lijkt me niet Boos!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:15

russel schreef:
Oke, los of open, met open bedoel ik natuurlijk niet op slot.

Dat is ook nog steeds iets waarover tegenstrijdige verhalen de ronde doen. De ene zegt wel op slot, de ander zegt niet op slot.

Er waren in ieder geval geen sporen van braak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:18

Hoe kunnen ze nou zoiets denken?? Misschien omdat ze zo dicht bij Marokko zitten en dat het daar wel gebruikelijk is (was) ? en dat dan daardoor het denken ook wat anders is? Portugal is ooit een arm land geweest. Landsaard heeft natuurlijk ook wel zijn invloed, ik denk dat Portugese landsaard en Engelse landsaard heel erg uit elkaar liggen en dat er heel snel gevoelens van niet begrijpen ontstaan wederzijds.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:37

Het geeft ook wel aan dat de politie een pedofielennetwerk onderzoeksrichting nog steeds niet uitsluit.
Al is de verdenking naar de ouders sterker gezien het gevonden bewijs.
Maar dat ze zelf het kind zouden hebben verkocht vind ik een absurde denkrichting. 24Horas is natuurlijk een sensatieblad, dus ik denk een flinke korrel zout meenemen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:50

marielleaartsen schreef:
daarnaast laat je toch geen spuit op het kastje liggen terwijl de kids in diezelfde kamer slapen.

De spuit lag in de slaapkamers van de ouders.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:03

russel schreef:
Zo hebben veel mensen een buitenlamp bij hun voordeur, vinden ze inbraakwerend, het voordeel is dat de inbreker geen zaklamp meer nodig heeft om in te breken, dus het is maar wat je belangrijk vind.

Ik bedoel alleen maar dat mensen daar dus gezien worden vanaf het park. Het hele gebeuren is niet van de straat te zien, dus hoe komt iemand erbij om juist naar dat appartement te gaan? Hoe weet iemand of daar een meisje slaapt, etc. En waarom werd de nadruk eerst zo op dat raam gelegd en later het verhaal veranderd? Feit is dat Murat zich heeft op het complex (en andersom)en dat hij een palmboom heeft laten plaatsen zodat ze niet meer bij hem binnen kijken.... Maar er zijn in huis en tuin verder geen sporen te vinden van Maddie, en die zijn tweemaal doorzocht. Eerst door gewone speurhonden, later door de lijkhonden.

Er bestaat trouwens ook nog steeds dat spoor naar dat andere appartement op het complex. wat meer op betrokkenheid van andere Britten wijst.
Áls er sprake is van ontvoering, is dat van binnen uit gebeurd. Wat mogelijk is. De man van Michaela (die een liefdes affaire met Murat had en niet meer bij haar man woont) is tuinman bij Murat én op de Ocean club.
Ik weiger te geloven dat er een of andere onverlaat per puur toeval op Maddie is gestuit en juist daar net zin in heeft.

russel schreef:
Misschien is zo een type juist wel weggegaan uit Portugal of dat deel van Portugal na al die publiciteit. Maar ik weet niet hoe het in de arme gebieden in Portugal is. Stel dat daar kinderen verdwijnen, zal je misschien niet zo snel iets van horen?

Volgens mij heb je het idee dat we hier in een soort RIMBOE wonen? Heel Portugal is arm, we kennen geen arme gebieden. (Natuurlijk zijn er rijken, maar die zitten op een kluitje, niet de armen).En alle vermissingen worden gewoon gemeld. Familie banden zijn hier enorm sterk en kinderen zijn het allerbelangrijkste bezit. Er worden wel eens kinderen uit ziekenhuizen gestolen. Die zijn tot nu toe allemaal, zonder uitzondering, teruggevonden. De politie is niet zo stom als men in het buitenland wil laten geloven. De zaak Maddie neemt gewoon een aparte plaats in door de complexiteit.

Ja, het kan natuurlijk zijn dat de enige pedofiel met smaak voor kleine meisjes alleen gekomen is om Maddie te stelen en na Maddie ook meteen weer verdwenen is.

Vraag blijft waarom er geen sporen zijn?
Vraag blijft waarom Kate en Gerry het hebben over "in de eerste plaats heeft de politie ons daarover niks verteld" en "seriously hurt" , als een reporter vraagt of Maddie zich wellicht eens bezeerd heeft tijdens het verblijf in het apartement? En dan doelde op een wondje, een bloedneus dat bloed kon verklaren? Drie kinderen en zal niet een ooit een schram oplopen? Waarom zo'n hysterisch antwoord?
Vraag blijft waarom ze zo liegen over wie wanneer ging kijken?
Vraag blijft hoe Jane kan blijven beweren een man te hebben gezien met iets dat op ene kind leek, terwijl een paar meter verderop om die tijd Gerry met iemand staat te praten en die niets gezien hebben?
Vraag blijft hoe lijklucht aanwezig kan in appartement en auto zijn en lijkvocht en haren in hun auto op een wel heel aparte plek onder een mat?
etc, etc, etc

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:30

russel schreef:
Hoe kunnen ze nou zoiets denken?? Misschien omdat ze zo dicht bij Marokko zitten en dat het daar wel gebruikelijk is (was) ? en dat dan daardoor het denken ook wat anders is? Portugal is ooit een arm land geweest. Landsaard heeft natuurlijk ook wel zijn invloed, ik denk dat Portugese landsaard en Engelse landsaard heel erg uit elkaar liggen en dat er heel snel gevoelens van niet begrijpen ontstaan wederzijds.

Ze kunnen en mogen gewoon geen enkele mogelijkheid uitsluiten, omdat niet in het plaatje zou passen.
De mens is tot vreemde dingen in staat, het siert de onderzoekers alleen maar dat ze echt alle opties nagaan, dus ook een mogelijke verkoop.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:34

Wat voor middel zat er eigenlijk in de spuit in de slaapkamer?
Geloof niet dat ik dat ooit gelezen heb of ik heb eroverheen gelezen?

Ook triest dat nu voor Maddie al die pedos tegen het licht gehouden worden...
Of al die andere kindjes minder zijn. Zo zie je maar weer wat macht en geld voor elkaar kunnen krijgen.

nou ja, zelfs als ze Maddie niet vinden, dan zijn díe pedonetwerken maar weer mooi opgerold.

Dat er nog geen proces is, kan net zo goed aan de status van de ouders liggen, hun macht en invloed en hun leger topadvocaten. Vergeet niet dat dit hele zaakje tot politiek verworden is, reuzehandig. Knipoog

Weinig zin om zon geruchtmakende zaak te beginnen als niet alle gegevens sluitend zijn, deze advocaten zijn té geraffineerd.
Zolang er geen lichaampje is, zullen deze mensen niet makkelijk te veroordelen zijn, zelfs als alle andere bewijzen tegen hen werken.

Kans dat bij een ander echtpaar, met een goedkope advocaat en zonder invloed, er allang een zaak van was gemaakt.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:41

wat dat verkoop verhaal betreft: dat heb ik ook al gemeld, het is iets waar rekening mee werd gehouden - heeft verder niks met het land te maken, er is hier nog nooit een kind verkocht, en hoewel Portugal geografisch dicht bij Marokko ligt, is men niet op de hoogte wat daar al of niet normaal is of was. Het enige dat bekend is van Marokko is dat de Britse hippies die in Portugal zijn daar regelmatig heen gaan voor drugs. De Britten (nou ja de hippies dan) hebben een veel grotere link met Marokko dan de Portugezen.... -
maar, ze zijn onmiddelijk van die theorie afgestapt toen bleek dat ze nou niet bepaald in geldnood waren.

Ik had al gezegd dat het een echt zo'n stunt was. Op de voorpagina iets waardoor mensen gaan kopen en dan blijkt in het artikel dat het helemaal geen issue is.

24Horas is geen betrouwbare krant, en heeft op de voorpagina plek in geruimd voor de zaak Maddei (dagelijks, dat is hier 7/7) dus ze moeten wat. Het is een krant die voor driekwart gevuld is wat je in Nederland in de Privé of Story vind, dus dan weten jullie het wel.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:41

Lusitana schreef:
marielleaartsen schreef:

De spuit lag in de slaapkamers van de ouders.

oh ik dacht bij de kinderen op de kamer, maar dan nog dat soort dingen laat je niet rondslingeren...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:42

randalinpony schreef:
Wat voor middel zat er eigenlijk in de spuit in de slaapkamer?
Geloof niet dat ik dat ooit gelezen heb of ik heb eroverheen gelezen?

Slaapmiddel, of meer precies: kalmeringsmiddel.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:46

jacimatho schreef:
russel schreef:

Ze kunnen en mogen gewoon geen enkele mogelijkheid uitsluiten, omdat niet in het plaatje zou passen.
De mens is tot vreemde dingen in staat, het siert de onderzoekers alleen maar dat ze echt alle opties nagaan, dus ook een mogelijke verkoop.

Dat was ik ook aan het denken, sommige mensen zijn tot alles in staat, en onderzoek niet doen omdat het sociaal onnaceptabel zou zijn dat een persoon dat zou doen, is spijtig. Want als we wat weten, is dat we van sommige criminelen alles kunnen verwachten. En wie weet dat als je die route ingaat, je wel op een ander spoor komt die mischien niet van de ouders zijn

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:51

http://www.correiomanha.pt/noticia.asp? ... idCanal=10

Het alibi van Michaela voor de avond van de verdwijning klopt niet. Ze zou op een bijeenkomst van Jehova's getuigen zijn geweest, maar iemand beweert dat ze daar een jaar geleden is uitgegooid en niet meer teruggekomen. Het lijkt mij dat het makkelijk na te gaan is als je aan de anderen vraagt die op die bijeenkomst waren of ze er was (ipv van aan een knakker te vragen die met zo'n bewering komt)?
Let op. Dit komt oorspronkelijk uit de engelse bladen. Ik wacht wel tot de PJ het nagezocht heeft.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:35

Lusitana schreef:
http:
Het alibi van Michaela voor de avond van de verdwijning klopt niet. Ze zou op een bijeenkomst van Jehova's getuigen zijn geweest, maar iemand beweert dat ze daar een jaar geleden is uitgegooid en niet meer teruggekomen. Het lijkt mij dat het makkelijk na te gaan is als je aan de anderen vraagt die op die bijeenkomst waren of ze er was (ipv van aan een knakker te vragen die met zo'n bewering komt)?
Let op. Dit komt oorspronkelijk uit de engelse bladen. Ik wacht wel tot de PJ het nagezocht heeft.

1 van de ouderlingen van haar oude gemeente heeft verklaard dat ze daar niet geweest is. Ze is "uitgesloten" zoals dat wordt genoemd, wegens haar relatie met Murat. Overspel wordt in deze gemeenschap nl niet geaccepteerd, als hierover geen berouw wordt getoond. Overigens betekent dat niet, dat je niet meer in bijeenkomsten mag komen, maar je kunt je geen Jehovah's Getuige meer laten noemen. Volgens Michaela zelf woont ze bijeenkomsten in een andere gemeente bij; dat zou natuurlijk dan nog nagetrokken kunnen zijn/worden.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:53

Kan me niet voorstellen dat dat niet nagetrokken is door de pj. Maar misscien niet door de krant die het artikel schreef. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:25

Ja, Lusitana, misschien denk ik inderdaad wel dat jullie nog in de Rimboe wonen Haha! .

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 16:26

Ergens anders stond weer gewoon dat ze wel naar de bijeenkomsten komt, dit is bevestigd door een ander. En het eerste was dus wel iets wat in the Sun en de Daily Mail stond, en the Sun is wel het minst betrouwbare dagblad.

PJ heeft geen enkele belangstelling voor Michaela, blijkbaar is het voor hen wel allemaal duidelijk. Vergeet niet dat zij haar agenda hebben en dus exact weten wanneer ze waar zat en dat ook na kunnen trekken.
Al met al lukt in het buitenland de lobby om te laten geloven in kidnapping en dat Portugal achterlijke politie heeft, blijkbaar wel aardig.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:17

Komende Dinsdag komt er op SBS 6 een docu "De mysterieuze verdwijning van Maddie" om 23.15 uur