Raineri schreef:Maar goed. Er waren ook best wat experts die zeiden dat de kans nihil is dat Rusland Oekraïne zou binnenvallen.
Dat is best gek, want die oorlog is al veel langer gaande dan de 2 jaar dat wij er nu naar kijken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Nee het gaat me ook alleen om de laatste pagina. Ik ga trouwens ook niet weer mee doen met de discussie over immigranten. Daar is al zoveel over gezegd.
Ik snap trouwens niet dat mensen moeten vertellen dat als ze last hebben van immigranten dat ze ook last hebben van vuurwerk ofzo.. die logica ontgaat mij.
Raineri schreef:Ik weet niet meer wie volt deelde op vorige pagina maar zij zijn zowaar de enige die spreken over internationale samenwerking. Dat maakt ze direct de meest realistische partij, in mijn ogen. We kunnen niet een of ander apart oord worden met afwijkende regels. Jammer dat veel mensen zo bang worden gemaakt voor de EU. Denk dat een aantal oplossingen wel daar liggen uiteindelijk.
Citaat:Ik weet niet meer wie volt deelde op vorige pagina maar zij zijn zowaar de enige die spreken over internationale samenwerking. Dat maakt ze direct de meest realistische partij, in mijn ogen. We kunnen niet een of ander apart oord worden met afwijkende regels. Jammer dat veel mensen zo bang worden gemaakt voor de EU. Denk dat een aantal oplossingen wel daar liggen uiteindelijk.
Loretta schreef:Die functie past ook veel beter bij Kaag dan de functie van minister van financien of partijleider.
Kaag is topdiplomaat, goed dat ze weer gaat doen waar ze echt goed in is.