enzino schreef:Tsja, we zijn nu regelrecht neonazi's aan het bewapenen.
Wat is hier nu van waar? Want ik vind dit best een heftige bewering. Er is toch maar een klein deel NN?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cowboy55 schreef:Sunnda schreef:En vergeet niet wat men in Libie en Syrie gedaan heeft. En wie zitten er met de gevolgen? (De enorme vluchtelingenstromen)..het domme Europa waar braaf achter de Amerikanen aanhobbelt.
Poetin is misschien een vreselijke man, maar de NAVO heeft ook zeker geen schone handen.
En dus?
Citaat:Poetin is misschien een vreselijke man, maar de NAVO heeft ook zeker geen schone handen.
Cowboy55 schreef:Daks schreef:A shipment of NLAW grenade launchers and instructors from #NATO countries arrived in #Kharkiv. The Azov regiment was the first to learn about new weaponry
https://twitter.com/nexta_tv/status/150 ... 58rFw&s=19
Azov regiment
Dat is een stapje verder dan Stingers. Stingers zoeken hittebronnen op. Automatisch. Een NLAW kun je van afstand sturen.
pien_2010 schreef:Kinderen doen dat ook als ze een standje krijgen :"maar hij gooide gisteren mijn broek in het water". Mijn reactie is altijd, "daar wil ik het graag een andere keer met je over hebben maar niet nu. Ik wil het nu met je hebben over.......want dat vind ik niet goed".
enzino schreef:pien_2010 schreef:waarvan acte, want nu ben je volledig door de mand gevallen. Dit is meer dan heftig!
Zou je dat ook eens willen onderbouwen?
Of gooi je met modder en hoop je dat er geen reactie komt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn trouwens je Azov vriendjes:
[ [url=m/yiLi4U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karl66 schreef:De economische sancties die we Rusland opleggen, hebben maar één doel, Rusland op de knieën dwingen, zodat ze zich uit de oorlog met Oekraïne moeten terugtrekken. Als we dat kunnen realiseren, dan is Rusland impliciet en expliciet verslagen. Laat dat nou hét doel van oorlog zijn, de andere partij verslaan. Dus ja we zijn gewoon in oorlog, alleen met andere middelen. Daar doet de afwezigheid van een oorlogsverklaring niet aan af.
Karl66 schreef:En nu stop ik weer met het voeden van de trol, want het blijven zinloze discussies met enzino.
tamary schreef:@pien_2020
Dat Russiche toestel boven Turks luchtruim, was dat volgens de intenationale grenzen of boven het Turkse landje pik stuk van Syrie?
enzino schreef:The_Cat schreef:Ik vind jouw reactie ook eigenlijk alleen maar een hoopje modder gooien. Welk is dan het bewijs voor de neonazi bewapening?
Daks schreef dat het Azov regiment als eerste de wapens kreeg, en dan mag jij eens het Azov regiment online gaan opzoeken. Laat het ons weten wat je kan vinden!
Earth schreef:enzino schreef:Tsja, we zijn nu regelrecht neonazi's aan het bewapenen.
Wat is hier nu van waar? Want ik vind dit best een heftige bewering. Er is toch maar een klein deel NN?
Citaat:Rusland: Oekraïne keurde maar één corridor goed
Volgens Rusland is Oekraïne akkoord gegaan met maar één humanitaire corridor, terwijl Rusland er tien had voorgesteld. Het gaat om de corridor van het noordelijk gelegen Soemy, naar Poltava in het midden van het land en vervolgens naar de Poolse grens.
Het Russische ministerie van Defensie zegt dat er via die route nu 723 burgers geëvacueerd zijn. Onder hen zijn 576 Indiërs, zegt Rusland.
Oekraïne reageerde gisteren kwaad op het Russische plan om verschillende corridors naar Rusland en Belarus te leiden: "Het gaat om Oekraïense burgers, ze moeten het recht hebben om naar andere plekken in Oekraïne te gaan."