Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Levita schreef:Ik ben niet een VS kenner, maar als Biden wint en Trump gaat echt moeilijk doen. Zou het dan mogelijk kunnen zijn dan de republikeinse partij afstand doet van Trump?
Loretta schreef:Emmaa_ schreef:Er zijn ook veel mensen die zijn hyperinflatie van de economie (werkloosheidcijfers zijn op dit moment laag etc)
Dat van die lage werkloosheidscijfers is iets heel goeds. Ik snap ook niet wat daar tegen kan zijn.
Emmaa_ schreef:Dat van die lage werkloosheidscijfers is iets heel goeds. Ik snap ook niet wat daar tegen kan zijn.
Lau07 schreef:Ik vind het juist vrij aannemelijk dat de GOP afstand doet van Trump als de voorsprong van Biden meer uitloopt. Kijk maar naar de reacties van vooraanstaande Republikeinen op dit moment. Het is heel tekenend dat iemand als McConnell uitspreekt dat hij wil wachten op het tellen van de stemmen. Hij houdt zich vrij op de vlakte met zijn uitspraken, en je zou juist verwachten dat de GOP zich nu achter de president zou moeten scharen.
Hetzelfde geldt voor Santorum eerder bij CNN en Chris Christie.
8nnemiek schreef:Lage werkloosheid is top natuurlijk, maar volgens mij is die vanaf Obama al flink aan het zakken, en nu juist weer enorm hoog sinds corona, toch?
Maar hyperinflatie is juist erg gevaarlijk. Door het bijprinten van geld dat er niet is haal je de dollar omlaag en creëer je een bubbel die op een gegeven moment gaat klappen. Áls er een crisis op de aandelenmarkt komt dan heb je kans dat die heel veel zwaarder gaat worden dan in 2008 en enorm veel mensen in een keer hun baan/geld/huis kwijt zijn.
Lau07 schreef:Ik vind het juist vrij aannemelijk dat de GOP afstand doet van Trump als de voorsprong van Biden meer uitloopt. Kijk maar naar de reacties van vooraanstaande Republikeinen op dit moment. Het is heel tekenend dat iemand als McConnell uitspreekt dat hij wil wachten op het tellen van de stemmen. Hij houdt zich vrij op de vlakte met zijn uitspraken, en je zou juist verwachten dat de GOP zich nu achter de president zou moeten scharen.
SinneJ schreef:https://twitter.com/Kenhudoy/status/1324662165857570817
Kijk even naar al de reacties uit de UK: "We don't want you here!"
SinneJ schreef:https://twitter.com/Kenhudoy/status/1324662165857570817
Loretta schreef:SinneJ schreef:https://twitter.com/Kenhudoy/status/1324662165857570817
Als ze ergens belang hebben bij een stabiele VS dan is het wel in de UK. Om over de EU nog maar te zwijgen.
996981 schreef:Had Trump begin dit jaar ook niet minder geld besteedt aan de post? Als er minder geld en capaciteit was dan is een logisch gevolgd dat het niet goed loopt...
Citaat:In de video zegt Bannon dat de hoofden van Fauci en Wray op palen moeten worden geplaatst, "als een waarschuwing voor federale ambtenaren".
Loretta schreef:SinneJ schreef:Ik snap even niet wat je hiermee bedoelt?
Na de Brexit hebben ze in de UK wel belang bij een goede handelspartner. En ook Europa zelf is gebaat bij dat de VS stabiel is als trgenwicht met China. Een chaotisch Amerika hebben wij hier ook last van.