Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Is ok afgereageerd op de politiek. Die rellen waren daar tegen gericht en niet tegen de asielzoekers. Die waren en zijn? er nog niet.
Overigens wordt t verhaal weer, zonder verdere diepgang of toelichting, verwezen naar t land der fabelen.
bruintje123 schreef:In Geldermalsen is het 15% van de bevolking als daar 1500 vluchtelingenzouden komen. Niet direct weinig.
Oke anders dan 1200 vluchtelingen op 900 zoals in stevensbeek.
Zwemmen zou voor iedereen onder de bepaald inkomen moeten gelden of voor niemand.
Mixje90 schreef:Sammie schreef:Is ok afgereageerd op de politiek. Die rellen waren daar tegen gericht en niet tegen de asielzoekers. Die waren en zijn? er nog niet.
Overigens wordt t verhaal weer, zonder verdere diepgang of toelichting, verwezen naar t land der fabelen.
De spandoeken die ik op tv zag waren anti asielzoekers en niet anti politiek... Of heeft het nieuws me misleid?
Mixje90 schreef:Sammie schreef:Is ok afgereageerd op de politiek. Die rellen waren daar tegen gericht en niet tegen de asielzoekers. Die waren en zijn? er nog niet.
De spandoeken die ik op tv zag waren anti asielzoekers en niet anti politiek... Of heeft het nieuws me misleid?
Citaat:Oke anders dan 1200 vluchtelingen op 900 zoals in stevensbeek.
bruintje123 schreef:Je bedoeld het grote deel stoere mannen die hun vrouw en kinderen niet meer beschermen maar hier de boel op stelten komen zetten.
Want al die vrouwen en kinderen zijn niet hier. Maar verhongeren ginds terwijl die geweldige mannen en vaders hier klagen over het eten.
Remy schreef:Citaat:Oke anders dan 1200 vluchtelingen op 900 zoals in stevensbeek.
Het AZC Stevensbeek is hier op een paar honderd meter afstand. Ik heb twee tienerdochters die zich geregeld geïntimideerd voelen. Ik zie zelden vrouwen,maar vnl jonge mannen. Heb sinds vorige week een personal alarm gekocht omdat er een onveilig gevoel is. Er is ook zo vaak heibel daar,dan zie je de sirenes weer en hoor je later dat er flinke vecht partijen zijn geweest onder invloed van alcohol. Wil geen vooroordelen hebben naar dat zit echt niet lekker hoor.
ravellie schreef:Juist, idem vanaf deze kant.
We geven Nederland weg, compleet met cultuur, normen en waarden.
Citaat:Met name voor mijn dochter/de generatie na ons maak ik mij daar grote zorgen over.
sneeuwpop schreef:Jij noemt het eigen schuld. Het staat daar ook bij, dat die gast harstikke fout zat. Alleen heb je imo wel het risico vergroot, want zulke jongens zijn er. Te doen alsof ze er niet zijn is imo behoorlijk naief.
En jij wil toch ook asielzoekers thuis uitnodigen?
Menig hier, waaronder ik, vind dat ook risico verhogend.
Waarom wil je dat risico (weer) nemen?