Elisa2 schreef:Een vraag met een insinuatie? Met als doel om mijn geloofwaardigheid aan te tasten. Het zijn steeds dezelfde spelletjes en manipulatie technieken die hier gebruikt worden. Het lijkt net de politiek zelf.
Nee, nu vul je zelf weer ongelofelijk veel in. Als je geloofwaardig wil zijn, benoem dan gewoon waarom je de inhoud van de bronnen die je zelf plaatst beter vind dan de andere bronnen, of ga in op de vragen die gesteld worden. Dan hebben we zowaar ... een discussie op de inhoud. Probeer het eens!
Elisa2 schreef:Dus als iemand een oprechte vraag heeft dan kan die gesteld worden en komt er een oprecht antwoord. Maar dit soort gedoetjes trap ik niet in.
Lijkt me doodvermoeiend om overal zo wantrouwig in te staan. Mijn tip aan jou - probeer het met wat afstand te bekijken. Niet alles, eigenlijk vrijwel niks, is de aanval die jij ervan maakt.
En Imandra, jij bent inderdaad de enige die op de inhoud blijft discussiëren.
Elisa2 schreef:Ben het er niet mee eens dat ik alles plat gooi als ik jou er op wijs dat jouw bronnen ook gekleurd zijn.
Mijn mening over het zogenaamde ontkrachten wat je noemt heb je gekregen in het artikel wat ik deelde en de samenvatting er boven. Dat het zo enorm tegenstrijdig is allemaal en de een dit beweerd in het ene artikel en de ander dat.
We voeren nu al pagina's discussie over jawel... de betrouwbaarheid van bronnen, en níet over de inhoud. En daar is meer dan genoeg over gezegd. Naast dat die discussie allang is gevoerd, leidt het af van de inhoud. Erg zonde. Volgens mij heb ik exact dit bericht ook al pagina's geleden gevoerd.
Dus, kunnen we het er inmiddels al wat meer over eens zijn dat de financiering voor klimaat NGO's niet zo ondoorzichtig is, dat Timmermans geen gekke, illegale dingen heeft gedaan, en dat er vooral verschil van inzicht of lobby-organisaties die zich hard maken voor klimaat van publiek geld gefinancieerd mogen worden, net als vele andere duurzaamheidsmaatregelen?