Mixje90 schreef:sneeuwpop schreef:Recht in eigen hand nemen????
Slechte moe en toch gepakt en vestraft worden toch. Alleen dan zal het minder worden.
Ja recht in eigen hand nemen en de dader in je kelder in een cel stoppen......
Ophangen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:66% was in oktober tegen nog meer vluchtelingen.
En laat ik vermoeden dat dat zeker niet minder geworden is sinds toen.
97%
Vind dat ze na enkele maanden of jaren weer terug moeten.
Gewoon zelf terug te vinden via Google.
Waarom zou er niet naar het volk geluisterd moeten worden?
Uiteindelijk zijn ze wel de betalers van het hele circus.
Het blijft mij ook verbazen dat het gaat over verblijfs vergunningen.
Hoezo dat?
Als vluchteling wil je toch weer terug als het veiliger is om je thuisland weer op te bouwen?
Mixje90 schreef:bruintje123 schreef:Als je willekeurig de bosjes ingetrokken wordt vanuit school of werk zegt ook niemand dat.
Maar dat vergelijk wordt niet gemaakt.
Daarom klopt het niet.
Het gaat erom dat het "nieuws" is als je de bosjes in wordt getrokken door een allochtoon. Wordt je de bosjes ingetrokken door een autochtoon zal dit minder nieuws zijn.
Dat vind ik wel kloppen.
bruintje123 schreef:Het blijft mij ook verbazen dat het gaat over verblijfs vergunningen.
Hoezo dat?
Als vluchteling wil je toch weer terug als het veiliger is om je thuisland weer op te bouwen?
Mixje90 schreef:Precies!
Als ik mn mobiel op een bar in Amsterdam laat liggen als ik ff naar t toilet ga zal deze waarschijnlijk gepikt worden door iemand. Is dat dan mn eigen schuld? Of is het eigenlijk gewoon belagelijk dat we in een maatschappij leven waarin mensen maar al te graag met hun poten aan andermans spullen zitten?
Mixje90 schreef:bruintje123 schreef:Als je willekeurig de bosjes ingetrokken wordt vanuit school of werk zegt ook niemand dat.
Maar dat vergelijk wordt niet gemaakt.
Daarom klopt het niet.
Het gaat erom dat het "nieuws" is als je de bosjes in wordt getrokken door een allochtoon. Wordt je de bosjes ingetrokken door een autochtoon zal dit minder nieuws zijn.
Dat vind ik wel kloppen.
Mixje90 schreef:bruintje123 schreef:66% was in oktober tegen nog meer vluchtelingen.
En laat ik vermoeden dat dat zeker niet minder geworden is sinds toen.
97%
Vind dat ze na enkele maanden of jaren weer terug moeten.
Gewoon zelf terug te vinden via Google.
Waarom zou er niet naar het volk geluisterd moeten worden?
Uiteindelijk zijn ze wel de betalers van het hele circus.
Het blijft mij ook verbazen dat het gaat over verblijfs vergunningen.
Hoezo dat?
66% vind ik niet het volk. En waarom ze dan niet naar het volk moeten luisteren? Omdat er mensenrechten bestaan en omdat de regering minderheden moet beschermen.
Als 80% van t land bang is voor moslims en vind dat ze een herkenbare halve maan op hun kleding moeten hebben, vind je dan ook nog dat de regering daar een wet voor moet maken?
sneeuwpop schreef:preciesAls 66% van het volk (welke de belasting betaald) vind dat we die mensen moeten opnemen en de regering doet dat niet, vraag me af of jij het dan nog zo goed vind?
bruintje123 schreef:sneeuwpop schreef:preciesAls 66% van het volk (welke de belasting betaald) vind dat we die mensen moeten opnemen en de regering doet dat niet, vraag me af of jij het dan nog zo goed vind?
En die 66% was voordat er bekend was dat in Parijs vluchtelingen tot de daders hoorde en het Keulen "incident".
Ga er maar vanuit dat het getal nu hoger is.
Ik vind het nogal wat om een ruime meerderheid te negeren.
En zich vervolgens wel helemaal verbazen dat demonstraties tegen azc's feller worden.
Dan hebben gemeentes en regering toch wel een enorm grote plaat voor de kop als ze niet begrijpen waarom dat gebeurt.
bruintje123 schreef:Een joden ster vergelijking maken is best wel walgelijk eigenlijk.
Zeker ook nog eens omdat het gewoon om inwoners van een land ging waar ze al jaren woonden.
En niet om vluchtelingen waarvan niets bekend is.
Maar als je met dergelijke vergelijkingen gelijk wilt halen zegt dat wel erg veel vind ik.
bruintje123 schreef:Je bedoeld het grote deel stoere mannen die hun vrouw en kinderen niet meer beschermen maar hier de boel op stelten komen zetten.
Want al die vrouwen en kinderen zijn niet hier. Maar verhongeren ginds terwijl die geweldige mannen en vaders hier klagen over het eten.
Sammie schreef:Dat t meerendeel man is toch al heel lang bekend? Is regelmatig in t nieuws geweest. Wat overigens niet betekent dat er geen magere, arme vrouwen en kinderen bijzitten hoor.