Het antwoord op de vraag zullen we waarsch nooit te weten komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Idd, die *** had eigenlijk in leven moeten blijven en zijn leven lang gehandicapt moeten zijn. Klinkt wel erg hard, maar hij komt er mooi vanaf zo. Niet wetend wat ie allemaal ECHT aangericht heeft
jazz-fan schreef:imd schreef:Ik moet ook zeggen dat ik een aantal fotografen en verslaggevers wel heel onrespectloos vindt hoor, gewoon proberen om de gewonden van dichtbij te fotograferen, en ook nooit luisteren als de politie zegt wegwezen he. Misselijk. Dat vind ik trouwens ook van de reactie van die vrouw in dat ene artikel: ik vind niet dat ze koniginnedag adam moeten aflassen, het leven gaat doorMijn god wat een verschikkelijk mens moet dat zijn, hoe kún je dat nou zo bot zeggen?
Het klinkt hard en zeker nu maar die vrouw heeft in principe wel gelijk. Tuurlijk is het nu niet voor te stellen maar je kan hier niet altijd stil bij blijven staan. Ik bedoel daarmee, je kan bijvoorbeeld, over 3-4 maanden ook niet 24/7 bij stil blijven staan. je moet door met je leven.
_Laura schreef:Ben het met je eens imd! En wat betreft het feest in A'dam. Dat is op dezelfde dag, je gaat toch ook geen feest vieren als er net meerdere mensen overleden zijn door een achterlijk ongeluk? Dat is geen 3-4 maanden, maar op dezelfde dag
lammie2701 schreef:rowo schreef:Idd, die *** had eigenlijk in leven moeten blijven en zijn leven lang gehandicapt moeten zijn. Klinkt wel erg hard, maar hij komt er mooi vanaf zo. Niet wetend wat ie allemaal ECHT aangericht heeft
als ie zwaar gehandicapt eruit kwam...dan hadden we met zijn allen zijn leven lang moeten betalen (wij zijn namelijk allemaal belastingsbetalers) voor de medische zorg die hij nodig heeft en zijn verblijf in een instelling mogen bekostigen...dus wat dat betreft misschien maar beter dat ie dood is...kost ie ook geen geld meer...
_Laura schreef:Ben het met je eens imd! En wat betreft het feest in A'dam. Dat is op dezelfde dag, je gaat toch ook geen feest vieren als er net meerdere mensen overleden zijn door een achterlijk ongeluk? Dat is geen 3-4 maanden, maar op dezelfde dag
Musjes schreef:Er waren 600.000 mensen gisteren op de been in A´dam. Stel dat de helft buiten de stad vandaan komt. Die krijg je niet zomaar even weg. Dan zouden we dezelfde chaos krijgen als een paar jaar geleden waar de ME er aan te pas moest komen omdat het CS muur en muur vast zat.
@ Moon, dit was geen ongeluk maar een bewuste actie. Dat is wel wat anders