Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Magrathea

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:59

Ja he :o? En er nog trots op zijn ook...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 07:12

:')
Dat verwacht je van een dertienjarige puber :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:06

Hier heb ik maar een woord voor: SAD _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 01:25

BUT HIS EMAILS THO

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:01

Afbeelding

Aldus de journalist van de New York Times. En lord, ik heb heus wel medelijden met deze jongen maar ik moet er stiekem ook best wel hard om lachen _O-

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:41

Ik vind dat wel heel sneu.
Ik hoop dat hij op een of andere manier een spin/ingang gaat vinden waarop hij zijn verhaal kan doen - dit zal weliswaar geen primeur meer zijn, maar misschien kan hij toch nog een verhaal van waarde brengen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:07

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 22:28

But what is covfefe, precious? :') :')

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:01

Magrathea schreef:
But what is covfefe, precious? :') :')

Another word for press distraction. And it works, they are still chasing their tails about its meaning _O- .

Ja hij is knetter, en er worden (gevaarlijke) inschatings fouten gemaakt mbt drijfveren en reacties van dit figuur, zie er de humor van in, anders blijft er helemaal niks leuks over aan deze situatie.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:14

'Who knew that healthcare could be so complicated' :+

Zit nu dat debacle een beetje te volgen, man man man. Zeven jaar de tijd gehad om iets beters te verzinnen, en dan lukt het nog niet :n

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 22:25

Afbeelding

:oo

Bron

Volgens mij wordt er iemand zenuwachtig :=
Al vraag ik me af hoe hij het in z'n hoofd haalt dat hij zichzelf een pardon kan geven, ik bedoel. Dat kun je toch zelf wel bedenken dat dat niet gaat, daar heb je toch geen leger advocaten voor nodig?

Ik las ook dat Sean Spicer ontslag heeft genomen, dat had ik eerlijk gezegd ook niet zien aankomen. Heeft ie toch wat meer ruggegraat dan ik dacht :+

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 17:47

Trump constant onder vuur deze week. Nu hij openlijk Sessions aanvalt zijn zelfs Breitbart news en een hoop conservatieven sceptisch aan het worden.
Tijd om de echte Republikein weer terug aan boord te brengen dus.
Vandaar ook dat ze allemaal even voor Aca repeal stemmen, en dan het volgende, 3 uur geleden, 3 tweets, even aan elkaar geplakt:

Citaat:
After consultation with my Generals and military experts, please be advised that the United States Government will not accept or allow..........Transgender individuals to serve in any capacity in the U.S. Military. Our military must be focused on decisive and overwhelming.....victory and cannot be burdened with the tremendous medical costs and disruption that transgender in the military would entail. Thank you

Arrgghhhh.. om het zacht uit te drukken.

En voor elke tweet is een tegenovergestelde te vinden:
Citaat:
Donald J. Trump‏Verified account @realDonaldTrump

Thank you to the LGBT community! I will fight for you while Hillary brings in more people that will threaten your freedoms and beliefs.
10:31 AM - 14 Jun 2016
Laatst bijgewerkt door Drifter op 26-07-17 17:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 17:49

Drifter schreef:

Die fijne mensen waarvan een redelijk deel vindt dat er niet genoeg mensen doodgaan met het stoppen van de ACA, en dat het best wat strenger kan?

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 17:53

Shadow0 schreef:
Drifter schreef:

Die fijne mensen waarvan een redelijk deel vindt dat er niet genoeg mensen doodgaan met het stoppen van de ACA, en dat het best wat strenger kan?

Was net mijn bericht aan het wijzigen om de aca stem toe te voegen.

Yep, McCain kwam zelfs even op bezoek vanuit het ziekenhuis, waar hij van zijn door de overheid betaalde zorg de beste behandeling krijgt tegen zijn kanker. Was belangrijk genoeg om te stemmen tegen de ACA zodat anderen in ieder geval wel uit eigen zak moeten betalen.
|o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 10:13

Hebben jullie de speech van Trump mee gekregen waarbij hij zegt dat de politie vooral niet te aardig moet zijn tegen verdachten? En de aanwezige (hooggeplaatste!) medewerkers van de politie daarvoor klapten? In een land waarbij politiegeweld al een enorm probleem is, is dit nou dé boodschap om te verspreiden... ongelofelijk :n

http://time.com/4878838/president-donal ... -officers/

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:02

Hoewel het eigenlijk verschrikkelijk triest is, heb ik vanmiddag zo hard gelachen :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat maakt die man zichzelf toch belachelijk. :))

Bonus:
Afbeelding
_O-

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 00:16

Even snel zonder topic te lezen, heb het erg druk de laatste tijd maar dit nieuws is te belangrijk om te laten schieten:
Mueller's onderzoek heeft de stap gemaakt naar een Grand Jury.

Belangrijke stap, het wil niet zeggen dat er mensen aangeklaagd zullen worden, het betekent wel dat er genoeg aanleidingen zijn om een stap verder te gaan in het onderzoek.
Grand jury kan dagvaardingen uitschrijven en ze kunnen dus mensen kunnen verhoren onder ede.

http://thehill.com/homenews/administrat ... obe-report

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 22:50

Lang niet actief geweest in dit topic, maar de gebeurtenissen van de afgelopen week lijken me genoeg om het weer omhoog te schoppen...

Charlottesville, Noord Korea en nu Bannon eruit. Man wat is het een rotzooi zeg :\

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 22:56

Ja.... maar hij zit er nog steeds ;)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 08:08

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:26

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:43

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:45

Het lijkt grappig - maar het is echt wel zorgelijk. Autoritaire leiders (dictators in wording dus) zullen steevast proberen om zoveel mogelijk communicatie te verbieden. Trump ondermijnt daarvoor stelselmatig de pers, de wetenschap, de rechtspraak, en nu dus ook rechtstreeks het internet.

En met het verbieden zal hij nog niet zover komen, maar doordat bv wetgeving over netneutraliteit ook al aan een zijden draadje hangt is het 'toevallig leveren van een hele slechte verbinding aan mensen die vervelende dingen zeggen' wel iets wat te makkelijk kan gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 02:39

De verhalen over hoe Trump binnenkort afgezet zou worden zijn hier al behoorlijk afgenomen. En terecht, want het lijkt er eerder op dat hij mogelijk een tweede termijn zal moeten doen.

Mevrouw Clinton sluit namelijk niet uit dat ze het in 2020 nog een keer zal proberen. Maar misschien heeft ze van haar vorige verlies geleerd en pakt ze het dan beter aan? Haar biografie zal een tipje van de sluier oplichten:
"In haar memoires, What Happened, neemt Hillary Clinton oppervlakkig de verantwoordelijkheid voor het verliezen van de verkiezing om vervolgens 500 pagina's lang de schuld te leggen bij: Bernie Sanders, Joe Biden, James Comey, Barack Obama, de Russen, sexisme, en ten slotte het Amerikaanse volk om haar niet genoeg te steunen".
http://nypost.com/2017/09/06/cluelessne ... y-clinton/

Tot die tijd zal ze haar moeite om de campagne zo verpest te hebben dat ze van Trump heeft verloren nog wel ten gelden maken met de verkoop van haar boek waar je voor tussen de 89 en 3,000 dollar een handtekening in kan krijgen. Maar dan moet je niet zeuren als je een paar uur in de hitte buiten moet staan omdat ze te laat is. En verwacht helemaal geen excuus of enige menselijke interactie.
http://nypost.com/2017/09/12/hillary-cl ... ud-expect/