Babootje schreef:russel schreef:Ik vind het raar dat jij vind dat het raar is dat Kate denkt dat haar kind is ontvoerd. Hoe vaak gebeurd dat? Nou veel te vaak hoor.
Het gebeurt, maar niet heel vaak. (zie een paar posts van Lusitana geleden) Maar stel, als het heel vaak zou gebeuren, zo vaak dat je - als je kind niet in bed blijkt te zijn - meteen denkt aan ontvoering, zou je dan de deur van het appartement niet op slot gedaan hebben?
Dit zijn natuurlijk britten en geen portugesen. Dus de cijfers zijn in deze niet relevant. Ook ga je er van uit dat men op voorhand rekening heeft gehouden met een ontvoering. Dat lijkt me niet, anders had je wel een oppas genomen. Als je kind niet meer in bed ligt kan ik mij, zeker in het buitenland, wel voorstellen dat je dan direct aan ontvoering denkt.
echt hoor!! anders hou je niet van je vak) Daar zal toch maar een diender tussen hebben gezeten die met een lijk heeft lopen slepen. Niet zozeer een lijk van een misdrijf, maar bv een overleden persoon die wellicht al 1 of 2 dagen dood in zijn woning heeft gelegen. Als je de schouwarts moet helpen dat moet je ook zo een lijk vast houden, zo een geur gaat overal inzitten, ook in je kleren. Ook in je broek, jas die je wellicht diezelfde week nog aan hebt zal je maar de volgende dag bij de McCann's op de stoep hebben gestaan, ergens tegen aan geleund hebben gestaan. Een hond pikt die geur op. Dan zijn de poppen aan het dansen. Hoe ver gaan ze de gangen van hun eigen mensen na??? Ik verzin niet zomaar wat hoor, dit zijn hele reële voorbeelden.
Ik heb Ierse kennissen, die moet je eens horen over Engelsen. Zij zeggen ook dat het nog steeds barbaren zijn en dat excessen (die wij niet horen of lezen in Nederland, maar daar natuurlijk wel) ook weer alleen bij Engelsen voorkomen, iig bedoelen ze, het zal weer eens niet...
heeft dus niks met de engelse te maken want voor een wedenschap klopte de zin niet