Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:Er zit een knop op de tv, zong Doe Maar al.
Dus of je spoelt tot spreker die je wil horen of je kijkt en luistert het niet.
Kan simpel zijn.
DuoPenotti schreef:Het grotere publiek is toch voor beheer van de wolf.
In elke peiling zie je dat. Zelfs als nu.nl hem doet.
En als je dan ziet hoe dingen in de media komen, je weet wel de media in handen van die hele rij lui die al eens eerder zijn benoemd en banden hebben met Koffeman.
Dan moet annemiek wel uitwijken naar een kanaal die daar niks mee heeft.
MarlindeRooz schreef:Captain schreef:Tsja het is ook gewoon een groot complot. Als je ziet hoe eenzijdig de media is, wat er allemaal stil gehouden wordt en wat die geheime agenda van de PvdD is..
Dat mag jij vinden maar het grotere publiek denkt dat niet. Dus het is niet strategisch om jezelf in te laten met een complotdenkerskanaal.
MarlindeRooz schreef:Ik snap dat jullie het niet met mij eens zijn. En ze moet gaan zitten waar ze wil. Alleen marketingtechnisch is dit niet echt handig. Zeker nadat er contact geweest was met de Telegraaf etc. Is dit een stap “terug” op de ladder van geloofwaardigheid.
ElCamino schreef:Iedereen kan van Annemieke zeggen wat ze willen.
Maar ze is de enige die dit soort zaken aanpakt.
Net als de Oostvaardersplassen toen, ze kreeg ook wel veel BN-ners mee destijds .
Ze praat niet alleen, ze dóet ook wat.
En niet alleen met donaties maar ook genoeg geld uit eigen zak en de tijd die ze erin stopt.
Ik ken haar al ruim 30 jaar, en ze is een superlieve vrouw, die iedereen altijd helpt en alles voor mensen doet die haar dierbaar zijn.
En ja, het is een pitbull !!!! maar wel een met het hart op de juiste plek!
En ze weet donders goed waar ze mee bezig is, je hoeft haar echt niet te vertellen wat "handig" is of niet. Ze heeft mensen achter zich die haar ook helpen/adviseren hierin

MarlindeRooz schreef:Volgens mij ben ik hartstikke vrij om mijn mening hierover te geven. Bokt zou leeg zijn…
Dat hier in dit topic een andere mening niet gewaardeerd wordt was al wel bekend.
SusanH schreef:Ik ben geen fan van Annemieke. Idd ook omdat ze dit soort podia pakt. Het is goed dat mensen proberen om de onderste steen boven te krijgen. Maar imo heb je meer impact als je zoals de stichting Wijs met Wolven invloed probeert uit te oefenen.
rien10 schreef:FT daarom zeg ik ook wat ik vind. Niet dat het "de waarheid is". Manieren van communiceren is gewoon afhankelijk van hoe je in elkaar steekt.
Wat ik lastig vind over het algemeen, niet alleen bij Annemieke, is mensen van alles verwijten maar zelf precies zo doen. Dus "hij spreekt lelijk over mij" neerzetten als "die wolven knuffelaars die in sprookjes geloven spreken lelijk over mij". Dan verlies je denk ik heel veel credits en dat is zonde. Ze doet goed werk.
rien10 schreef:Die onmacht begrijp ik heel goed. Soms moet je schreeuwen tussen de schreeuwers om gehoord te worden. Dat maakt het zo bliksems moeilijk.
Waardoor ik me afvraag, waarom wordt er niet veel meer met foto's "geschreeuwd". Laat maar zien wat de wolven aanrichten. Inclusief doodgereden dieren, dieren verstrikt in wolfwerende rasters, half aangevreten kadavers, dieren die nog leven met verschrikkelijke wonden.