Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Zou dat niet ook komen omdat er in het verleden veel misbruik van gemaakt is? Dat er mensen afgekeurd werden met verklaringen die eigenlijk nog best konden werken. En dat daarom de uwv helemaal doorgeslagen is nu de anderen kant op?
Spenk schreef:Maar begrijp ik het goed dat jullie wel ander werk kunnen doen? Want ik lees veel van dat willen werkgevers toch niet. Terwijl ik toch regelmatig mensen aangenomen zie worden voor 3/4 uur per dag, mensen met beperkingen etc omdat ze gewoon heel hard mensen nodig zijn.
elnienjo schreef:De verdubbelde energierekening treft nu miljoenen mensen, maar waar blijven de grote protesten?
Ik heb idd niet de energie om groots en opvallend te demonstreren, maar er moeten nu toch miljoenen (mentaal) gezonde mensen zijn die de straat op kunnen om belastingverlaging af te dwingen?
loriene schreef:https://www.facebook.com/watch/?ref=sav ... 9489598917
En er wordt aan gewerkt om de gewone mens nog meer aan banden te leggen ,tenminste wanneer deze mevrouw haar zin krijgt
mvdende schreef:Nu merk ik dat je gedwongen wordt een bepaalde richting op, bijvoorbeeld naar meer vega, doordat vlees steeds duurder wordt en vega steeds meer gepromoot en goedkoper.
Ik wil daarin een eigen keuze kunnen maken. Dat er vega aangeboden wordt, prima, maar ik wol niet die richting op gepused worden.
verootjoo schreef:Dat moet je ook niet eten, want het is niet te hachelen. Van valess en vegetarische slager etc.
Maar met vegetarisch als in ‘geen vlees’ is helemaal niks mis, en heel gezond![]()
Je kan namelijk prima ook alleen groenten eten, en pasta, brood, fruit, en alles wat geen vlees is.
De gemiddelde Nederlander eet veel meer vlees en vis dan goed voor hem is en het put ook de aarde uit als we dat met z’n allen blijven doen.