Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Arabesk

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:59

Ja en zo niet, dan was het verkiezingsfraude. Dit had je tien jaar geleden toch niet kunnen bedenken zeg.....

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 20:11

Eng he? Hij wil alleen maar ja-knikkers, net zoals hij van Comey loyaliteit wilde en hem uiteindelijk ontsloeg toen hij dat niet kreeg.
Ik ga er nu vanuit dat ieder in zijn kabinet dat te horen heeft gekregen.

Net als Preet Bharara, een New York us attorney die als ik me niet vergis een zaak over het witwassen van Russisch geld in New York aan het onderzoeken was. Trump had hem gevraagd om aan te blijven toen hij nog Pres-elect was, vol lof over zijn goede werk. Tot hij blijkbaar toch iets te goed zijn werk deed. Trump belt hem rechtstreeks op, de beste man denk "dat hoort niet dus ik neem niet op", 23 uur later: ontslagen. http://edition.cnn.com/2017/06/11/polit ... ald-trump/

Vooralsnog gaat blijkbaar iedereen met deze horrorshow mee alsof het doodnormaal is. Bizar.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 21:26

Het is nauwelijks nieuws meer, maar hij heeft weer een beroepszaak tegen het inreisverbod verloren. In other news: het is bijna zomer, er is oorlog in Syrie en Hitler is nog steeds dood.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 21:56

Yep het gaat niet goed met de travel ban, vooral door Trump zijn tweets en doordat Spicer heeft gezegd dat Trump zijn tweets "official statements" zijn.
Het is goed dat tot nu toe er vanuit de circuits overeenstemming is, want de kans dat de Supreme Court het opneemt is veel kleiner als alle uitspraken daarvoor overeenkomen.

En surprise in the intelligence hearing, Sessions kan zich een hoop niet meer herrineren, of wil geen antwoord geven.
Het gaat dus de goede kant op voor wie meespeelt in de Jeff Sessions Bingo:
Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:02

Vind Sessions wel een stuk zwakker overkomen dan Comey, of ligt dat aan mij?

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:25

Ik vond hem ook zwak overkomen. Nou was ik al geen fan, maar hij deed zijn best om zo langdradig mogelijk te antwoorden, bleef vaak heel vaag. Had geen goede uitleg over waarom hij sommige vragen niet wilde beantwoorden en het hele "dat kan ik me niet herrinneren" is natuurlijk ook gewoon een zwak excuus om niet te hoeven antwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:45

Tsja, het is natuurlijk kiezen of delen voor hem. Ik vermoed dat hij dondersgoed weet dat er iets speelt. Als hij de waarheid vertelt breekt de pleuris los, als hij liegt zal hij op een later punt vrijwel zeker veroordeeld worden voor meineed. Als hij overal op zegt dat hij het niet meer weet of dat hij zich dat niet kan herinneren doet hij in principe niets fout, je kan immers niet controleren of hij het echt niet meer weet.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:06

Foaly schreef:
Vind Sessions wel een stuk zwakker overkomen dan Comey, of ligt dat aan mij?

Uit eerdere interviews met Sessions viel me op dat de man van nature ook gewoon wat langzamer praat. Dat doet dan snel wat 'verdacht' aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:00

Zo, majority whip neergeschoten. Hij is stabiel maar toch wel even een dingetje zeg. Zou vanmiddag een vote zijn over het dereguleren van silencers maar die is geschrapt ook.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 23:39

Ik denk dat zelfs de scenario schrijvers van house of cards van hun stoel vallen bij deze president.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 00:03

Arabesk schreef:
Ik denk dat zelfs de scenario schrijvers van house of cards van hun stoel vallen bij deze president.

Kevin Spacey heeft een tijdje geleden in een interview al aangegeven dat HoC niet meer zo geweldig was om te doen omdat de realiteit de bizariteit van de serie aan het inhalen was..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:53

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:28

Foaly schreef:

Hmm.....nou kan de zaak wat 'schwung' krijgen. Obstructie is iets makkelijker te bewijzen dan het hele Rusland verhaal....al was het maar omdat je Rusland nodig hebt voor het Rusland-verhaal.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:31

Cowboy55 schreef:
al was het maar omdat je Rusland nodig hebt voor het Rusland-verhaal.

Toch jammer dat :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:49

Foaly schreef:
Cowboy55 schreef:
al was het maar omdat je Rusland nodig hebt voor het Rusland-verhaal.

Toch jammer dat :+

:D
Bewijs vanuit Rusland zal per definitie door 1 van beide kampen niet geloofd worden. Obstructie is makkelijker vast te stellen en kan tegen Amerikaanse normen gemeten worden....zolang de vraag niet is of orale sex ook sex is in elk geval.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:51

Ik heb nog wat nagedacht over de artikelen die Arabesk op de vorige pagina had geplaatst. Ook door dit stukje,
'Trump zelf liet zich tijdens de ministerraad ook flink gaan. Hij betoogde dat hij, vergeleken met zijn voorgangers, het meeste heeft bereikt in zijn eerste maanden. 'Er is nog nooit een president geweest, op een paar uitzonderingen na, die zoveel wetgeving heeft laten maken, die meer heeft gedaan dan ik.'

Ik vraag me af ... zou Trump in de Law of Attraction/The Secret geloven?
Als je doet of iets al is gebeurd, zal het gebeuren. Positieve energie trekt positieve energie aan, en blijf verre van negatieve energie om deze niet aan te trekken...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:59

Gaby schreef:
Ik vraag me af ... zou Trump in de Law of Attraction/The Secret geloven?
Als je doet of iets al is gebeurd, zal het gebeuren. Positieve energie trekt positieve energie aan, en blijf verre van negatieve energie om deze niet aan te trekken...

Dan mag ie wel heel vaak het mantra gaan opzeggen dat het klimaat positieve energie gaat geven :+

Wat een dweil, hij kickt gewoon op veren in zn reet.........

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:04

Wat ik niet begrijp, is dat er binnen de Republikeinse partij niet meer mensen zijn die hem inmiddels uitkotsen en zich openlijk van hem afkeren. Het is immers niet zo dat bij een evt impeachment van Trump de Republikeinse partij meteen de macht kwijtraakt. Er moeten toch Republicans zijn met een zodanig gezond verstand dat ze inzien dat Trump een ramp is voor hun partij, het land en de wereld? Maar vooralsnog zijn ze op 1 hand te tellen. En woekert de verdeeldheid in de VS almaar verder voort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:33

Askja schreef:
Wat ik niet begrijp, is dat er binnen de Republikeinse partij niet meer mensen zijn die hem inmiddels uitkotsen en zich openlijk van hem afkeren. Het is immers niet zo dat bij een evt impeachment van Trump de Republikeinse partij meteen de macht kwijtraakt. Er moeten toch Republicans zijn met een zodanig gezond verstand dat ze inzien dat Trump een ramp is voor hun partij, het land en de wereld? Maar vooralsnog zijn ze op 1 hand te tellen. En woekert de verdeeldheid in de VS almaar verder voort.

Die zijn er ook wel. Zijn meerdere republikeinse senatoren die zich ondertussen echt uitspreekt tegen hem. Maar de partijloyaliteit is erg sterk en ze willen graag een eenheidsfront uitdragen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:03

Ja hoor... nu zijn er blijkbaar toch geen opnames gemaakt van gesprekken tussen Trump en Comey :roll:

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:36

Foaly schreef:
Ja hoor... nu zijn er blijkbaar toch geen opnames gemaakt van gesprekken tussen Trump en Comey :roll:

Mr. President Sir, it would seem your pants are on fire (yet again)!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 11:41

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 12:41

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:17

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:21

Mariska_28 schreef:
En als je dan denk dat het niet erger kan....
http://www.nu.nl/buitenland/4810590/tru ... t-cnn.html

Hij is echt een narcist met een persoonlijkheidsstoornis ;)

Dit zou je toch een jaar geleden niet hebben geloofd?
Of als Obama of Clinton dit soort dingen zou hebben gedaan? Dat zou nooit geaccepteerd zijn.