Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Tja, ik heb het er dan ook niet over hoe ik er zelf tegenaan kijk, maar hoe die mensen die zoiets verschrikkelijks doen er tegenaan kijken volgens hun eigen woorden die op hun afscheidsbrieven geschreven worden![]()
Als ze het wat helderder hadden kunnen bekijken allemaal dan hadden ze het vast wel anders aangepakt
Lusitana schreef:De reden van scheiding komt dan wel duidelijk naar boven. Zo´n man heeft een stoornis waar niet mee te leven valt, punt.
Het gaat nooit om mensen die op dat moment nog in een relatie zitten.
Als stellen over kinderen vechten is het is dan meteen al duidelijk dat zo´n vader (of moeder- er zijn ook moeders die hun kinderen doden en zelfmoord plegen) niet okay is.
Anders is co ouderschap helemaal geen punt.
kimberley12 schreef:Dus als je ex geen schatje is pleeg je maar zelfmoord en neem je de kinderen ook maar gelijk mee?Lusitana schreef:De reden van scheiding komt dan wel duidelijk naar boven. Zo´n man heeft een stoornis waar niet mee te leven valt, punt.
Het gaat nooit om mensen die op dat moment nog in een relatie zitten.
Als stellen over kinderen vechten is het is dan meteen al duidelijk dat zo´n vader (of moeder- er zijn ook moeders die hun kinderen doden en zelfmoord plegen) niet okay is.
Anders is co ouderschap helemaal geen punt.
Iedereen valt nu de vader aan, maar die moeder scheen ook geen schatje te zijn. Er stond een heel stuk
over internet, dat het misschien geen zelfmoord was, en dat de vader van de moeder nogal macht had met betrekking op het onderzoek.
Het blijft een heel triest verhaal, maar helemala voor de ouders van de vader, die zijn hun zoon en kleinkinderen verloren...
Cayenne schreef:Heeft iemand de uitzending al gezien? Ik heb geen RTV Utrecht en vroeg me af of het ook online te bekijken is.