Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden Sarabande.
Ik woon ook heel goedkoop. Maar dat komt omdat ik het bijna 30 jaar geleden heb gekocht en nooit ben verhuisd.
En ik vind dat heerlijk. Geen financiële zorgen, ik werk met plezier, maar als er iets gebeurt, kap ik er gelijk mee (vind ik: vrijheid) en ik hou de economie lekker draaiend.
Wel ben ik het er mee eens, dat het voor starters heel moeilijk wordt om een huis te kopen/huren.
Mijn dochter wil ook volgend jaar het huis uit en het is dat haar vriend een goede baan heeft, anders zou het toch heel moeilijk zijn voor haar alleen.
Jade15 schreef:Nou sorry probeer dat rapport van Janesmith over die Jsf te lezen maar denk dat ik daar toch te dom voor ben. Zie net dat het ook nog 81 pagina's is. Geloof niet dat ik er vanavond nog inhoudelijk op ga reageren. Heb jij dat zelf gelezen?
janesmith schreef:Electra63 schreef:Ik ben het met je eens Janesmith dat Wilders een hele goede politicus is. Maar ik vind het jammer dat hij dat talent dan weer niet voor andere doeleinden gebruikt.
Als hij wat gematigder was in zijn uitspraken, dan kon hij inderdaad misschien iets bereiken. Dan waren er wel partijen die met hem zouden willen samenwerken.
Nu denk ik vaak: heb je hem weer, hij schreeuwt weer wat en verder?
Weet je dat ik vaak het idee heb dat hij zelf helemaal niet eens 100% achter zijn woorden staat maar het vooral roept omdat hij weet dat hij daar publiciteit mee haalt en dus stemmen. Misschien heb ik het fout, maar dat denk ik.
janesmith schreef:Jade15 schreef:Nou sorry probeer dat rapport van Janesmith over die Jsf te lezen maar denk dat ik daar toch te dom voor ben. Zie net dat het ook nog 81 pagina's is. Geloof niet dat ik er vanavond nog inhoudelijk op ga reageren. Heb jij dat zelf gelezen?
Ja, een tijdje geleden toen het nog zo koud was en we veel binnen zaten.
In het kort komt het er op neer dat er een rookworst voorgehouden is en het blijkt een knakworstje te zijn.
Scheelt je weer een hoop leeswerk.![]()
Jade15 schreef:
Electra63 schreef:Jade15 schreef:
Nou ik ben het weekend alleen thuis.
Man is zeilen, dochters zijn naar hun vriendjes, dus als iedereen weer terug is, heb ik minder tijd om te bokken.
Het was heerlijk vandaag.
Voetbal op de TV, CHIO op internet en een beetje bokken. Koffie en een sigaretje en eten van de Toko, heerlijk.
Jade15 schreef:janesmith schreef:
Ja, een tijdje geleden toen het nog zo koud was en we veel binnen zaten.
In het kort komt het er op neer dat er een rookworst voorgehouden is en het blijkt een knakworstje te zijn.
Scheelt je weer een hoop leeswerk.![]()
Whahahaha lol, bedankt zo gaat het idd meestal. Vette worst blijkt knakworst!!! Wel knap dat je dit daadwerkelijk gelezen hebt.
Jade15 schreef:[HK] Politiek Wilders, Cohen, Halsema en andere wijsneuzen
Ow vandaar, vond al dat je veel online was (nee hoor). Maar inderdaad als je de koffie en het sigaretje wegdenkt kan ik me helemaal inleven. Lekker he een keer alleen thuis.
KiWiKo schreef:ik vraag altijd in al mijn onschuld wie er nou voor die spullen gewerkt heeft![]()