wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:34

Nou sorry probeer dat rapport van Janesmith over die Jsf te lezen maar denk dat ik daar toch te dom voor ben. Zie net dat het ook nog 81 pagina's is. Geloof niet dat ik er vanavond nog inhoudelijk op ga reageren. Heb jij dat zelf gelezen?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:35

koop is anders dan huur............ er worden nu goedkope huurwoningen bewoond door mensen die allang hadden moeten doorstromen naar koop...........

maargoed, sinds een jaar of 5 dalen de koopwoningen prijzen pas weer.......... en word het weer zinvol om te kopen.......... en dus zitten inderdaad de huurwoningen vol....... mensen zijn niet gek als het om hun portomonaie gaat :)

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:36

Bedoel, heb hier ook al ongeveer 146 blz gelezen om te weten te komen hoe verder als Wilders wint en geloof me. is een hele kluif.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:37

Electra63 schreef:
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden Sarabande.
Ik woon ook heel goedkoop. Maar dat komt omdat ik het bijna 30 jaar geleden heb gekocht en nooit ben verhuisd.
En ik vind dat heerlijk. Geen financiële zorgen, ik werk met plezier, maar als er iets gebeurt, kap ik er gelijk mee (vind ik: vrijheid) en ik hou de economie lekker draaiend.

Wel ben ik het er mee eens, dat het voor starters heel moeilijk wordt om een huis te kopen/huren.
Mijn dochter wil ook volgend jaar het huis uit en het is dat haar vriend een goede baan heeft, anders zou het toch heel moeilijk zijn voor haar alleen.

Wat ik begrepen heb ging dat voorstel alleen over de huurwoningen. Dus jij zit safe.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:37

Nou ik zie jullie morgen wel in de HK terug :z

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:38

Nee, dat weet ik wel.
Maar ik bedoel daarmee, dat ik ook mijn huis tien jaar geleden met vette winst had kunnen verkopen en zelf duurder/groter had kunnen gaan.
Maar wij gingen voor de financiele veiligheid (vooral mijn man), en we wonen hier verder fijn.
Die had altijd zoiets, van als er iets gebeurt, moet je wel alles kunnen blijven betalen.
Daarom zullen sommigen ook graag goedkoop willen blijven huren. Je kan je geld dan besteden aan anderen dingen.
Ik hou niet van dat soort dingen als verplicht verhuizen/of meer betalen dan je buurman voor hetzelfde huis omdat je meer verdient.
Omdat je meer verdient, betaal je meer belasting, heb je geen recht op allerlei toeslagen en kan je meer geld besteden aan andere dingen.
Soms ben ik dus niet zo links ;)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:39

Jade15 schreef:
Nou sorry probeer dat rapport van Janesmith over die Jsf te lezen maar denk dat ik daar toch te dom voor ben. Zie net dat het ook nog 81 pagina's is. Geloof niet dat ik er vanavond nog inhoudelijk op ga reageren. Heb jij dat zelf gelezen?

Ja, een tijdje geleden toen het nog zo koud was en we veel binnen zaten.
In het kort komt het er op neer dat er een rookworst voorgehouden is en het blijkt een knakworstje te zijn.
Scheelt je weer een hoop leeswerk. ;-) _O-

Jade15

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:42

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:43

janesmith schreef:
Electra63 schreef:
Ik ben het met je eens Janesmith dat Wilders een hele goede politicus is. Maar ik vind het jammer dat hij dat talent dan weer niet voor andere doeleinden gebruikt.
Als hij wat gematigder was in zijn uitspraken, dan kon hij inderdaad misschien iets bereiken. Dan waren er wel partijen die met hem zouden willen samenwerken.
Nu denk ik vaak: heb je hem weer, hij schreeuwt weer wat en verder?

Weet je dat ik vaak het idee heb dat hij zelf helemaal niet eens 100% achter zijn woorden staat maar het vooral roept omdat hij weet dat hij daar publiciteit mee haalt en dus stemmen. Misschien heb ik het fout, maar dat denk ik.

Daar ben ik het mee eens.
Soms zie je wel eens zo'n blik.
Maar toen bijv. met die uitspraak van kopvoddentax, toen dacht ik: hij is echt gek.

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:43

janesmith schreef:
Jade15 schreef:

In het kort komt het er op neer dat er een rookworst voorgehouden is en het blijkt een knakworstje te zijn.

Whahahaha lol, bedankt zo gaat het idd meestal. Vette worst blijkt knakworst!!! Wel knap dat je dit daadwerkelijk gelezen hebt.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:44

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:45

Jade15 schreef:

Nou ik ben het weekend alleen thuis.
Man is zeilen, dochters zijn naar hun vriendjes, dus als iedereen weer terug is, heb ik minder tijd om te bokken.
Het was heerlijk vandaag.
Voetbal op de TV, CHIO op internet en een beetje bokken. Koffie en een sigaretje en eten van de Toko, heerlijk.

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:46

hihihi knuffelclubje

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:46

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:47

Electra63 schreef:
Jade15 schreef:

Nou ik ben het weekend alleen thuis.
Man is zeilen, dochters zijn naar hun vriendjes, dus als iedereen weer terug is, heb ik minder tijd om te bokken.
Het was heerlijk vandaag.
Voetbal op de TV, CHIO op internet en een beetje bokken. Koffie en een sigaretje en eten van de Toko, heerlijk.

Ow vandaar, vond al dat je veel online was (nee hoor). Maar inderdaad als je de koffie en het sigaretje wegdenkt kan ik me helemaal inleven. Lekker he een keer alleen thuis.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:48

Jade15 schreef:
janesmith schreef:

Whahahaha lol, bedankt zo gaat het idd meestal. Vette worst blijkt knakworst!!! Wel knap dat je dit daadwerkelijk gelezen hebt.

hahaha, dat kwam omdat een vriend van mijn vriend zei dat er zoveel verdiend werd aan die JSF, en dat wil ik dan weten zodoende kwam ik bij dat rapport. De dag erna heb ik hem even laten weten dat het niet zo rooskleurig was als hij voorspiegelde. Vandaar dat ik het ook zo snel kon linken want hij stond nog bij m'n favorieten.

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:50

Zo zie je maar hoe standpunten vaak op verkeerde informatie gestoeld worden eigenlijk. Je gelooft al snel wat je wil geloven.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:50

Jade15 schreef:
[HK] Politiek Wilders, Cohen, Halsema en andere wijsneuzen

Ow vandaar, vond al dat je veel online was (nee hoor). Maar inderdaad als je de koffie en het sigaretje wegdenkt kan ik me helemaal inleven. Lekker he een keer alleen thuis.

Heerlijk, het huis voor mij alleen. Anders word ik van de laptop geschopt door mijn dochters. Boven staat ook nog wel een vaste PC, maar daar wil niemand op.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:52

ik vraag altijd in al mijn onschuld wie er nou voor die spullen gewerkt heeft :D :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:52

De JSF heb ik me niet in verdiept.
Zou wel moeten, geloof ik, want mijn éne schoonzoon is marinier. Maar dan moet je je inlezen, en daar heb ik (behalve vandaag) geen tijd voor.

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:53

Nou ik moet het hier soms ook bevechten maar gelukkig heeft zoonlief een eigen PC en is deze pas gecrashed zodat manlief geen leuke muziek meer op deze heeft staan. De meiden zijn (nog) te klein gelukkig.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:54

KiWiKo schreef:
ik vraag altijd in al mijn onschuld wie er nou voor die spullen gewerkt heeft :D :D

In dit geval mijn husband (= van zijn werk). Maar ik ben echt soft. Ik kan geen nee tegen mijn dochters zeggen, daarom ben ik ook zo blij dat ik alleen ben vandaag. Ik zou eigenlijk ook dit weekend weg zijn, maar dat ging niet door.
Maar dat vind ik niet erg, want ik ben lekker een feestje aan het bouwen, in mijn uppie.

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:55

KiWiKo schreef:

Daar trappen ze hier niet in hoor. Vind het wel een radicaal rechtse uitspraak trouwens.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:55

KiWiKo schreef:

en wijs dan tussen neus en lippen door dat ze zich niet hoeft te vervelen............... want er is nog een kamertje wat ernstig opgeruimd moet worden :D :D :D

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:56

Om ff of topic te gaan, wie rijdt er eigenlijk paard hier?