Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dicenbalt schreef:Hebben jullie ook niet dat je je super kwetsbaar voelt na zoiets? Jijzelf of de mensen van wie je houdt kunnen zomaar weggeveegd worden opeens.... Er lopen zulke gekken rond, je weet nooit wanneer en waar ze toeslaan. Bah, vreselijk voor de betrokkenen. Ik heb mn vriend gisteren nog maar eens stevig geknuffeld en dan besef je hoe goed je het hebt en hoe snel dat weg kan zijn. Ik ben er naar van
Tat_jana schreef:helaas is de dader overleden had gehoopt dat hij het overleefd had en echt een genadige straf kreeg,, hij is er makkelijk afgekomen zo
joostvangestel schreef:Wanneer hij tot zijn wandaad heeft besloten? Het lijkt me sterk dat hij thuis is weggereden met de gedachte dat hij 5 mensen om zeep wilde helpen voor de ogen van de koningin. Ergens zijn de stoppen doorgeslagen, waarschijnlijk omdat hij andere plannen had, die niet meer lukten. Was dit een aanslag op het Nederlands staatsbestel? Jazeker, daar is geen twijfel aan. Om het tijdstip uit te zoeken zodat het voor de ogen van de camera gebeurt, waarbij je weet dat een groot deel van Nederland kijkt is keihard een roep tot aandacht met daarbij een statement dat hij niet blij is met de gang van zaken.
Wat mij betreft moeten we wel altijd koninginnedag vieren. Als we daarmee ophouden heeft dit triest persoon toch gewonnen.