Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:heel vaak hebben stadboerderijen of zorgboerderijen ook wel winkeltje erbij.
juval schreef:ik haal het liefst bij speciaalzaken en lokale ondernemers, Brood bij de bakker, vlees bij de (ambachtelijke)slager. fruit van het seizoen direct bij de boeren... maar ik moet ook wel bekennen dat ik voor de rest van de boodschappen gewoon naar de Lidl ga hoor, ook voor groente.
Dinopino schreef:Veel voordelen geen plastic geen e- nummers geen onmogelijke suikers, geen citroenzuur, geen smaakmakers geen natuurlijke aromas. De groente zou ook gezonder zijn wanneer deze niet voor Iglo verbouwt zou worden. Een boer hier in de buurt eet zijn eigen produkten niet meer sinds ie voor Iglo verbouwt.
Dinopino schreef:Oh sorry nee meer in algemeenheid. Met jou gedrag vind ik helemaal niets mis mee. Ik eet ook geen eieren en drink geen melk. Ik vind het zo jammer dat er steeds meer boeren verdwijnen en dat moet niet kunnen.
En misschien even voor de duidelijkheid de posten van IMANDRA lees ik niet die staat in mij foei lijst.
Ik spreek natuurlijk voor mezelf, mijn man drinkt wel melk en eet vlees.
juval schreef:maar dinopino, je eet geen eieren en drinkt geen melk, en je vindt het jammer dat boeren verdwijnen.. dat klinkt toch wat tegenstrijdig.