Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:OOk het laatste gedeelte gaf veel opheldering, bv waarom het zolang duurde voordat er gezegd kon worden: We hebben ze helaas gevonden...
Overigens, er was een eenheid die speciaal was opgeleid om met de familie te spreken (niet alleen in deze zaak maar ook in andere) was voor het eerst dat ik van hun bestaan hoorde. Tjee die hebben ook een retezware job... Poeh lijkt me vreselijk moeilijk om zo met familie om te gaan. Die hadden de meeste contacten met de moeder en ouders van jeroen.
Rianneke schreef:Vond het toch verhelderend en blijf het afschuwelijk vinden. Ook dat vader dit zo lang van te voren heeft kunnen plannen en moeder die met "niks" achterblijft!
gekvanfleur schreef:chocobroodje schreef:OOk het laatste gedeelte gaf veel opheldering, bv waarom het zolang duurde voordat er gezegd kon worden: We hebben ze helaas gevonden...
Overigens, er was een eenheid die speciaal was opgeleid om met de familie te spreken (niet alleen in deze zaak maar ook in andere) was voor het eerst dat ik van hun bestaan hoorde. Tjee die hebben ook een retezware job... Poeh lijkt me vreselijk moeilijk om zo met familie om te gaan. Die hadden de meeste contacten met de moeder en ouders van jeroen.
Familierechercheurs toevallig?
Knakker schreef:kun je je niet voorstellen toch, dat zo'n echtscheiding zo'n puinhoop in je hoofd maakt
pmarena schreef:Als je zo ver heen bent dat je er een eind aan maakt dan is het blijkbaar in een aantal gevallen zo dat iemands liefde voor zijn kinderen (als in: niet willen dat ze nare dingen overkomt) zich uit in het meenemen ervan zodat alle ellende van het leven ze verder bespaart blijft.