echt he, zo maken ze ze niet meer tegenwoordig........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jade15 schreef:Ben ik nou de enige trouwens die Pim enger vind/vond dan Wilders? Met dat rare gebaar at your service.
Electra63 schreef:[Ik weet wel, dat hij vond dat mensen verplicht verhuisd moesten worden, als er in een bepaalde wijk teveel allochtonen woonden, en dan vroeg ik mij altijd af: hoe doe je dat dan? Er zijn nl. ook allochtonen met een koopwoning, ga je die je huis uitzetten dan?
Jade15 schreef:Vind ik stuk voor stuk goede punten Janesmith alleen JSF mochten ze van mij wel mee doorgaan. Vind juist dat we ons wel moeten kunnen verdedigen met modern materiaal en vind het ook goed dat we in de Navo zitten en ons steentje bijdragen. Zit ook werkgelegenheid aan vast etc.
KiWiKo schreef:Electra63 schreef:[Ik weet wel, dat hij vond dat mensen verplicht verhuisd moesten worden, als er in een bepaalde wijk teveel allochtonen woonden, en dan vroeg ik mij altijd af: hoe doe je dat dan? Er zijn nl. ook allochtonen met een koopwoning, ga je die je huis uitzetten dan?
een beetje zoals de boeren die onteigend worden?? zal niet veel verschillen
en dat bedoel ik dus........ waarom niet een wijk "opruimen" maar wel boeren hun land ontnemen voor het groter goed
Electra63 schreef:Ja, ok Kiwiko als je ze zo stelt.
Maar dat betekende dan ook, dat die buitenlanders naar een andere wijk moesten verhuizen, en dat van de witte/blanke wijk er dan weer mensen naar de zwarte wijk moesten gaan. Hoe ga je dat voor elkaar krijgen?
Ik moet er niet aan denken, dat ik verplicht word om ergens te gaan wonen.
Maar goed, dat is lang geleden, dus aan deze discussie hebben we niet zo veel.
Jade15 schreef:Vind ik stuk voor stuk goede punten Janesmith alleen JSF mochten ze van mij wel mee doorgaan. Vind juist dat we ons wel moeten kunnen verdedigen met modern materiaal en vind het ook goed dat we in de Navo zitten en ons steentje bijdragen. Zit ook werkgelegenheid aan vast etc.
KiWiKo schreef:welnee Jade.............. technoligie is zo ver gevorderd dat een druk op de knop een land wegvaagd................
waar gaan we het over hebben met een jsf ????????
Afganistan is met betrekking tot het technische kunnen van wereldmachten een peuterspeeltuin............ let op, met betrekking tot het technische kunnen van de wereldmachten!
Electra63 schreef:Ik ben het met je eens Janesmith dat Wilders een hele goede politicus is. Maar ik vind het jammer dat hij dat talent dan weer niet voor andere doeleinden gebruikt.
Als hij wat gematigder was in zijn uitspraken, dan kon hij inderdaad misschien iets bereiken. Dan waren er wel partijen die met hem zouden willen samenwerken.
Nu denk ik vaak: heb je hem weer, hij schreeuwt weer wat en verder?
KiWiKo schreef:ik vind dat ook een goed en heel, heel sociaal punt van de VVD...........
dragen naar wat je dragen kan ............
Electra63 schreef:Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden Sarabande.
Ik woon ook heel goedkoop. Maar dat komt omdat ik het bijna 30 jaar geleden heb gekocht en nooit ben verhuisd.
En ik vind dat heerlijk. Geen financiële zorgen, ik werk met plezier, maar als er iets gebeurt, kap ik er gelijk mee (vind ik: vrijheid) en ik hou de economie lekker draaiend.
Wel ben ik het er mee eens, dat het voor starters heel moeilijk wordt om een huis te kopen/huren.
Mijn dochter wil ook volgend jaar het huis uit en het is dat haar vriend een goede baan heeft, anders zou het toch heel moeilijk zijn voor haar alleen.