Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 22:40

Ik denk dat dat truitje het ook een ander beeld geeft (die vind ik zelf ook niet heel erg mooi in combi), waarbij juist ook dat "gat" de aandacht trekt. Ik denk dat als ze die niet aanhad gedaan, het niet eens opgevallen was. Er mooie jurk, en een erg mooie foto van twee fantastische mensen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 23:41

Die jurk is een vintage Oscar de la Renta uit 2002. Dat truitje is idd niet echt passend maar jurk is echt wel gaaf.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 08:56

Dat gat met dat decolleté vind ik ook niet echt classy maar ach Michelle Obama heeft zich wel genoeg aangepast en heeft no more f*cks left to give, lekker voor d'r dat ze nu gewoon fijn d'r eigen plan trekt +:)+ Ze heeft natuurlijk ook jongedames als dochters dus ze zal wel gewoon een beetje jong gehouden worden door de dames.

Het is gewoon een heel leuk stel, goede, lieve mensen met humor en alles er op en eraan!
Heel treurig hoe je van dat, naar dit kan gaan....

Ik heb haar inderdaad ook wel eens horen vertellen dat ze tijdens hun presidentschap bewust een meer behoudend / algemeen uiterlijk aanhield omdat ze toch al zo kritisch bekeken werden. Dus ook geen afro-achtig kapsel maar glad haar enzo, om de conservatieve mensen niet al te veel af te schrikken zeg maar :=

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 09:17

heidy_wilco schreef:
Ik denk dat dat truitje het ook een ander beeld geeft (die vind ik zelf ook niet heel erg mooi in combi), waarbij juist ook dat "gat" de aandacht trekt. Ik denk dat als ze die niet aanhad gedaan, het niet eens opgevallen was. Er mooie jurk, en een erg mooie foto van twee fantastische mensen.
Dit is het denk ik. :j

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 09:59

Ja inderdaad. Zonder dat ding zou het gewoon een mooie jurk zijn.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 12:46

Wat ik me nog afvroeg: is het gebruikelijk dat ex-presidenten nog zo prominent aanwezig zijn en kerstfoto's en zo delen? Of zou het misschien toch kunnen dat een van hen beiden de politieke arena weer gaat betreden bij de volgende verkiezingen? Het zou wel geinig zijn als Trump zijn plan om de wet te veranderen zodat hij een 3e termijn kan aanvaarden door zou voeren en die wet zich tegen hem zou keren doordat hij de verkiezingen zou verliezen aan Obama, die dan dus ook een 3e termijn kan aanvaarden?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 13:04

Zou wel een leuke twist zijn, maar ik geloof niet dat Obama die richting weer op wil.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 13:09

Ik ben wel benieuwd of Kamala Harris zich weer verkiesbaar stelt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 13:53

Op Politico heeft ooit een lijst van mogelijke kandidaten gestaan, maar dat zegt weinig over het verkiesbaar stellen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 14:31

Het is volgens mij vrij normaal voor oud-presidenten om inderdaad gewoon aan de maatschappij te blijven deelnemen en foto’s te delen. Biden plaatste ook een leuke kerstfoto van hun hele gezin. Ik zou niet weten wat daar vreemd aan is.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 15:19

Zeg toch ook niet dat het vreemd is? Vroeg me af of dat gebruikelijk is, of dat ze nog hoop kunnen bieden.

Biden niet voorbij zien komen, vroeger eigenlijk ook nooit oud-presidenten en politici. Maar ik zie sowieso weinig foto's en filmpjes, kijk ook geen televisie en heb geen Instagram, zie af en toe linkjes die geplaatst worden, veel meer zie ik niet voorbij komen.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 15:44

Michelle en Barack Obama gaan nog langs veel podia en geven veel speeches enzo. Ik denk dat ze daar nu hun geld mee verdienen en dan helpt het natuurlijk om afentoe leuke fotos te plaatsen. Beetje in de spotlights blijven.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 15:45

Ik denk dat het wel een soort hoop biedt.
Zo van; het was niet altijd zo en het blijft (hopelijk) niet altijd zo.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 17:00

Hopelijk niet nee, maar ben bang dat Vance en zijn maatjes al in de startblokken staan.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 17:03

Ja... ik vrees het ook.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 20:31

Denk dat het ook scheelt dat Obama een vrij jonge president was, dus ook nu nog gewoon gezond, fit en scherp is om speeches te doen etc. Ik vind hem persoonlijk nog altijd erg prettig om naar te luisteren.

Ergens zou je zeggen dat met deze ellende het doek voor MAGA wel niet vallen, maar ja, ik dacht ook niet dat ze die malloot nog een keer zouden kiezen...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 21:25

Obama had gewoon de pech dat het congres Republikeins was, hij werd bijna in àlles tegengewerkt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 19:39

Zoals verwacht heeft Trump eerst weer met opperbevelhebber Putin gebeld voor hij Zelenskyy ontvangt. Op het vliegveld ook geen enkele Amerikaanse afgevaardigde om hem te ontvangen.
Inmiddels bekend dat Putin en trump in januari verder praten over ontwikkeling van samenwerking ( zolang het geld oplevert)

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 09:24

Macht en geld zijn de enige drijfveren.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 11:53

Zoals verwacht is er geen resultaat. Behalve dan dat Trump nog meer gecharmeerd is van Putler.

In het zondag besproken ontwerp voor een vredesregeling tussen Oekraïne en Rusland bieden de VS volgens de Oekraïense president Volodimir Zelenski veiligheidsgaranties voor zijn land gedurende vijftien jaar. Zelenski zei daarbij dat hij zijn Amerikaanse ambtgenoot Donald Trump om garanties tot vijftig jaar had gevraagd. Hij hoopt op langere garanties en dat die onmiddellijk ingaan wanneer een vredesregeling wordt gesloten.

De gesprekken afgelopen weekend van Trump met president Vladimir Poetin en vervolgens met Zelenski hebben niet tot een doorbraak geleid, maar worden door de betrokkenen over het algemeen als positief gezien. Zelenski zei dat hij graag ziet dat topfunctionarissen uit zijn land, de VS en Europese landen de komende dagen in Oekraïne verder praten. Wanneer Trump en Europese leiders het over het ontwerp eens zijn, kan er dan met Rusland over worden onderhandeld.

-----

Het komt er dus op neer dat Poetin niets verminderd aan zijn eis. De hele Donbas wil (Donetsk en Loehansk strategisch enorm belangrijk voor de verdediging van Oekraine) en de VS niet meer dan 15 jaar veiligheidsgaranties biedt. Waarvan je je ook nog maar moet afvragen hoe robuust dat is, want Trump houdt vaker niet dan wel zich aan zijn woord. Dat is natuurlijk niks om je hele veiligheidslinie op te heffen. Poetin wil ook geen staakt het vuren voor het houden van verkiezingen, zoals Zelenski aanbiedt.

Ik denk niet dat Zelenski anders had verwacht.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 13:16

Citaat:
Zelenski zei dat hij graag ziet dat topfunctionarissen uit zijn land, de VS en Europese landen de komende dagen in Oekraïne verder praten.

Ben benieuwd hoe Poetin daarmee om gaat ;)
Persoonlijk zou ik dan graag in een stevige bunker zitten 8-)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 15:06

Nee hoor, zodra er een hooggeplaatste Amerikaan is dan stopt het bombarderen meestal.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 08:54

Wauw, ik open even YouTube om te kijken of er nog een interessant filmpje is voor wat achtergrondgeluid tijdens mijn dagelijkse klussen....zie ik ineens dit staan!! Dat kon nog weleens interessant zijn!!

Een meer dan 8 uur durende deposition van Jack Smith.... en die is wel in het 1 en ander gedoken de afgelopen jaren :=

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 09:07

Waar gaat het ongeveer over?

Ik struikel in m’n feeds zo af en toe over Erika Kirk… en haar nieuwe houding.. ik weet nog niet helemaal wat ik daarvan vind (niet dat ik er wat van moet vinden natuurlijk)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 09:44