Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Ik heb 2 kinderen in de luier/net zindelijk -leeftijd en een doorspoeler. Ik ga dat dus ook echt niet veranderen zolang ze wettelijk gezien doorgespoeld mogen worden.
Voor mij een beetje als 50 rijden waar je 80 mag, doe ik ook niet, of biologisch eten waar ik ook goedkoper kan kopen.
Ik ben denk ik het schrikbeeld van veel hier in het topic. Maar ik denk dat er met mij velen zijn die zo leven.
prompter schreef:Het is bijna niet bij te houden met alle wereldvreemde plannen, maar nu willen ze weer de kosten verhogen voor bedrijven met zieke medewerkers die uiteindelijk niet meer terug kunnen keren. Zo wordt er straks niemand meer in vaste dienst aangenomen. Het gaat hier steeds meer op de vs lijken, met een volkomen onbetrouwbare overheid.
_San87_ schreef:juval schreef:Het feit alleen al dát er kinderen zijn is al een milieudelict tegenwoordig..... ik heb er 4! shoot me
En je hebt ook nog eens een boerenbedrijf!
Maar even serieus. Het is toch niet zo moeilijk alleen de drie P's door t toilet te spoelen?
_San87_ schreef:juval schreef:Het feit alleen al dát er kinderen zijn is al een milieudelict tegenwoordig..... ik heb er 4! shoot me
En je hebt ook nog eens een boerenbedrijf!
Maar even serieus. Het is toch niet zo moeilijk alleen de drie P's door t toilet te spoelen?
Cer schreef:maar ik meen eigenlijk dat vochtige doekjes niet door de wc mogen? Alleen vochtig wc papier (en dat heb ik niet, juist om die reden).
Ze wilden het plastic erin verbieden, toch?
Electra63 schreef:Je komt er vanzelf achter als je een verstopping krijgt.
Mijn dochter had vorig jaar een verstopping; het 1e wat de loodgieter vroeg: gooi je soms vochtige doekjes door de toilet?
Hij raadde zelfs aan om alleen Page WC-papier te gebruiken, dat lost veel sneller op dan ander WC-papier en voorkomt verstopping, zeker in oude huizen.
Maar is volledig of-topic
VuurVleugels schreef:Electra63 schreef:Je komt er vanzelf achter als je een verstopping krijgt.
Mijn dochter had vorig jaar een verstopping; het 1e wat de loodgieter vroeg: gooi je soms vochtige doekjes door de toilet?
Hij raadde zelfs aan om alleen Page WC-papier te gebruiken, dat lost veel sneller op dan ander WC-papier en voorkomt verstopping, zeker in oude huizen.
Maar is volledig of-topic
Die verstoppingen ontstaan 9 van de 10 keer op tientallen of honderden meters van je eigen huis af, bij de knooppunten waar meerdere (buurt)leidingen samenkomen vaak. Dus die vlieger gaat niet op helaas.
_San87_ schreef:prompter schreef:Het is bijna niet bij te houden met alle wereldvreemde plannen, maar nu willen ze weer de kosten verhogen voor bedrijven met zieke medewerkers die uiteindelijk niet meer terug kunnen keren. Zo wordt er straks niemand meer in vaste dienst aangenomen. Het gaat hier steeds meer op de vs lijken, met een volkomen onbetrouwbare overheid.
Wat is dit voor debiele actie? Wat is het idee daarachter?