Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Was toevallig vandaag met een boer in gesprek en toen kwam ik op iets wat zo'n 40 jaar geleden speelde. Dat er namelijk een geheime agenda is om alle boeren weg te krijgen en sindsdien zijn er ook heel veel boeren verdwenen. Voor ons paardenbezitters natuurlijk wel mooi meer plaats voor ons. Toen kwam natuurlijk ook op het onderwerp het opwarmen van de aarde, waar de boeren in Nederland de schuld van krijgen zo onderhand. Hij had het over het feit dat de andere planeten om het zonnestelsel ook opwarmen en dat het met de kracht van de zon heeft te maken en niets met wat er op de aarde gebeurd. Een of andere Russische geleerde had dat ontdekt.
Kunnen we niet gewoon allemaal ons vlees en melk boter en eieren bij onze lokale boeren kopen en ze zo ondersteunen.
Dinopino schreef:Kunnen we niet gewoon allemaal ons vlees en melk boter en eieren bij onze lokale boeren kopen en ze zo ondersteunen.
Dinopino schreef:Heb net gelezend dat er een boerenpartij is. Weet ik waar ik in het vervolg op ga stemmen. Misschien boerenmarkten organiseren zodat meer mensen hun produkten bij de plaatselijke boeren gaan kopen.