Wintu schreef:@Littlegift, ten eerste zou ik het waarderen dat je op de bal speelt en niet op de man, beetje een zwaktebod altijd en voor de discussie ook helemaal niet nodig.
Jij beschuldigd me van dat ik jouw opmerking uit de context trek, ik zie niet hoe? Omdat her en der er enkele personen er misschien wel om geven? Dat is in het grotere plaatje echt nihil.
De wolf krijgt geen uitzonderingspositie? Sinds wanneer wordt er landelijk op het nieuws vermeld dat ander wild wordt aangereden.
Wanneer wordt een snelweg stil gelegd, zodat een dierenarts kan komen, terwijl een jager er sneller kan zijn of eventueel politie het dier uit het lijden kan verlossen.
Welk ander dier wordt standaard weg gebracht voor het achterhalen van de doodsoorzaak en verder onderzoek. Hele natuurgebieden worden veelal niet afgesloten voor ander wild, op vogelbroedseizoenen na. Etcetc
Dat er werkgroepen zijn, heeft er niet zo veel mee te maken, het gaat om de landelijke hoeveelheid aandacht die de wolf krijgt. De uitzonderingspositie die het daar in heeft. Een dier, waar heel veel voor moet wijken, zoals welzijn van andere dieren en veiligheid van de mens, ander wild wordt afgeschoten bij overlast.
wil je me anders quoten en aangeven waar ik op de man speel?
Ik zie dat namelijk niet hoor.
Ik geef je echter wel voorbeelden van hoe het ook voor ander wild en dieren even belangrijk gevonden wordt.
Enkelen hier geven je zelfs bewijs daarvan.
Je legt het naast je neer en blijft volhouden aan jouw mening.
Mag prima maar beschuldig mij niet van jou aanval als het net andersom is.