Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:03

estherpitout schreef:
Wat ik vooral ook heel zielig vind is doordat die onbewerkte foto van michael p. al dagenlang nonstop rondgaat op facebook, die 2 meiden die eerder slachtoffer van hem werden er nu ook weer middenin zitten. En dan worden er ook nog hele persoonlijke en explicite details bijgezet over de sexuele handelingen bij de verkrachtingen zelf. Verkracht=verkracht, einde details.

Ik vind het heel sneu voor die meisjes dat die er ook weer bij betrokken zijn, en wellicht hier ook weer een klap van krijgen.

Dat is idd heel erg.
Ook eigenlijk heel jammer dat het naar buiten is gebracht. Het staat namelijk los van deze zaak.

bruintje123

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:14

Ja en nee mee eens.
Ja het staat op zich los, nee ook niet want hij is de dader. En zo heb je wel in zicht wat voor een monster zo vroeg is vrij gelaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:18

bigone schreef:
Helemaal mee eens, goed geschreven en misschien is het dan nu het moment om dit topic te sluiten, uit respect voor Anne. Wil iemand over de verdachte en allerlei maatregelen praten, dan een nieuw topic openen, dus mods!! Dichtgooien.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:39

En dan rij ik in de auto, zo rond 1 uur vannacht langs huis ter heide waar de fiets is gevonden en wat zie ik? Diverse meisjes op de fiets, duidelijk vanuit de uitgaans gelegen heden, ze lijken me niet ouder dan 16/18 jaar.

Serieus ouders? Jullie liggen lekker in je nest? Ga ze halen of geef ze geld voor de taxi naar huis, onbegrijpelijk..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:41

Hoezo onbegrijpelijk? Het leven gaat nou eenmaal gewoon verder en velen kiezen er (gelukkig) voor om niet in angst te leven.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:42

Maar je kunt ze ook niet in een glazen stolpje duwen.
Want bij Anne was het nog een normale tijd. Ook toen maar met de taxi moeten gaan?

Goof

Je ziet dat het op je 25e nog mis kan gaan
Hoe lang blijf je je dochter bemoederen dan? Nogmaals, angst zit in jezelf en de wereld is met dit ene incident niet ineens onveiliger geworden. Als jr 3 weken terug zelf fietste kun je dat nu nog steeds.

Nessie

Ben het met Kimbers eens. Goed dat de meiden in een groepje terugfietsen vanuit het stappen! Verstandig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:44

Gelukkig fietsen die meiden daar, gelukkig kunnen en mogen zij dat. Wie weet wat voor strijd daaraan vooraf gegaan is en wie weet of die ouders wel zo rustig slapen..... We kunnen en mogen ons leven niet laten bepalen door idiote mensen en angst.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:55

mvdbijl schreef:
En dan rij ik in de auto, zo rond 1 uur vannacht langs huis ter heide waar de fiets is gevonden en wat zie ik? Diverse meisjes op de fiets, duidelijk vanuit de uitgaans gelegen heden, ze lijken me niet ouder dan 16/18 jaar.

Serieus ouders? Jullie liggen lekker in je nest? Ga ze halen of geef ze geld voor de taxi naar huis, onbegrijpelijk..

Serieus? Nu mag er geen enkel meisje meer alleen over straat op de fiets?
We leven hier in vrijheid. Ik zou niet willen leven in een land waar de angst overheerst.
We zijn nog steeds een van de veiligste landen.

En natuurlijk is iedereen geschrokken. Maar deze gebeurtenissen komen gelukkig maar zeer zelden voor, dat er een willekeurige meid van de fiets getrokken wordt...

Moet je dan echt je dochter tot in den eeuwigheid overal heen rijden met de auto?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:00

Ik zou liever nu daar fietsen dan over een paar maanden/jaren. Iedereen staat weer even op scherp.
Net zoals met aanslagen, laar mij maar vlak na een aanslag ergens heen gaan. De kans darheteen 2e keer gebeurt is kleiner

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:09

mvdbijl schreef:

Ik fiets toch echt liever naar huis na het stappen dan dat ik mijn ouders me laat halen.. kom op zeg. 1 het is echt beschamend om nog opgehaald te worden door je ouders, 2. Ik wil stappen, mijn ouders niet. Ze hoeven daarom ook niet tot 2/3/4 uur wakker te blijven..
Zolang ze in een groep fietsen lijkt mij het juist goed dat ze gewoon doorgaan hoe ze dat voor Anne ook deden.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:14

jasmijn16 schreef:
mvdbijl schreef:

Ik fiets toch echt liever naar huis na het stappen dan dat ik mijn ouders me laat halen.. kom op zeg. 1 het is echt beschamend om nog opgehaald te worden door je ouders, 2. Ik wil stappen, mijn ouders niet. Ze hoeven daarom ook niet tot 2/3/4 uur wakker te blijven..
Zolang ze in een groep fietsen lijkt mij het juist goed dat ze gewoon doorgaan hoe ze dat voor Anne ook deden.

Uhm? Beschamend om opgehaald te worden door je ouders? Serieus?

Ik mocht nóóit alleen fietsen. Dan moest ik mijn ouders direct bellen en halen zij mij op. Gebeurde vrijwel nooit , werd meestal met de auto thuis gebracht of bleef bij iemand slapen.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:27

Het monster is al van de straat gehaald, dus waar zouden ze nu nog bang voor moeten zijn dan?
Precies van vibabu zegt, de kans dat het 2x achter elkaar gebeurt op dezelfde plek is zo klein. (plus het feit dat ze daar niet aangevallen is, maar 5 km verderop (waarschijnlijk) )

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:30

topsylover schreef:
Het monster is al van de straat gehaald, dus waar zouden ze nu nog bang voor moeten zijn dan?
Precies van vibabu zegt, de kans dat het 2x achter elkaar gebeurt op dezelfde plek is zo klein. (plus het feit dat ze daar niet aangevallen is, maar 5 km verderop (waarschijnlijk) )

Zijn meer monsters dan micheal P.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:31

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:39

Pff.. en dan was het nu een heel klein stukje.
maar inderdaad tranen in me ogen.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:53

DeMolenhoek schreef:
bigone schreef:
Helemaal mee eens, goed geschreven en misschien is het dan nu het moment om dit topic te sluiten, uit respect voor Anne. Wil iemand over de verdachte en allerlei maatregelen praten, dan een nieuw topic openen, dus mods!! Dichtgooien.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:53

Jaime_ schreef:
Nee niet geluisterd, ga ik nu doen.. voor de geïnteresseerden: https://www.538.nl/evers-staat-op/emoti ... anne-faber

Vanaf 7.11

En daarna is daugthers van John Mayer afgespeeld, noooooou |(

-

Ik heb gisteren ook een collegaatje opgehaald en weggebracht die dezelfde dienst als ik had. Er voor omrijden, maar anders moest ze door een heel naar, donker stuk in Bilthoven. Inderdaad, the only thing to fear is the fear it self, maar toch. Het blijft zo in je hoofd zitten.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:17

Kabayo schreef:

Ik mocht nóóit alleen fietsen. Dan moest ik mijn ouders direct bellen en halen zij mij op. Gebeurde vrijwel nooit , werd meestal met de auto thuis gebracht of bleef bij iemand slapen.

Ja serieus, ik ben nu bijna 19, waar zou ik niet kunnen fietsen? Ik fiets al alleen naar huis na het stappen sinds een jaar of 16, wel met een groepje maar bij ons is het toch meestal wel 20 tot 30 minuten fietsen als je wil stappen. Je schaamt je toch kapot als iedereen met elkaar naar huis fietst maar nee jij niet want jij wordt opgehaald? En zoals ik zei vind ik ook dat mijn ouders niet willen stappen, maar ik. Dan moet ik ook zelf thuis kunnen komen. Mijn ouders hoeven niet tot midden in de nacht op te blijven omdat ik ga stappen. Kom op zeg.

Als ik thuis ben hebben wij wel de afspraak dat ik even mijn moeder een appje doe 'thuis' als ze dan s'nachts een keer wakker wordt weet ze dat ik er al ben.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:29

jasmijn16 schreef:
Kabayo schreef:

Ja serieus, ik ben nu bijna 19, waar zou ik niet kunnen fietsen? Ik fiets al alleen naar huis na het stappen sinds een jaar of 16, wel met een groepje maar bij ons is het toch meestal wel 20 tot 30 minuten fietsen als je wil stappen. Je schaamt je toch kapot als iedereen met elkaar naar huis fietst maar nee jij niet want jij wordt opgehaald? En zoals ik zei vind ik ook dat mijn ouders niet willen stappen, maar ik. Dan moet ik ook zelf thuis kunnen komen. Mijn ouders hoeven niet tot midden in de nacht op te blijven omdat ik ga stappen. Kom op zeg.

Als ik thuis ben hebben wij wel de afspraak dat ik even mijn moeder een appje doe 'thuis' als ze dan s'nachts een keer wakker wordt weet ze dat ik er al ben.

Hier kan ik me helemaal in vinden, ben zelf ook 19 en vind het inderdaad normaal dat ik zelf naar huis fiets 's nachts. Mijn ouders zouden het denk ik gek vinden als ik ze vraag om mij om 15:00 'snachts nog even op te halen terwijl het nog geen 10 minuten fietsen is. Nooit gevraagd eigenlijk :')
Ik stuur mijn moeder ook inderdaad een appje als ik weg fiets en als ik thuis ben.

Het is trouwens niet dat ik het echt beschamend zou vinden, maar eerder een beetje banketstaaf tegenover me ouders, ze zouden mij maar elke vrijdag en zaterdagnacht om 3/4 uur moeten ophalen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:30

jasmijn16 schreef:
Kabayo schreef:

Ik vind dat dat "kapotschamen" eerder getuigt van enorme onzekerheid bij jou...

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:41

Resistance schreef:
jasmijn16 schreef:

Ik vind dat dat "kapotschamen" eerder getuigt van enorme onzekerheid bij jou...

Bullshit, slaat nergens op dit. Ten eerste is het zwaar ongemakkelijk als iedereen fietst maar jij niet mag van je ouders en dus word opgehaald, daarnaast zit je vaak ook nog vast aan een vaste tijd.
En wat is er in godsnaam mis met fietsen? Ik hoef bij mijn moeder echt niet aan te komen of ze me om half 4 even op komt halen bij een discotheek die nog geen kwartiertje fietsen is.
Tegenwoordig kunnen we beter de hele dag binnen zitten want alles is gevaarlijk.

Maar hier gaat het hele topic helemaal niet over, ik hoop ook dat het topic uit respect op slot gaat.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:45

Mijn gedachte gaat uit naar de ziel van Anne, ik hoop dat ze nu op een mooie en liefdevolle plek is. Mijn gedachte gaat uit naar de ouders van deze prachtige mooie jonge vrouw. Ik hoop dat ze veel steun en liefde krijgen en blijven krijgen. Wat deze mensen meemaken is met geen woorden te beschrijven. Ook de andere naasten wens ik veel sterkte toe.

Mijn gedachte gaat ook uit naar de andere slachtoffers en naasten van de slachtoffers van deze man. Dikke, dikke knuffel :(:)

Extra: persoonlijk vind ik dat heel wat mensen zich moeten schamen. Wat een reacties, in dit zo gevoelig topic? Vreselijk...

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:56

Om even terug te gaan waar het topic echt om draait..
Gister bij HvNL werd gezegd dat de verdachte wss al eerder iemand van de fiets getrokken heeft. Hij wordt er dus wel mee in verband gebracht.