SandraVerl schreef:Ik snap echt niet waarom men excuses blijft zoeken voor het gedrag van de vluchtelingen!
Tuurlijk heeft er ooit al eens een blanke aan mijn billen gezeten of me na geroepen, maar een vieze blik van mijn kant, of gewoon zeggen dat ie zijn poten moest thuis houden, heeft dan altijd genoeg effect. Maar ik wil niet weten wat er met me gebeurd was toen 's morgens vroeg een niet Belg me aan klampte omdat hij met me een kindje wilde maken, moest er toen geen buschauffeur ingegrepen hebben. Daar komt dan nog bij dat het bij de blanke die zijn handen niet thuishouden gaat om mannen die denken dat ze alles mogen of die gewoon dronken zijn, al dan niet opgejut door hun vrienden. Doe gewoon moeilijk en je bent er vanaf. In Keulen en de andere steden ging het over vluchtelingen die zich georganiseerd hadden, had was afgesproken werk en zelfs al was je in groep, zette je een grote mond op of was er een man die je wilde beschermen, het haalde niets uit. Wie niet kan inzien dat dat een pak erger is dan wat je als vrouw in een disco komt, is toch alles behalven realistisch.
Idem dito met de zever dat het toch oh zo erg is in de opvang. Hou toch op! Er zitten duizenden mensen in de opvang, de meesten gedragen zich en houden zich gewoon aan de regeltjes, slechts het krapul steekt dit soort ongein uit. Die moet je niet verdedigen, die moeten buiten, terug naar land van herkomst, zodat de meeste, brave, asielzoekers tenminste de eerlijke kans krijgen die ze verdienen.
Niets, maar dan ook niets is voor wie dan ook een exuus om zich te misdragen. Een autochtoon straf je via het gerecht voor zijn of haar misdaden, een allochtoon (zeker als die nog in de asielprocedure zit), stuur je terug.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.