Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:41

Emmaa_ schreef:
ravellie schreef:
Het is weer een voorbeeld van de ( niet te stoppen) islamisering van Europa.

Los van het feit dat ik het heel knap vindt wat deze vrouw allemaal bereikt heeft vind ik het geen goede ontwikkeling voor Nederland.

Zou het parlement geen vertegenwoordiging van de hele samenleving moeten zijn? Ik zie anders verbazingwekkend weinig donkere mensen en islamitische mensen in ons parlement.

Goed, jij vindt het geen goede ontwikkeling, ik ben er hartstikke blij mee. Misschien is het beter om het hierbij te laten en terug te gaan naar het onderwerp van het topic.

En ik ben er helemaal niet blij mee.
Maar goed, het is een proces dat niet meer te stoppen is.
Idd maar weer terug naar onderwerp van topic.
Hoewel dat ook meer een herhaling van feiten en meningen blijft

piezze

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:51

Je kunt niet half Afrika en Azie opgaan vangen zonder dat dat hier verregaande consequenties heeft. Er is hier straks ook geen baan meer te vinden of geld genoeg om iedereen eenlekkere uitkering te geven. De verzorgingsstaat is ten einde. Straks liggen opa en oma hier ook in de goot omdat ze niet meer kunnen werken. Of zitten we zo dicht op elkaar gepakt dat we een gezellige burgeroorlog krijgen. Ik heb echt een hard hoofd in hoe onze zwakke politiek dit op gaat lossen. Het zal vooral bezuinigen zijn vrees ik. En veel woorden en weinig daden

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:53

Emmaa_ schreef:
geerke schreef:
een goede voorzitter is neutraal...

Ja, en hoe weet jij in hemelsnaam dat deze mevrouw niet neutraal is?

Je kan nietneutraal zijnals je niet 100 procent nl bent maar met 1 voet in je oorspronkelijke land blijft denk ik.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:30

ceasario schreef:
rapido schreef:
Vandaag komen er 2 asielzoekers voor de rechter die in Almere centrum vrouwen aangerand hebben. Ben benieuwd naar wat hun straf gaat worden.

gohya schreef:
Er zijn vandaag 2 Asielzoekers voor de rechter verschenen i.v.m. aanranding in Almere.
Ben benieuwd wat de uitspraak zal zijn.
Bron:ANP.

En is dat zo bijzonder....

192 verkrachtingen in Nederland. Per week ( niet te verwarren met "aanranding")

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... hting.html
gaat er niet om of het bijzonder is, het gaat er om wat voor consequenties het heeft voor asielzoekers die zich misdragen

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:45

Ja, en het overgrote deel komt uit de cijfers uit de allochtone groepering.
(En nee, dat wil niet zeggen dat een blanke Nederlander een 'saint' is).

Interessant artikel in het AD vandaag overigens ( jawel met cijfers en feiten,onderwerp: 'hoe veilig voelen vrouwen zich in Europa/Nederland n.a.v. vele incidenten, waaronder Keulen.

En ik krijg bijna het idee dat een stukje binnen dit artikel van iemand uit dit topic is :o

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:48

Wat betreft mijn laatste regel:zeker weten :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:58

En dan geen link? Of is het alleen in de papieren krant?

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:59

Ik ben niet zo handig met linken plaatsen :D .
Staat in de papieren uitvoering, maar vast ook wel de online variant hoor (ze beginnen er op de voorpagina al mee en de uitgewerkte versie verderop in de krant)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:37

Een stukje binnen de grote spread is inderdaad van mij :) Heb geen online link, wel een foto van mijn eigen stukje voor mensen die er eventueel belangstelling voor hebben.

Afbeelding

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:57

Respect Emmaa_! _/-\o_

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:08

geerke schreef:
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... ltuu.html#

artikel komt oorspronkelijk uit de volkskrant,maakt het voor sommigen misschien geloofwaardiger dan Powned.

Even lezen Mixje met de oog en oorkleppen voor.

Gelezen... Maar wat moet ik ermee. Het klopt niet met wat ik zie en is in tegenstrijd met de boeken over de islaam die ik gelezen heb.. Heb jij weleens een boek erover gelezen?
Er zijn volgens de cijfertjes, al zal het meer zijn in de praktijk ongeveer 12.000 autochtone Nederlandse moslima's. Vind ik wel heel erg veel als de "vrouwenhaat" in de islaam echt zo zou zijn als dat jij denkt... Maar ik weet wel zeker dat zij daar heel anders over nadenken ;) Misschien zou je eens een stuk willen lezen wat vanuit hun geschreven is. Volgens mij zitten er ook wel wat op bokt, heel ingewikkeld is dat niet. Als je teminste ook een keer wat van de andere kant wil bekijken...

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:14

Welke boeken heb jij gelezen dan?
12.000 op 17 miljoen is nou niet echt een representatief getal, heb je daar ook een bron van?

Helaas zijn er zoveel stromingrn binnen de islam, dar je niet kan zeggen dat iets dit of dat is, juist die stromingen die van extreem tot fundamenteel gaan en haaks staan op de moderne westerse islam in Europa en gigantisch zal gaan botsen met de Arabieren vanuit het midden oosten die niets hebben van de gemoderniseerde islam en laat daar nu juist oorlog om zijn, alles wat een beetje net even een wat te vrije interpretatie is van de koran en de beleving er van..

Dat is niet iets wat je zo maar even in een notendop uitlegt, dat is kost voor arabisten en niet voor een bokker die een boek heeft gelezen en anderen de oren wil wassen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:44

Een vluchteling heeft zelfmoord gepleegt in een [nood] vluchtelingenopvang in Alphen.
Bron: RTL Nieuws.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 07:39

Tcm62:inderdaad!

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 12:34

Ik denk dat verblijf in een azc geen feestje is inderdaad. Druk, geen privacy, weinig geld en niks te doen. Ook eigenlijk wel een recept om het slechtste in een mens naar boven te halen. Aan de andere kant is het altijd beter dan een vluchtelingenkamp in syrie of zwerven door Turkije.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 13:04

Ik snap echt niet waarom men excuses blijft zoeken voor het gedrag van de vluchtelingen!

Tuurlijk heeft er ooit al eens een blanke aan mijn billen gezeten of me na geroepen, maar een vieze blik van mijn kant, of gewoon zeggen dat ie zijn poten moest thuis houden, heeft dan altijd genoeg effect. Maar ik wil niet weten wat er met me gebeurd was toen 's morgens vroeg een niet Belg me aan klampte omdat hij met me een kindje wilde maken, moest er toen geen buschauffeur ingegrepen hebben. Daar komt dan nog bij dat het bij de blanke die zijn handen niet thuishouden gaat om mannen die denken dat ze alles mogen of die gewoon dronken zijn, al dan niet opgejut door hun vrienden. Doe gewoon moeilijk en je bent er vanaf. In Keulen en de andere steden ging het over vluchtelingen die zich georganiseerd hadden, had was afgesproken werk en zelfs al was je in groep, zette je een grote mond op of was er een man die je wilde beschermen, het haalde niets uit. Wie niet kan inzien dat dat een pak erger is dan wat je als vrouw in een disco komt, is toch alles behalven realistisch.

Idem dito met de zever dat het toch oh zo erg is in de opvang. Hou toch op! Er zitten duizenden mensen in de opvang, de meesten gedragen zich en houden zich gewoon aan de regeltjes, slechts het krapul steekt dit soort ongein uit. Die moet je niet verdedigen, die moeten buiten, terug naar land van herkomst, zodat de meeste, brave, asielzoekers tenminste de eerlijke kans krijgen die ze verdienen.

Niets, maar dan ook niets is voor wie dan ook een exuus om zich te misdragen. Een autochtoon straf je via het gerecht voor zijn of haar misdaden, een allochtoon (zeker als die nog in de asielprocedure zit), stuur je terug.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 13:08

SandraVerl schreef:
Ik snap echt niet waarom men excuses blijft zoeken voor het gedrag van de vluchtelingen!

Tuurlijk heeft er ooit al eens een blanke aan mijn billen gezeten of me na geroepen, maar een vieze blik van mijn kant, of gewoon zeggen dat ie zijn poten moest thuis houden, heeft dan altijd genoeg effect. Maar ik wil niet weten wat er met me gebeurd was toen 's morgens vroeg een niet Belg me aan klampte omdat hij met me een kindje wilde maken, moest er toen geen buschauffeur ingegrepen hebben. Daar komt dan nog bij dat het bij de blanke die zijn handen niet thuishouden gaat om mannen die denken dat ze alles mogen of die gewoon dronken zijn, al dan niet opgejut door hun vrienden. Doe gewoon moeilijk en je bent er vanaf. In Keulen en de andere steden ging het over vluchtelingen die zich georganiseerd hadden, had was afgesproken werk en zelfs al was je in groep, zette je een grote mond op of was er een man die je wilde beschermen, het haalde niets uit. Wie niet kan inzien dat dat een pak erger is dan wat je als vrouw in een disco komt, is toch alles behalven realistisch.

Idem dito met de zever dat het toch oh zo erg is in de opvang. Hou toch op! Er zitten duizenden mensen in de opvang, de meesten gedragen zich en houden zich gewoon aan de regeltjes, slechts het krapul steekt dit soort ongein uit. Die moet je niet verdedigen, die moeten buiten, terug naar land van herkomst, zodat de meeste, brave, asielzoekers tenminste de eerlijke kans krijgen die ze verdienen.

Niets, maar dan ook niets is voor wie dan ook een exuus om zich te misdragen. Een autochtoon straf je via het gerecht voor zijn of haar misdaden, een allochtoon (zeker als die nog in de asielprocedure zit), stuur je terug.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 13:25

In Duitsland zijn ze helemaal klaar met de Marokkaanse asielzoekers.De politie houd ze allemaal aan om te controleren op papieren enzo.
Dit zootje verpest het voor de echte vluchtelingen,die worden door hun vaak over 1 kam geschoren.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 13:40

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 13:45

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat je alle vluchtelingen niet over één kam kunt/mag scheren, maar wat er nu gebeurt, kan gewoon niet, het loopt volledig uit de hand.
Asielzoekers die zich zo misdragen, mogen wat mij betreft linea recta terug gestuurd worden.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 14:31

Emma, sterk dat je je verhaal doet. Erg dit mee te maken.

Wil je niet kwetsen, maar een blind date bij iemand op de bank en dan via Tinder???, een vreemde dus die wellicht denkt dat de vrouw sex wil middels een blind date is walchelijk..maar helaas voor mij een horror gedachte om ooit een blind date te durven hebben, juist vanwege die gedachte.

Is dit hetzelfde dan als wat er in keulen gebeurde?

Natuurlijk zijn er Nederlandse mannen die hun fruitmandje na lopen, wie heeft ooit gezegd dat dat niet zo is? Dat je al 16 jarige dergelijke dingen met ondergaan is walchelijk, maar zal nu juist levensgevaarlijk gaan zijn....misschien ouderwets, maar ik MOCHT niet eens op stap met vriendinnen op mijn 16e en ik ben van een generatie voor jouw, een veiligere tijd!

Praat het niet goed hoor, ik word hels als men aan vrouwen komt, maar beetje naif ben je wel in mijn ogen...

Maar ik vind wel dat je de plank misslaat.

Je loopt op straat en ineens wordt je ingesloten, je kleren van je lijf gescheurd, bespuugd, op de grond gegooid, uitgescholden, overal woden vingers en handen ingeduwd je borsten fijngeknepen, een kruis tegen je aangeduwd, aan je haren hgetrokken en als je hulp roept wordt de politie agent tegen gehouden en met zijn leven bedreigd.

Waar hebben we het over?

En dan met een groep tegelijk..dit schijnt normaal te zijn. Las een stuk van een vrouw die in 2012 dit in de straten van Cairo was overkomen, verschillende keren verkracht en poedelnaakt vooruit geduwd door een menigte kerels ..ze zei dat dat vaak gebeurd bij touristen... Men vind dat ds normaal in arabische landen?

Om wat er hier gebeurd, stelselmatig gaan we met zijn allen goed praten door een voorbeeld te gaan benoemen wat er misschien wel een beetje op lijkt?

Las ook dat niet alleen de jonge meiden in Keulen waren belaagd maar ook ouderen...dus de vlieger dat ik, als 50 plusser veilig ben, gaat ook niet op..

Je zou maar bij een station op je trein staan te wachten, het is donker en een groep donkere kerels staan zich op te houden op het station....lekkere gedachte..ben nooit bang geweest, maar nu ga ik dat nooit meer zo maar doen...vrouwen zijn vogelvrij bij dit soort halve hersencelligen..

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 14:38

gohya schreef:
Een vluchteling heeft zelfmoord gepleegt in een [nood] vluchtelingenopvang in Alphen.
Bron: RTL Nieuws.

Als dit dezelfde is, maar het verhaal ging dat hij terug wilde, geld wilde om er naar toe te gaan, familie bezoeken, geld om terug te reizen..men heeft gezegd, het is geen vakantie uitje en als je terug kunt, ben je niet in gevaar en geld voor heen en weer reizen komt er zeker niet.

Zelfmoorden zullen er nog meer komen, zeker bij de ernstig getraumatiseerden, zoals bij de veteranen die terugkomen..ook daar redden er steeds per groep een paar het niet...dat zal ook onder de oorlogsvluchtelingen zo kunnen gaan zijn...sterven voor een moslim is niet erg, Allah heeft een paradijs voor ze...maar natuurlijk krijgen wij weer de vinger dat ze weer niet goed behandeld worden! Wij discrimineren en lossen de problemen van hun niet op..

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 14:49

Dusseldorf, twee transsexuelen gestenigd

Politie reed toevallig voorbij en heeft erger kunnen voorkomen

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 14:54

SandraVerl schreef:

+:)+ Helemaal mee eens!!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 15:01

Onder verkrachting versta ik dat je ook daadwerkelijk gedwongen ,,gepreneteerd,, bent!

En ook ik vind het nogal naïef dat je denkt een vreemde gozer die je via ,,Tinder,, ontmoet hebt alleen maar gezellig een bakkie met je wil doen??
ben je niet een beetje dom een blind date bij iemand thuis te doen ipv in een café?
En natuurlijk je kunt dan wel blijven vol houden ze met hun tengels van je af horen te blijven maar kom op zeg...Tinder???