Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saannee1 schreef:kazary schreef:Zijn hoofd hing op het stuur onder het rijden, dat is duidelijk zichtbaar op enkele foto's
Waar kan je die foto's bekijken dan?
saannee1 schreef:kazary schreef:Zijn hoofd hing op het stuur onder het rijden, dat is duidelijk zichtbaar op enkele foto's
Waar kan je die foto's bekijken dan?
Karin schreef:Ik denk dat je het die mensen niet kwalijk kunt nemen dat ze zo reageerden. Ik heb ook gemerkt dat mensen die gisteren ergens in een willekeurige stad feest aan het vieren waren NIET de ernst van de situatie in de gaten hadden. WIJ hebben het hier gezien op tv, beelden en nieuws gevolgd op internet, de gebeurtenis uitgebreid besproken in dit topic. Om nog maar te zwijgen van de mensen die ooggetuige zijn geweest.
xDramaQueen schreef:Nickeltje schreef:Dit vind ik niet zo'n nette speculatie. Deze informatie is bekend gemaakt op de officiele persconfereneties.
Tevens zijn er filmbeelden, oa op de NOS, langsgekomen van de agent die het eerst bij de auto staat en die zie je praten tegen wie er in zit. Of hij terug praat is natuurlijk niet duidelijk. Maar waarom trekken we de officiele bekendmakingen in twijfel?
het is geen speculatie, het is een vraag die dwarszit, moeten we dan maar alles klakkeloos geloven? officeel of niet officeel zo'n drama doet ontzettend veel met mensen en ook agenten zijn in shock. maar goed kan idd zijn dat hij bij bewust zijn was en dan zeg je dat ook als eerste natuurlijk, en een agent vraagt dat natuurlijk ook gelijkmaar goed, we zullen het nooit weten en ik hoop dat er niet nog meer slachtoffers overlijden
Nessah schreef:Hmm dader dus overleden.. Op het nieuws wordt niet echt gezegd hoe het met de rest van de slachtoffers gaat.
Hij is dus om 02:58 overleden.