Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loretta schreef:Ik heb eigenlijk het idee dat Joost Eerdmans met zijn acties aan het proberen is om de rechtse stemmers naar zich toe te trekken.
ruitje schreef:IMANDRA schreef:
Nou ja, het gaat er wel een stuk meer kinderachtig aan toe dan “normaal”, dat ze elkaar afzeiken via Twitter bijv. Dus hoe het gaat nu hebben we nog niet eerder zo gezien. Dat vind ik anders dan het op fundamentele punten het oneens zijn en daardoor (dreigen) te klappen. Hierbij wordt zo vaak gedreigd om de stekker eruit te trekken door oa Wilders dat die dreiging ook z’n, tja, dreiging verliest.
Ja, daar heb ik wel eens eerder iets over gezegd. Want dan gaat het dus niet over de inhoud, maar over de vorm.
En dan denk ik ook wel eens: we wilden nieuwe politiek, geen achterkamertjes meer, geen 'geen actieve herinneringen' meer.
Is het dan kinderachtig, of gebeurt er nu gewoon open wat misschien anders achterkamertjes politiek was?
Ik weet het niet, wat ik er van vind en welke vorm ik fijner vind als kiezer eigenlijk, daar ben ik nog niet uit.
mysa schreef:
pien_2010 schreef:mysa schreef:
Dit begrijp ik wel want de PVV heeft net als Front National toch aan zich kleven dat ze licht pro Putin zijn. Dat is genegeerd toen het er niet zo heel erg toe deed maar nu met Trump en de bedreigingen van Europa komt natuurlijk een sterk Europa als belangrijk wel aan de deur kloppen. De PVV is niet zo voor Europa en dat speelt Putin natuurlijk in de kaart.
Het gros van de PVV ers houden net als ik van hun land en zijn slim. De agenda van de vluchtelingen is een belangrijke maar de agenda van veiligheid natuurlijk nog belangrijker. Deze beweging lijkt zich ook te voltrekken in Frankrijk. Men is geschrokken van extreem rechtse Trump, Putin vriend, en men ziet wat voor chaos en idioterie dit geeft en hoe gevaarlijk dit is.
Dus hopelijk zet die trend door want komt onze veiligheid wel ten goede. We hebben echt nu een heel sterk Europa nodig anders gaan we met zijn allen ten onder. Gelukkig trekt de UK ook mee op ondanks de Brexit.
pien_2010 schreef:Fijn ! Leuk als je PVV kiezer bent en je zo wordt neergezet als dom. Zullen die Bokkers leuk vinden. Ik ga er verder niets meer over zeggen.
Mijn man is laagopgeleid, ik hoog of anders gezegd hij heeft LTS en ik ben een bachelor en dat laag en hoog is al heel fout.
Dat zegt echt niet alles....hij wint twee voor twaalf met twee vingers in de neus. Ik weet de antwoorden niet.
Hij is een computer analfabeet en spreekt geen talen, ik wel en regel alles hier en de computer is mijn vriend..
Hij regelt de reparaties hier, en ik ben dankbaar daarvoor.
Intellectueel slim of praktisch slim zijn twee totaal verschillende dingen. Het is allemaal niet zo simpel.
Maar jullie je zin..De PVV kiezer is dom
( vind ik dus niet). En meer ga ik er niet over zeggen.