Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moonsparkle schreef:[ [url=m/m4iwp7.png]Afbeelding[/url] ]
Het land moet ook neutraal worden en mag niet toetreden tot een ander bondgenootschap. Dus blijft het dan bij de Krim?
_San87_ schreef:moonsparkle schreef:[ [url=m/m4iwp7.png]Afbeelding[/url] ]
Het land moet ook neutraal worden en mag niet toetreden tot een ander bondgenootschap. Dus blijft het dan bij de Krim?
Koekoek, daar ga je als land toch niet mee akkoord.
De Krim weg, Donetsk en Loegansk inafhankelijk, en in de grondwet vastleggen dat je neutraal blijft. Wtf.
Electra63 schreef:Ik vind het wel zorgwekkend, dat de corridors bijna allemaal leiden naar Rusland of Bellarus.
Daar wil je als vluchteling toch juist niet heen?
Citaat:Maar wat is het doel daarna? Waarom wil Rusland Oekraïne neutraal hebben en op geschrift dat ze niet samen gaan met andere bondgenootschappen?
moonsparkle schreef:Maar wat is het doel daarna? Waarom wil Rusland Oekraïne neutraal hebben en op geschrift dat ze niet samen gaan met andere bondgenootschappen?
Daks schreef:Prime Minister @BorisJohnson will hold a press conference later alongside Dutch Prime Minister Mark Rutte @MinPres and Canadian Prime Minister @JustinTrudeau
Watch live on our channels from 14:50 GMT https://t.co/E3ybxAD2rF
https://twitter.com/10DowningStreet/sta ... Lg3ew&s=19
Sansevieria schreef:Daks schreef:Prime Minister @BorisJohnson will hold a press conference later alongside Dutch Prime Minister Mark Rutte @MinPres and Canadian Prime Minister @JustinTrudeau
Watch live on our channels from 14:50 GMT https://t.co/E3ybxAD2rF
https://twitter.com/10DowningStreet/sta ... Lg3ew&s=19
Is dat deze? https://www.youtube.com/watch?v=7UZ_DE88Nk8
irmaz schreef:Het hangt een beetje van de bron af of ze willen dat Ukraïne neutraal wordt of onder Russische invloed komt. Het is mij ook nog niet duidelijk of Ukraïne eventueel wel bij de EU mag en alleen niet bij de NAVO, of dat ze een volledig vleugellam land moeten zijn.
Pareltjes schreef:China is de partij die van deze oorlog het beste eruit komt. Poetin moet aankloppen bij China voor hulp met het financiele stelsel en heel veel andere zaken. China steunt de olie boycot niet en heeft dadelijk alle russische olie voor een dump prijs hierdoor floreert de Chinese economie nog verder. Wat het westen ook gaat doen ik vrees dat wij de verliezende partij gaan zijn.Dit spel tussen China en Rusland is reeds langer geleden in elkaar gedraaid. Met China als bondgenoot kan Rusland doen en laten wat het wel. Het westen heeft China veel te hard nodig hele industrieen vallen anders om. Een fysieke oorlog lijkt me onverstandig. Wij gaan een hele hoge prijs betalen....
Hoofdzakelijk Europa dan. USA is onafhankelijk door eigen olieproductie wij niet. Wij hebben Rusland rechtstreeks in de armen gedreven van de slechtste partij denkbaar. Wij gaan het voelen in de portemonnee.
De dollar staat sterk, de euro niet. Olie wordt betaald met dollars dus we gaan dubbel betalen. In schaarste en dure valuta. Het spelletje keert zich langzaam tegen ons.
irmaz schreef:Pareltjes schreef:China is de partij die van deze oorlog het beste eruit komt. Poetin moet aankloppen bij China voor hulp met het financiele stelsel en heel veel andere zaken. China steunt de olie boycot niet en heeft dadelijk alle russische olie voor een dump prijs hierdoor floreert de Chinese economie nog verder. Wat het westen ook gaat doen ik vrees dat wij de verliezende partij gaan zijn.Dit spel tussen China en Rusland is reeds langer geleden in elkaar gedraaid. Met China als bondgenoot kan Rusland doen en laten wat het wel. Het westen heeft China veel te hard nodig hele industrieen vallen anders om. Een fysieke oorlog lijkt me onverstandig. Wij gaan een hele hoge prijs betalen....
Hoofdzakelijk Europa dan. USA is onafhankelijk door eigen olieproductie wij niet. Wij hebben Rusland rechtstreeks in de armen gedreven van de slechtste partij denkbaar. Wij gaan het voelen in de portemonnee.
De dollar staat sterk, de euro niet. Olie wordt betaald met dollars dus we gaan dubbel betalen. In schaarste en dure valuta. Het spelletje keert zich langzaam tegen ons.
Niet meteen zo somber hoor. De rol van olie en gas is bijna uitgespeeld, nog even de adem in houden.
Pareltjes schreef:China is de partij die van deze oorlog het beste eruit komt. Poetin moet aankloppen bij China voor hulp met het financiele stelsel en heel veel andere zaken. China steunt de olie boycot niet en heeft dadelijk alle russische olie voor een dump prijs hierdoor floreert de Chinese economie nog verder. Wat het westen ook gaat doen ik vrees dat wij de verliezende partij gaan zijn.Dit spel tussen China en Rusland is reeds langer geleden in elkaar gedraaid. Met China als bondgenoot kan Rusland doen en laten wat het wel. Het westen heeft China veel te hard nodig hele industrieen vallen anders om. Een fysieke oorlog lijkt me onverstandig. Wij gaan een hele hoge prijs betalen....
.