Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:01

Emmaa_ schreef:
ravellie schreef:
En dan nog maar niet beginnen over de mevrouw met twee paspoorten die voorzitter van onze tweede kamer is...

Ben je hier nou serieus om? Kan me hier verdomme zo kwaad om maken. Als er één boegbeeld is voor integratie in onze samenleving is het deze islamitische vrouw die twee boeken heeft geschreven over de emancipatie van vrouwen in de islamitische cultuur (of het uitblijven ervan), die perfect Nederlands spreekt en door de door ons gekozen volksvertegenwoordigers gekozen is als hoofd van het parlement. Omdat zij het meest geschikt was voor de baan.

het feit dat ze gekozen is wil niet zeggen dat ze de beste kandidaat was...Waar hoor jij haar perfect nederlands praten?Heb je de sollicitatie-ronde in de tweede kamer gevolgt?

Nee,ik heb niet tegen haar....ze is gekozen door mensen die wij weer gekozen hebben.Als mensen het er niet mee eens zijn moeten ze anders gaan stemmen ;)

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:02

Emmaa_ schreef:
ravellie schreef:
En dan nog maar niet beginnen over de mevrouw met twee paspoorten die voorzitter van onze tweede kamer is...

Ben je hier nou serieus om? Kan me hier verdomme zo kwaad om maken. Als er één boegbeeld is voor integratie in onze samenleving is het deze islamitische vrouw die twee boeken heeft geschreven over de emancipatie van vrouwen in de islamitische cultuur (of het uitblijven ervan), die perfect Nederlands spreekt en door de door ons gekozen volksvertegenwoordigers gekozen is als hoofd van het parlement. Omdat zij het meest geschikt was voor de baan.

Wie zegt dat?
De papieren van de meneer van de PVV schenen beter te zijn.
Maar dat was bij voorbaat al een 'no go'.
Ik vind het geen goede zaak dat iemand met twee paspoorten en een andere nationaliteit voorzitter in NL wordt.
Dus ja, daar ben ik zeker serieus over.
Het is heel knap wat deze vrouw bereikt heeft , dus dat staat er verder los van.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:03

ceasario schreef:
ravellie schreef:
Pfffff...ben in de verkeerde tijd geboren hoor :+

Of je past niet meer in Nederland en moet je mee doen aan het programma..."Ik vertrek". |(

whatever

Zou fijn zijn als jij mee doet aan 'ik vertrek van Bokt'.

Nieuw programma

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:04

ravellie schreef:
sneeuwpop schreef:
En. Hoe zit dat met de politie die iemand oppakt ivm het mogelijk vermoorden van een is-strijder?
Overheden sturen bommen op is strijders....
Geef hem een lintje.
Paspoort in ingehouden zodat hij niet terug kan naar het oorlogsgebied.... Ik snap daar helemaal niks van.

Nee, dat begrijp ik dus ook niet.

Dit is toch een door het Nederlandse leger gemaakte moordmachine..
nl. hij wist bewust wat hij daar ging doen..KILLING
Laatst bijgewerkt door ceasario op 15-01-16 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:05

Laten we met de bal weer terug gaan naar de asielzoekers ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:05

ravellie schreef:
Wie zegt dat?
De papieren van de meneer van de PVV schenen beter te zijn.
Maar dat was bij voorbaat al een 'no go'.
Ik vind het geen goede zaak dat iemand met twee paspoorten en een andere nationaliteit voorzitter in NL wordt.
Dus ja, daar ben ik zeker serieus over.
Het is heel knap wat deze vrouw bereikt heeft , dus dat staat er verder los van.

Maar dat staat er dus NIET los van. Jij vindt dat zij geen geschikte kandidaat is, puur om het feit dat ze een andere nationaliteit heeft.
Waarom de kandidaat van de PVV geen optie was kan ik kort voor je uitzetten. Ten eerste heeft Geert Wilders meerdere malen geroepen dat hij dit kabinet nep vind, en dat hij het niet eens is met zowel de samenstelling als de manier waarop er gedebatteerd wordt. De PVV is een partij waar weinig eigen inbreng gewaardeerd wordt, het klassieke voorbeeld van een partij waar de mening van een individu gelijk staat aan de mening van de partij (dit is geen waardeoordeel maar een feit). Hoe kan iemand die in de partij onder Geert Wilders staat en dus ook zijn ideeën deelt, voorzitter zijn van een Kamer die volgens meneer zelf geen waarde heeft? Dat is toch enorm tegenstrijdig?

geerke

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:06

een goede voorzitter is neutraal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:07

geerke schreef:

Ja, en hoe weet jij in hemelsnaam dat deze mevrouw niet neutraal is?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:07

EskeGirl schreef:

Om nog verder racistisch te keer te gaan.. ( Keulen, waren het wel Marokkanen !)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:08

ceasario schreef:
EskeGirl schreef:

Om nog verder racistisch te keer te gaan.. ( Keulen, waren het wel Marokkanen !)

Morgen het AD of het Parool lezen, staat een grooote bijlage in (INCLUSIEF CIJFERS HOOR JONGENS) over seksueel geweld. Is oprecht een interessant artikel.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:08

Emmaa_ schreef:
geerke schreef:

Schrijf ik dat ergens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:09

geerke schreef:
Emmaa_ schreef:

Schrijf ik dat ergens?

Excuses, schiet een beetje snel uit m'n slof na berichten als voorgaande.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:10

Emmaa_ schreef:
geerke schreef:

Had jij die wolf in schaapskleren van de PVV gewild..Dan kun op neutraliteit rekenen.

geerke

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:11

die wolf in schaapskleren valt al 6 jaar naar tevredenheid in...

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:11

Kijk, volgens mij was het bij voorbaat al zo dat de PVV geen kans kreeg.
Dus hoe bedoel je, naar ieders kwaliteit kijken.

Verder, ik ben geen PVV aanhanger.
Ik denk ook dat zij roepen wat het volk wil horen, maar niet kunnen reageren.
Anderzijds is het maar goed dat VVD en PvdA handje klap doet.
Want als de boel echt klapt, dan hoef ik niet te vertellen wie de grootste gaat worden ( al zijn het maar protest stemmen).

Ik vind het echt bizar dat iemand met een dubbele nationaliteit voorzitter is geworden.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:12

geerke schreef:
die wolf in schaapskleren valt al 6 jaar naar tevredenheid in...

Dat is hetzelfde met ISIS bekeerlingen..Hun ouders niets mis mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:14

ravellie schreef:

Want als de boel echt klapt, dan hoef ik niet te vertellen wie de grootste gaat worden ( al zijn het maar protest stemmen).

Ik vind het echt bizar dat iemand met een dubbele nationaliteit voorzitter is geworden.

Maar waarom vind je het bizar? Zij is toch net zo goed Nederlander?

En ja, dat zou best kunnen. Maar dat komt dan alleen maar omdat Geert Wilders anders ineens enorm veel macht in de kamer zou krijgen. Hij is nou eenmaal de enige bestuurder van zijn partij, en aangezien zijn kandidaat in loondienst van hem is zit er een behoorlijke belangenverstrengeling in dat proces. Je kan moeilijk de voorzitter zijn van de kamer waar je werkgever in zit, en ook nog eens openlijk enorm veel kritiek op heeft.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:29

Het is weer een voorbeeld van de ( niet te stoppen) islamisering van Europa.

Los van het feit dat ik het heel knap vindt wat deze vrouw allemaal bereikt heeft vind ik het geen goede ontwikkeling voor Nederland.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:36

Emmaa_ schreef:
ravellie schreef:

Maar waarom vind je het bizar? Zij is toch net zo goed Nederlander?

En ja, dat zou best kunnen. Maar dat komt dan alleen maar omdat Geert Wilders anders ineens enorm veel macht in de kamer zou krijgen. Hij is nou eenmaal de enige bestuurder van zijn partij, en aangezien zijn kandidaat in loondienst van hem is zit er een behoorlijke belangenverstrengeling in dat proces. Je kan moeilijk de voorzitter zijn van de kamer waar je werkgever in zit, en ook nog eens openlijk enorm veel kritiek op heeft.

Emmaa_...heb jij de sollicitatie bekeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:36

ravellie schreef:
Het is weer een voorbeeld van de ( niet te stoppen) islamisering van Europa.

Los van het feit dat ik het heel knap vindt wat deze vrouw allemaal bereikt heeft vind ik het geen goede ontwikkeling voor Nederland.

Zou het parlement geen vertegenwoordiging van de hele samenleving moeten zijn? Ik zie anders verbazingwekkend weinig donkere mensen en islamitische mensen in ons parlement.

Goed, jij vindt het geen goede ontwikkeling, ik ben er hartstikke blij mee. Misschien is het beter om het hierbij te laten en terug te gaan naar het onderwerp van het topic.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:37

ravellie schreef:
sneeuwpop schreef:
En. Hoe zit dat met de politie die iemand oppakt ivm het mogelijk vermoorden van een is-strijder?
Overheden sturen bommen op is strijders....
Geef hem een lintje.
Paspoort in ingehouden zodat hij niet terug kan naar het oorlogsgebied.... Ik snap daar helemaal niks van.

Maar moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer van de wereld en de maatschappij begrijp :o

Maar die dan wel vertikt om haar dubbele paspoort in te leveren. Nietomdat het moet, maar omdat het kan.

Hoeveel Nederlandse nationaliteiten komen in Marokko in het parlement denk je.

Nederland is samen met duitsland kampioen om vooral niet in belang van eigen mensen te doen. Oh oh de rest van de wereld zou eens denken dat we racistisch of nationalistisch zijn.vanDuitsland kan ikdat nog enigszins begrijpen maar Nederland? We laten ons als makke schapen alles afnemen. De vrijheid, de privacy, onze centen en onze bevoorrechte positie. En waarom? Omdat overal op de wereld mensen elkaar afmaken om geld, geloof en macht.
Laatst bijgewerkt door piezze op 15-01-16 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

geerke schreef:

Die heb ik zeker gekeken ja :)

Anoniem

piezze schreef:
ravellie schreef:

Maar moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer van de wereld en de maatschappij begrijp :o

Maar die dan wel vertikt om haar dubbele paspoort in te leveren. Nietomdat het moet, maar omdat het kan.

Hoeveel Nederlandse nationaliteiten komen in Marokko in het parlement denk je.

En hoe veel Nederlanders wonen er in Marokko?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:39

Emmaa_ schreef:
geerke schreef:

Die heb ik zeker gekeken ja :)

en jij vond dat de dame goed uit haar woorden kwam? :7

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:41

ravellie schreef:

Hoeveel Nederlandse nationaliteiten komen in Marokko in het parlement denk je.[/quote]
En hoe veel Nederlanders wonen er in Marokko?[/quote]

heel veel....met behoud van uitkering uiteraard.Zijn in de jaren ''70 nederlander geworden,hoorden in ene stemmen en zijn toen weer teruggegaan :+