Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jade15 schreef:Jaa als ze in Frankrijk de pensioenleeftijd omhoog doen gaat het hele volk staken en dan doen ze het toch maar niet. Dat is bij de vorige poging gelukt en nu is de pensioenleeftijd daar nog steeds maar 60.
Heino schreef:Ik ben heel blij dat er voedselbanken zijn, omdat sommige mensen nu echt niet kunnen werken, hoe graag ze ook willen. Of die anderszins tegengewerkt worden waardoor ze in geldnood verkeren.
Ik kan me wel weer ergeren aan mensen die op straat hun handje ophouden. Ga dan muziek maken of de straatkrant verkopen.
sarabande schreef:KiWiKo schreef:ze zouden in frankrijk eens moeten fluisteren over kilometer heffing..............
naah, zijn alle wegen afgesloten!! direct!!
stufi komen, parijs gaat dicht...........
wij, wij laten het allemaal maar gewoon gebeuren
In Frankrijk betaal je tol
Heino schreef:Jade15 schreef:Geweldig topic dit, zullen we verhuizen naar de huiskamertopics? Laatste post van Shadow vind ik wel goed maar ik vind niet dat Christel en Janedinges de boel zo negatief benaderen, wel kritisch en daar hou ik wel van.
Janesmith begon er al mee dat linkse stemmers een hekel hebben aan rechtse stemmers en vice versa. Sorry maar dat vind ik niet echt een positieve benadering
Citaat:Dat ligt er aan wat je gedachtegoed is. Als je iets niet positief ziet dan zul je er ook niet positief over kunnen praten. Andersom geldt hetzelfde, als je iets positief ziet dan zul je er ook overwegend positief over praten.
sarabande schreef:KiWiKo schreef:Saar............. ik denk dat het bedrijfsleven meer bijdraagt aan haar onderhoud dan zij aan de hunne hoor![]()
![]()
Ja dat kan je wel denken, alleen is het dus niet zo
Heino schreef:Jade15 schreef:Jaa als ze in Frankrijk de pensioenleeftijd omhoog doen gaat het hele volk staken en dan doen ze het toch maar niet. Dat is bij de vorige poging gelukt en nu is de pensioenleeftijd daar nog steeds maar 60.
Maar als mensen hier gaan stemmen met een hoofddoekje op (als niet-Moslima) is het weer idioot... Terwijl het in mijn ogen ook een vorm van protest is.
KiWiKo schreef:nee......... ik denk dat philips en shell meer geld in het laadje brengen dan de koningin hoor![]()
veel, veel, veelen malen meer
![]()
Heino schreef:Jade15 schreef:Als iemand totaal niet met geld kan omgaan moet die daarbij geholpen worden.
Tja dat wordt door velen knuffelen genoemd, want ze zullen het zelf wel gedaan hebben... Daarom ben ik dus voor meer links in de politiek, problemen oplossen en niet uitstellen/verschuiven
Jade15 schreef:Dat ligt er aan waar ze op gaan bezuinigen i.m.o. Dat vond ik juist wel aardig in het partijprogramma van PVV dat ze op bepaalde zaken juist niet wilden bezuinigen. Sinds het kwartje van Kok (haha) vertrouw ik het bezuinigen van de PvdA niet zo.