Klinkt misschien heel cru, maar ik vind het 'jammer'.. Had graag willen weten waarom. En met mij, zo nog vele anderen denk ik..
Hij komt er naar mijn mening nu te makkelijk mee weg ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickeltje schreef:Kazary, ja dat is in theorie prima mogelijk.
Hij heeft een flink hoofdtrauma zo op de foto beelden. Wat hij meer heeft weet ik niet, maar in theorie is het goed mogelijk direct na een ogneluk nog volledig bij kennis te zijn, te spreken en normaal te kunnen denken.
Daarna neemt zwelling in de hersenen toe (bij klap op het hoofd dan) en raakt iemand bewusteloos en tja, afhankelijk van de ernst van de klap daarna in dit geval dus hersendood...
Nickeltje schreef:Tivoli, als je een beetje naar wat officiele berichten geluisterd hebt, wordt verklaard dat hij met de agent die er als eerste bij was heeft gesproken.
Citaat:Dit vind ik niet zo'n nette speculatie. Deze informatie is bekend gemaakt op de officiele persconfereneties.
Tevens zijn er filmbeelden, oa op de NOS, langsgekomen van de agent die het eerst bij de auto staat en die zie je praten tegen wie er in zit. Of hij terug praat is natuurlijk niet duidelijk. Maar waarom trekken we de officiele bekendmakingen in twijfel?[/mod]
_Tivoli_ schreef:Nickeltje schreef:Tivoli, als je een beetje naar wat officiele berichten geluisterd hebt, wordt verklaard dat hij met de agent die er als eerste bij was heeft gesproken.
Nickeltje,als ik ook even mag,zonder die ondersneer?
Ik weet dat hij naderhand bij kennis was,ik heb het over het feit dat hij misschien buiten westen was toen hij rechtdoor op de naald reed,omdat een vrouw verklaarde dat hij al rijden met zijn hoofd naar beneden hing.
Ik heb heus alles gevolgt,weet dat hij nog gesproken heeft blabla,maar daar heb ik het niet over.
IndianLady schreef:Nou ja zeg. Ik zit naar TV Gelderland te kijken. Hebben ze gistermiddag een aantal mensen geinterviewd in Arnhem. Vraagt de verslaggever aan een meisje (jaar of 20-25) heb je het gehoord van Apeldoorn. Ja is echt heel erg, een man die met zn auto in de menigte is gereden, 2 doden, veel gewonden. Maar het is hier gezellig en er kunnen hier geen auto's komen, alles is hier afgezet. (gebaard om zich heen)
Alet74 schreef:Ik zou ook graag nog willen weten wat er gebeurde voordat hij door de afzetting knalde....zoveel vragen. Akelige toestand is het. Bah!
@Tivoli, ik snap niet helemaal hoe jij het bedoelt, hij kan niet buiten westen zijn geweest toen hij nog sprak met de agent. Misschien daarna wel, maar hij heeft nog gesproken. Waar heb jij het dan precies over, want dat is niet zo duidelijk.
Nickeltje schreef:Dit vind ik niet zo'n nette speculatie. Deze informatie is bekend gemaakt op de officiele persconfereneties.
Tevens zijn er filmbeelden, oa op de NOS, langsgekomen van de agent die het eerst bij de auto staat en die zie je praten tegen wie er in zit. Of hij terug praat is natuurlijk niet duidelijk. Maar waarom trekken we de officiele bekendmakingen in twijfel?
IndianLady schreef:Nou ja zeg. Ik zit naar TV Gelderland te kijken. Hebben ze gistermiddag een aantal mensen geinterviewd in Arnhem. Vraagt de verslaggever aan een meisje (jaar of 20-25) heb je het gehoord van Apeldoorn. Ja is echt heel erg, een man die met zn auto in de menigte is gereden, 2 doden, veel gewonden. Maar het is hier gezellig en er kunnen hier geen auto's komen, alles is hier afgezet. (gebaard om zich heen)