piepelotje schreef:Over coke is dus weer een discusie op gang gekomen en ik denk toch echt dat daar de sleutel ligt.
Waarom zou een groep liegen, alleen als ze allemaal erbij zouden verliezen. En gezien ze allemaal belangrijke functies hebben, dit zou hun carriere schaden, kinderen zouden ze waarschijnlijk kwijt raken, en dan de portugaal wetgeving inzake drugs.
Lustina kan jij daar eens wat over vertellen??
Ik zou dat aan een Brit moeten vragen, die zijn tot in de puntjes op de hoogte van wetten over drugs in allerlei landen. De Britten die hier komen zijn dan ook bijna allemaal gebruikers en veel gaan halen in Marokko en smokkelen naar Engeland. Ik ken er zo veertig uit mijn omgeving noemen en ik woon in het achterland.
Ongetwijfeld weten de McCanns ook tot in de puntjes hoe het zit.
Ik ben geen gebruiker, heb daar geen interesse in en weet er dus weinig van.
Het is een feit dat de meeste medici wel iets van drugs gebruiken, ontstaan in de studenten wereld, waar met name Kate nogal als een feestbeest bekend stond.
Er zijn vele speculaties geweest, ook over partnerruil bv en ik heb al eerder genoemd op de vraag waarom vrienden elkaar zouden dekken dat het daar wel eens aan kon liggen. Het kan heel goed zijn dat ze een geheim delen dat hun reputatie zal schaden. Dat lijkt het meest logische voor hun vreemde gedrag.
Drugs, maar ook alcohol, geeft abnormaal gedrag.