Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Daar aan betalen heb ik geen moeite.
Dat land heeft gewoon hulp nodig. Die kunnen er zelf niets aan doen dat een idioot daar binnen valt.
Wat ik wel had met geld naar Griekenland als voorbeeld.
purny schreef:_San87_ schreef:Volledig naar de knoppen is wel heel overtrokken, imo.
Ik vind er wel wat van dat de mensen in Limburg nog steeds niet goed geholpen zijn. Schandelijk.
Dat niet alleen maar wat dacht je van de BD? Waar de een na de andere schandaal boven komt.
Loretta schreef:Langzaam zie je de eerste tekenen aan de horizon opdoemen dat we weer een zelfde situatie gaan krijgen als in 2008
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... jzen-dalen
Belachelijk hoe de neo liberale kabinetten weer exact het zelfde kaartenhuis hebben opgetuigd.
Citaat:De positievere noot
Het is niet alleen maar kommer en kwel. Eerder in het artikel kwam de verwachting van een Australische expert aan bod. Hij zei dat de huizenprijzen tot wel 20 procent kunnen zakken. Maar is 20 procent eigenlijk veel?
Nic Vrieselaar: "In 2008, aan het begin van de grote economische crisis, ging de gemiddelde huizenprijs in Nederland met zo'n 21 procent omlaag. En daarmee terug naar het niveau van zes jaar daarvoor. Zakken de huizenprijzen nu met dat percentage in, dan gaan we slechts terug naar het niveau van januari vorig jaar."
"Dat laat zien hoe erg de prijzen zijn geëxplodeerd de afgelopen jaren. Een teruggang van zo'n 20 procent zou je daarom bijna een gezonde correctie kunnen noemen. En bovendien zullen starters er ook niet verdrietig om zijn."
Telpeva schreef:Wat ik er van moet vinden weet ik niet, daarvoor heb ik te weinig verstand van het onderwerp. Maar de prijzen van huizen zijn momenteel toch ook belachelijk hoog, een verandering lijkt mij meer iets wat sowieso al zou gaan gebeuren tzt.
Loretta schreef:In Duitsland is men druk bezig met de energiecrisis die komende winter op ons af komt?
Wat doet de politiek in Nederland? Behalve vakantie vieren?
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... d-stream-1
Ik vrees dat het ons straks weer eens overvalt. Zoals we wel vaker gezien hebben met crisissen.
MyWishMax schreef:Moet je die investeringen wel kunnen betalen, helemaal nu met alle kosten die omhoog gaan.
En als je dan ook nog de reclames hoort over de airco minder gebruiken om energie te besparen denk ik echt; maar we moeten al gas besparen, energie is dan de volgende optie om te gaan verbruiken. En dan wordt er nu alweer opgeroepen om dat te beperken. Oké, in de zomer kan dat, ja. Een airco is niet noodzakelijk, maar gaan ze dan ook verwachten dat je niet gaat verwarmen met energie?
mvdende schreef:Wij hebben Groningen nog....
.
elnienjo schreef:MyWishMax schreef:Moet je die investeringen wel kunnen betalen, helemaal nu met alle kosten die omhoog gaan.
En als je dan ook nog de reclames hoort over de airco minder gebruiken om energie te besparen denk ik echt; maar we moeten al gas besparen, energie is dan de volgende optie om te gaan verbruiken. En dan wordt er nu alweer opgeroepen om dat te beperken. Oké, in de zomer kan dat, ja. Een airco is niet noodzakelijk, maar gaan ze dan ook verwachten dat je niet gaat verwarmen met energie?
Ik gebruik m'n airco nu gewoon, ze kunnen de boom in!