bigone schreef:In theorie kan Trump nog winnen hè ( niet waarschijnlijk maar dat was het vier jaar geleden ook niet)
Waarom denk je dat ik zo zit te rekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Loretta schreef:Ik ga er morgen maar eens nar kijken. Ik heb verschillende mensen die mij bestoken met dit soort ongein en om heel eerlijk te zijn begin ik me best wel een beetje zorgen over hen te maken. Ze beginnen echt warrig te worden. Ik wil nu weleens weten wat die q nu precies in houdt
Vond het best interessant en tegelijkertijd een bevestiging hoe ik over de Qanonners denk . Ze hebben niets beters te doen en geloven in sprookjes maar wel een groeiende groep . Die Q werkt eigenlijk net als Trump , hij gooit een zooi zaken in vraagvorm op het net en waar de meeste respons op komt gaan ze mee door. Misschien is het wel een van zijn zoonsaangezien Q opkwam tijdens pizzagate en toen was Trump bezig president te worden ( zo, ik heb een nieuw complot gelanceerd )
bigone schreef:Het word trouwens steeds erger met de Trump family , hij en zijn zonen noemen Republikeinen die mu niet op de barricaden gaan schapen en Trump vraagt zich af waar de GOP is. Ze roepen met z’n drieën gewoon op tot anarchie ! Stelletje wereldvreemde levensgevaarlijke figuren.
heidy_wilco schreef:A new update of around 37,000 ballots just came in from Pennsylvania, of which Biden won about two-thirds. This reduced Trump’s raw vote margin to about 78,000 votes, or 1.2 percentage points (50.0 percent to 48.8 percent). Most of that was 30,000 votes from Cumberland County just west of Harrisburg, the state capital. While Cumberland is Republican-leaning — Trump leads there 55 percent to 44 percent now — Biden won nearly 70 percent of this tranche of ballots, which look to have made up most of the county’s remaining mail votes. Heavily Republican Blair County (home to Altoona) also reported more than 5,000 votes, but Trump only won a narrow majority of those.
Bron: https://fivethirtyeight.com/live-blog/2 ... -coverage/