Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:16

PortRoyal schreef:
Sammie schreef:
Hij heeft helemaal niet vaak gelijk en dat kan ook prima weerkracht worden. Het feit dat iemand een ander een testosteronbom noemt geeft m hierin nog geen gelijk. Had ie gezegd het aantal verkrachtingen gaat toenemen, want zus enzo... ja dan had ie gelijk. Maar nu niet, Wilders roept populistische taal en af en toe komt ie in de buurt en vervolgens wordt enkel dat onthouden.. Er zit een heel marketingteam en jursitenteam achter Wilders..

Dat zal best. Maar dat geldt ook voor andere politici lijkt me.
Ik ben zeker niet altijd pro Wilders, maar ook niet altijd per definitie tegen de dingen die hij zegt. Vind het dan ook een slechte zaak dat een PVVer geen kans op het voorzitterschap 2e kamer heeft, puur omdat hij PVVer is. Hij schijnt er heel geschikt voor te zijn.
Wat voor signaal geven onze politici dan zelf? Klopt ook van geen kant. Dan wordt iemand puur uitgesloten vanwege een ongegronde reden toch?

Nou ja, de reden is flauw, maar niet ongegrond: hoe kan een PVV voorzitter van de 2e Kamer zijn als de alleenheerser van diezelfde PVV de 2e Kamer een 'nepparlement' noemt?

Het is een beetje flauw om die kreet van Wilders tegen deze meneer te gebruiken, maar aan de andere kant: Wilders is alleenheerser binnen de PVV, die zich niet/nauwelijks laat beteugelen. Is het reeel om te verwachten dat een ondergeschikte van de PVV zijn baas in toom houdt? En als 'ie dat doet, hoe lang is 'ie dan nog lid van de PVV? En hoe wenselijk is het dan dat de 2e kamervoorzitter in no time partijloos is/wordt?

Ik heb een bruinzwart vermoeden dat de PVV van tevoren wist dat dit 'm niet ging worden. En dan wordt de actie meteen weer wat.....politiek? Populistisch? ik twijfel even welk woord meer van toepassing is. Kom ik nu niet uit in elk geval.

Popstra

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:43

Vandaag komen er 2 asielzoekers voor de rechter die in Almere centrum vrouwen aangerand hebben. Ben benieuwd naar wat hun straf gaat worden.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 15:09

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:44

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:31

Blijven ze toch lekker in hun tentje!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:40

Nee, die wordt gesloopt.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:56

rapido schreef:
Blijven ze toch lekker in hun tentje!

of terug naar het zonnige zuiden ~~}>
*sorry stout *

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:14

Er is een programma op NPO 3,ik dacht op dinsdag,genaamd:rot op naar je eigen land.
Daarin gaan een aantal jongeren hetzelfde meemaken als dat een vluchteling mee maakt.
Die jongeren zaten ook in dat kamp in Calais.Wat een zootje zeg! snap best dat ze dat willen schoonvegen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:18

Ja echt te goor daar! En dat wat daar zit zijn toch vooral de ,,gelukzoekers,,

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:19

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:44

Terug naar het begin van het topic..
Die noord afrikanen blijken nu merendeel Marokkanen te zijn uit een bepaalde zeer grote wijk uit Keulen.... :(:)

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:47

Er zijn vandaag 2 Asielzoekers voor de rechter verschenen i.v.m. aanranding in Almere.
Ben benieuwd wat de uitspraak zal zijn.
Bron:ANP.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:15

rapido schreef:
Vandaag komen er 2 asielzoekers voor de rechter die in Almere centrum vrouwen aangerand hebben. Ben benieuwd naar wat hun straf gaat worden.

gohya schreef:
Er zijn vandaag 2 Asielzoekers voor de rechter verschenen i.v.m. aanranding in Almere.
Ben benieuwd wat de uitspraak zal zijn.
Bron:ANP.

En is dat zo bijzonder....

192 verkrachtingen in Nederland. Per week ( niet te verwarren met "aanranding")

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... hting.html

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:53

En. Hoe zit dat met de politie die iemand oppakt ivm het mogelijk vermoorden van een is-strijder?
Overheden sturen bommen op is strijders....
Geef hem een lintje.
Paspoort in ingehouden zodat hij niet terug kan naar het oorlogsgebied.... Ik snap daar helemaal niks van.

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:55

sneeuwpop schreef:
En. Hoe zit dat met de politie die iemand oppakt ivm het mogelijk vermoorden van een is-strijder?
Geef hem een lintje.
Paspoort in ingehouden zodat hij niet terug kan naar het oorlogsgebied.... Ik snap daar helemaal niks van.

Hoeveel 'moorden' hebben wij [ons leger] al niet op ons geweten? das toch ook moorden.
Of is het leger ook al onschendbaar?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:59

gohya schreef:
Er is een programma op NPO 3,ik dacht op dinsdag,genaamd:rot op naar je eigen land.
Daarin gaan een aantal jongeren hetzelfde meemaken als dat een vluchteling mee maakt.
Die jongeren zaten ook in dat kamp in Calais.Wat een zootje zeg! snap best dat ze dat willen schoonvegen.

Ze hebben hier niet ver vandaan een man of 50 uit Calais opgevangen.Ik begreep eerst niet dat het alleen maar mannen waren en wilde al kleren gaan brengen die ik toch niet meer aandeed.
Maar in de krant las ik dat het ten sterkste werd ontraden om contact te zoeken met de mensen.Ze waren getraumatiseerd en gevaarlijk

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:04

geerke schreef:
gohya schreef:

Ze hebben hier niet ver vandaan een man of 50 uit Calais opgevangen.Ik begreep eerst niet dat het alleen maar mannen waren en wilde al kleren gaan brengen die ik toch niet meer aandeed.
Maar in de krant las ik dat het ten sterkste werd ontraden om contact te zoeken met de mensen.Ze waren getraumatiseerd en gevaarlijk

Ze lieten zeer weinig mensen zien daar in dat kamp.Volgens mij hadden ze een klein gedeelte afgesloten voor de opname's.Want degene die wel in beeld kwamen waren super aardig en deelden zelfs hun weinige voedsel en wilde zelfs hun tent afstaan. Dat er iets niet klopte was duidelijk,er was echt wel wat gedaan met die opname's.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:33

geerke schreef:
[

Komt van hun die griep, denk het wel ? :+

Eendenhouderij in Frans legt vogelgriepgebied plat.
Frankrijk legt de eenden- en ganzenhouderij in het hele zuidwesten van het land, waar al bijna twee maanden hoog pathogene vogelgriep heerst, tijdelijk plat. Dat betekent dat de productie van foie gras ook grotendeels stil komt te liggen.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:39

gohya schreef:
sneeuwpop schreef:
Geef hem een lintje.

Hoeveel 'moorden' hebben wij [ons leger] al niet op ons geweten? das toch ook moorden.
Of is het leger ook al onschendbaar?

Dan beslissen de hoge heren, dat hun onderdanen hun leven mogen wagen...
Stel je voor dat als je roept dat nederland in oorlog is met IS, dat mensen dan uit vrije wil gaan vechten....dat is wel heel raar en moet gestopt worden. De terug gekeerde IS strijders krijgen natuurlijk een uitkering...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:47

ceasario schreef:
geerke schreef:
[

Komt van hun die griep, denk het wel ? :+

Eendenhouderij in Frans legt vogelgriepgebied plat.
Frankrijk legt de eenden- en ganzenhouderij in het hele zuidwesten van het land, waar al bijna twee maanden hoog pathogene vogelgriep heerst, tijdelijk plat. Dat betekent dat de productie van foie gras ook grotendeels stil komt te liggen.

:D of die griep van hun komt weet ik niet,maar inderdaad ligt de foie gras hier op z'n reet.Nu ben ik niet zo heel erg gecharmeerd van de manier van foie gras creeren...maar het is een strop voor de bedrijfjes.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:49

sneeuwpop schreef:
De terug gekeerde IS strijders krijgen natuurlijk een uitkering...

Die worden ook opgepakt als ze terug keren.. kunnen een gevaar voor de maatschappij zijn.
Zo ook deze vent.. en dan ziet men later wel weer.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:55

Hoe dan ook, we hebben de poorten als Europa opengezet voor duizenden, duizenden mensen ( met name moslims).
Kinderen die anders opgevoed worden, die andere omgangsvormen met vrouwen leren.
Sterker nog, dat merk je al aan de generatie turken en marokanen die nu in dit land grootgebracht worden.
Asociaal ten top ( het gros).

En wij? Nederlanders, wij staan het allemaal toe.
Als er een bericht als Keulen door het nieuws komt, ( jongens, we horen amper de helft, want om ophef te voorkomen komen er zoveel zaken helemaal niet in het nieuws,
Dan kan de premier in NL alleen maar uitbrengen:'dat het afschuwelijk is.
En wat gehakkel en gestamel als het om grensbewaking gaat.

Ondertussen is het paard van Troje binnen,
Namelijk een grote cultuur die helemaal niets van het Westen moeten hebben.
Met compleet andere denkbeelden, die haaks staan op de Westerse samenleving.

En dan nog maar niet beginnen over de mevrouw met twee paspoorten die voorzitter van onze tweede kamer is...

Pfffff...ben in de verkeerde tijd geboren hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:58

ravellie schreef:
En dan nog maar niet beginnen over de mevrouw met twee paspoorten die voorzitter van onze tweede kamer is...

Ben je hier nou serieus om? Kan me hier verdomme zo kwaad om maken. Als er één boegbeeld is voor integratie in onze samenleving is het deze islamitische vrouw die twee boeken heeft geschreven over de emancipatie van vrouwen in de islamitische cultuur (of het uitblijven ervan), die perfect Nederlands spreekt en door de door ons gekozen volksvertegenwoordigers gekozen is als hoofd van het parlement. Omdat zij het meest geschikt was voor de baan.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:59

sneeuwpop schreef:
Geef hem een lintje.

Nee, dat begrijp ik dus ook niet.

Maar moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer van de wereld en de maatschappij begrijp :o

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:00

ravellie schreef:
Pfffff...ben in de verkeerde tijd geboren hoor :+

Of je past niet meer in Nederland en moet je mee doen aan het programma..."Ik vertrek". |(