Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:kinderopvang kan niet......... geen kinderopvang is geen moeders die werken.............
maargoed zo dacht ik er jaren geleden over de zorg ook over.......... geen zorg is mensen die doodgaan........
dus dit zegt inderdaad helemaal niks![]()
electra.......... WAT in hemelsnaam brengt het koningshuis nou op in verkelijking met de kosten als je meneer Philips, Shell, Albert Heijn er effe naast zet!!!???? die grote jongens kosten niks, en brengen vele, vele meer eurotjes in het laatje hoor!![]()
Electra63 schreef:He, don't shoot the messenger.
Van de week stond in de krant, dat het koningshuis iets van 4 miljard opbrengt en 110 miljoen kost.
Dat heeft te maken met de internationale handelsdelegaties die meegaan met de bezoeken.
Ik heb niets met het koningshuis, maar als ik kijk naar Frankrijk, Italie, de Verenigde Staten, dan weet ik het nog niet zo.
Een president moet natuurlijk iedere keer opnieuw gekozen worden, heeft politieke macht enz. Er zal maar een keer zo'n gek aan de macht komen.
Met het koningshuis is alles vrij stabiel. Ze hebben geen echte macht (als betwijfel ik dat wel).
De grote directeuren van de mulinationals zijn trouwens vaak buitenlanders.
Jade15 schreef:KiWiKo schreef:kinderopvang kan niet......... geen kinderopvang is geen moeders die werken.............
maargoed zo dacht ik er jaren geleden over de zorg ook over.......... geen zorg is mensen die doodgaan........
dus dit zegt inderdaad helemaal niks![]()
electra.......... WAT in hemelsnaam brengt het koningshuis nou op in verkelijking met de kosten als je meneer Philips, Shell, Albert Heijn er effe naast zet!!!???? die grote jongens kosten niks, en brengen vele, vele meer eurotjes in het laatje hoor!![]()
Electra legde al uit dat een president veel duurder is als een koningshuis. Wat leveren ze op? Ik denk vertrouwen van het buitenland dat het hier al decenialang stabiel is en het goed zaken doen is bij die klagende hollanders.
Gaan er nu mensen dood omdat er bezuinigd is in de zorg eigenljk? Ik denk dat de bezuinigingen in de zorg bij de verkeerde mensen uitkomt. Ze gaan bezuinigen op verpleegsters en niet op managers, dat is zo jammer.
Electra63 schreef:He, don't shoot the messenger.
Van de week stond in de krant, dat het koningshuis iets van 4 miljard opbrengt en 110 miljoen kost.
Dat heeft te maken met de internationale handelsdelegaties die meegaan met de bezoeken.
Ik heb niets met het koningshuis, maar als ik kijk naar Frankrijk, Italie, de Verenigde Staten, dan weet ik het nog niet zo.
Een president moet natuurlijk iedere keer opnieuw gekozen worden, heeft politieke macht enz. Er zal maar een keer zo'n gek aan de macht komen.
Met het koningshuis is alles vrij stabiel. Ze hebben geen echte macht (als betwijfel ik dat wel).
De grote directeuren van de mulinationals zijn trouwens vaak buitenlanders.
Shadow0 schreef:christel1857 schreef:Dat je na 10 minuten al hebt gefaald met het negeren van janesmith....
Ik heb niet gezegd dat ik haar ga negerenDus falen is maar betrekkelijk
Ik heb de woorden van Heino onderschreven om niet met modder meer te gaan gooien.
Jade15 schreef:Voedselbank ben ik tegen. Mensen moeten er niet op rekenen op dingen te krijgen. Mensen moeten op eerlijke manier kunnen werken voor hun voedsel. Dat geeft ook een tevredener gevoel voor die mensen. Daar zouden ze wat aan moeten doen in de politiek. Voedselbank verbieden en zorgen dat iedereen de kans heeft om eten te verdienen.
Electra63 schreef:Zou jij koningin willen zijn voor 1 miljoen per jaar?
ik moet er niet aan denken. Voor geen geld.
Alleen maar verplichtingen en al hebben ze dan veel geld, ze kunnen bijna nooit doen wat ze zelf willen.
Je zal maar (bijna) iedere dag bij allerlei openingen moeten zijn. Rondleidingen krijgen waar je totaal geen interesse voor hebt. Naar klassieke muziek moeten luisteren i.p.v. rock/pop.
Ganzelever eten i.p.v. een hamburger. Trutkleding dragen i.p.v. een spijkerbroek enz.
Ik denk dat het een K.U.T.-baan is.
CtjeLief schreef:christel1857 schreef:
Ooit een discussie bijgewoond over positieve dingen dan? of een debat die alleen maar gaat over hoe goed het gaat? Dat werkt niet, dat is niet realistisch, en boven alles is dat nog minder constructief dan de problemen op de kaart zetten, wat hier valselijk wordt geportretteerd als een vorm van doemdenkerij.
Je vragen slaan niet op mijn post.. ik heb het niet over 'het alleen maar hebben over positieve dingen' namelijk.. Maar zaken alleen maar negatief benaderen werkt simpelweg niet, met enige positiviteit bereik je veel meer in het leven
Jade15 schreef:N.a.v. het onderschrift van Kiwiko bedenk ik ineens het volgende:
Problemen met het koningshuis? Bedenk dat het koningshuis slechts gebruik maakt van de mogelijkheden die het volk biedt. hihihi
janesmith schreef:[
Ooit een discussie bijgewoond over positieve dingen dan? of een debat die alleen maar gaat over hoe goed het gaat? Dat werkt niet, dat is niet realistisch, en boven alles is dat nog minder constructief dan de problemen op de kaart zetten, wat hier valselijk wordt geportretteerd als een vorm van doemdenkerij.