Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:We zijn er nog..fijn,kan ik verder gaan met mijn vakantie![]()
Wanneer stond nu hetvolgende gepland?Kan ik mijn agenda even up to daten maken...
21-09-08 deeltjesversnellings experiment geslaagt,aarde word opgeslokt door zwart gat
15-10-08 tandarts
23-10-08 bespreking
.......2012 wereld vergaat
Hmmmm...moet ik mijn tandartsafspraak verzetten denk je??![]()
![]()
![]()
Ik houd het niet meer bij hoor...ik ga wel gewoon lekker rustig aan doen vandaag en morgen gewoon mijn paardjes knuffelen...als niemand bezwaar heeft tenminste![]()
x_Rebecca schreef:Of stiekem durven ze niet te vertellen hoe laat dat of ze het aanzetten, en geven ze aan iedereen andere tijden door terwijl het gewoon over een paar minuten gebeurt terwijl iedereen denkt dat de wereld toch niet meer vergaat!
x_Rebecca schreef:Of stiekem durven ze niet te vertellen hoe laat dat of ze het aanzetten, en geven ze aan iedereen andere tijden door terwijl het gewoon over een paar minuten gebeurt terwijl iedereen denkt dat de wereld toch niet meer vergaat!
love_bichke schreef:mss is het aangezet, maar eer die protonen de lichtsnelheid hebben bereikt zijn we ook weer wat verder hé?
maakt mij niets uit wanneer het gebeurt, geloof niet en een zwart gat dat de aarde zal opslokken
lichtsnelheid = 300.000 km/s geloof ik