Grote en kleine honden aangepakt op gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Grote en kleine honden aangepakt op gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:29

MISTRAL94 schreef:
Het idee is leuk maar niet haalbaar. Toen ik eerder in dit topic hiermee kwam werd dat gezegd Haha!

Ik zal eens teruglezen....

Ik hoop niet dat ik dat heb gezegd, mocht dat wel het geval zijn, mijn excuses Bloos
Ik geloof niet dat het idee niet haalbaar is, als het in de wet wordt opgenomen is het gewoon wettelijk verplicht....

Kunnen die eigenaars zeuren wat ze willen, gaan zúllen ze Duivel

Voor je lieve schattige leuke hond, heb je dat toch wel over, zou ik denken. Ik wel iig. Bij elke nieuwe hond wel Ja

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:30

Ik vind het een goed idee hoor! Maar het zal wel weer niet haalbaar zijn zoals zoveel dingen hier in nederland niet haalbaar zijn. Of zou het toch zijn kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast instelling hier in nederland? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:36

Ik denk idd niet dat je het erdoor krijgt, dán hoor je pas veel mensen protesteren.... dat het geen geldklopperij is, en de cursusgevers ook gewoon hun slaris moeten krijgen en die boeken ook gewoon gekocht en betaald moeten worden snapt geen Hollander..... echt niet

Nee, dan krijg je weer dat het betutteling is, en geldklopperij van de overheid.... terwijl ik heel zeker weet dat er veel mensen vóór zouden stemmen....
Maar of je het er bij de Tweede kamer doorkrijgt.... da's de vraag.