Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robyn schreef:De agent is wel degelijk gebeten. Een volwassen hond hing in zijn lies. Die is doodgeschoten (wat ik ook zou doen). De 2e hond is wel geraakt maar niet erg verwond, de pup is samen met de 2e hond in beslag genomen en worden waarschijnlijk afgemaakt i.v.m. de RAD.
Mijn man was erbij, hij is een collega van de gebeten agent.
Faye: Amen!
slimmerik schreef:CherokeeChum schreef:Yep,maar het is geen machine....en zodoende altijd onvoorspelbaar,hoe goed getraind ook,garanties heb je nooit.
De overmoed van mensen die denken dit wel volledig te beheersen,zorgt voor bijtincidenten.En overreden honden etc.
Weet je wel dat een pitbull achtige hond 3 keer zoveel bijtkracht heeft? Zie mijn onderschrift.....
faye schreef:Ik weet wel dat ik een nepbot voor mijn 1/2 staff had gekocht, niet kapot te krijgen volgens de fabrikant. Mijn 1/2 staff deed er 5 minuten over
CherokeeChum schreef:Whoehahahah,over broodjes aap gesproken! ook deze bron is zeer bedenkelijk.
Zet de bijtfilmpjes van het overige hondenrijk ook ff in je onderschrift.
Heb sinds 77's dit soort honden. Heb op zeer veel shows van dit soort honden in binnen en buitenland dit soort honden gejureerd en er duizenden door mijn handen gehad. Er nog nooit naar me gegromd of een poging tot bijten gedaan.
Ze kunnen erg goed vasthouden,dat wel,maar daar het geen overbijters zijn maken ze lang niet zoveel schade als een hond met een wolfachtige schedel die dat wel doet. Verhoudings gewijs tot hun gewicht zijn ze erg sterk en bijten ze hard, ja.
Maar daar en echte slechts 20 a25 kg weegt,kan dat 3 keer zo hard bijten naar het rijk der fabelen....
Ik heb het idee ook, dat je niet zo goed snapt wat de text in je onderschrift inhoudelijk vertelt,feitelijk maak je reclame....
Maar ik schat dat , NIET JE BEDOELING IS,maar dat je liefhebbers wil provoceren en irriteren.
Ik zal daar dan ook op temmen
slimmerik schreef:CherokeeChum schreef:Whoehahahah,over broodjes aap gesproken! ook deze bron is zeer bedenkelijk.
Zet de bijtfilmpjes van het overige hondenrijk ook ff in je onderschrift.
Heb sinds 77's dit soort honden. Heb op zeer veel shows van dit soort honden in binnen en buitenland dit soort honden gejureerd en er duizenden door mijn handen gehad. Er nog nooit naar me gegromd of een poging tot bijten gedaan.
Ze kunnen erg goed vasthouden,dat wel,maar daar het geen overbijters zijn maken ze lang niet zoveel schade als een hond met een wolfachtige schedel die dat wel doet. Verhoudings gewijs tot hun gewicht zijn ze erg sterk en bijten ze hard, ja.
Maar daar en echte slechts 20 a25 kg weegt,kan dat 3 keer zo hard bijten naar het rijk der fabelen....
Ik heb het idee ook, dat je niet zo goed snapt wat de text in je onderschrift inhoudelijk vertelt,feitelijk maak je reclame....
Maar ik schat dat , NIET JE BEDOELING IS,maar dat je liefhebbers wil provoceren en irriteren.
Ik zal daar dan ook op temmen
CherokeeChum schreef:Nope,idd niet met de eigenaar,maar ik vermoed dat je de point mist.Weleens van leestekens gehoord trouwens?Dat maakt het voor mensen een stuk eenvoudiger, je bericht te ontcijferen.
Storende typo verwijderd..
Winddancer schreef:Kan me nog zo goed de beelden voor ogen halen (hier in Limburg) waarop de hond de eigenaar te grazen nam en de politie hem uiteindelijk neerschoot. Heb eerlijk gezegd geen medelijden met de eigenaar
katiavl schreef:Moest even lachen toen youngster vertelde dat ze de niet aan het onderwerp doende berichte verwijderd had.
Eigelijk best erg, normaal discussieren gaat eigelijk hier al niet meer, lekker aangenaam voor de mensen die het wel normaal moeten doen. Sommige mensen willen stuk voor stuk hun gelijk, en dan noem ik met bord voor de kop lopen. Naar andere word al niet meer geluisterd. Spijtig eigelijk, dat is pas waardevolle communicatie, en daar kan je iets van leren. Niet mijn waarheid is de waarheid.
*Eens.. maar waarschijnlijk ligt mijn interpretatie hiervan anders![]()
Wat ik ook spijtig vind is dat elk topic over bijtincident, maar het zal vast het kind wel uitgelokt hebben, ja maar de politie zal het uitgelokt hebben. Vind ik altijd zo een gevaarlijke opmerking. Lekker die kinderen in nederland vraag me af hoe hun gedrag is. Poltie die snel schiet. Ben ik blij dat ik in belgenlandje woon.....
slimmerik schreef:Maar ik denk dat de Belgische politie ook wel zou schieten als ze zo'n hond in het kruis hebben hangen, toch?
slimmerik schreef:Maar ik denk dat de Belgische politie ook wel zou schieten als ze zo'n hond in het kruis hebben hangen, toch?
faye schreef:En ik denk dat krakers ook niet zulke hele nette mensen zijn ook...
CherokeeChum schreef:slimmerik schreef:Maar ik denk dat de Belgische politie ook wel zou schieten als ze zo'n hond in het kruis hebben hangen, toch?
Ik denk dat iedereen zou schieten,wat voor hond er ook in je kruis hangt![]()
![]()
Mij blijft echter de vraag of hij dat niet had kunnen vermijden?
Als je in iemands huis indringt,de hond beseft niet dat ie gekraakt woont.
De baas raakt slaags met de Hermandad,wat de hond wederom niet beseft omdat hij nu eenmaal een hond is.Hij beschermt huis en territorium,en krijgt de doodstraf. Dat vind ik zuur.
Het slachtoffer is notabene hondengeleider,en zou toch beter moeten weten. Ik begrijp zijn actie wel,pure angst...