Agenten schieten 2 honden dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Agenten schieten 2 honden dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:40

wat naar voor die agent zeg... Verdrietig

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:43

Robyn schreef:
De agent is wel degelijk gebeten. Een volwassen hond hing in zijn lies. Die is doodgeschoten (wat ik ook zou doen). De 2e hond is wel geraakt maar niet erg verwond, de pup is samen met de 2e hond in beslag genomen en worden waarschijnlijk afgemaakt i.v.m. de RAD.
Mijn man was erbij, hij is een collega van de gebeten agent.

Faye: Amen!

@ Robyn: misschien kun je ons op de hoogte houden?

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:49

slimmerik schreef:
CherokeeChum schreef:
Yep,maar het is geen machine....en zodoende altijd onvoorspelbaar,hoe goed getraind ook,garanties heb je nooit.
De overmoed van mensen die denken dit wel volledig te beheersen,zorgt voor bijtincidenten.En overreden honden etc.

Weet je wel dat een pitbull achtige hond 3 keer zoveel bijtkracht heeft? Zie mijn onderschrift.....

Whoehahahah,over broodjes aap gesproken! ook deze bron is zeer bedenkelijk.
Zet de bijtfilmpjes van het overige hondenrijk ook ff in je onderschrift.
Heb sinds 77's dit soort honden. Heb op zeer veel shows van dit soort honden in binnen en buitenland dit soort honden gejureerd en er duizenden door mijn handen gehad. Er nog nooit naar me gegromd of een poging tot bijten gedaan.
Ze kunnen erg goed vasthouden,dat wel,maar daar het geen overbijters zijn maken ze lang niet zoveel schade als een hond met een wolfachtige schedel die dat wel doet. Verhoudings gewijs tot hun gewicht zijn ze erg sterk en bijten ze hard, ja.
Maar daar en echte slechts 20 a25 kg weegt,kan dat 3 keer zo hard bijten naar het rijk der fabelen....
Ik heb het idee ook, dat je niet zo goed snapt wat de text in je onderschrift inhoudelijk vertelt,feitelijk maak je reclame....
Maar ik schat dat , NIET JE BEDOELING IS,maar dat je liefhebbers wil provoceren en irriteren.
Ik zal daar dan ook op temmen Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:52

Ik weet wel dat ik een nepbot voor mijn 1/2 staff had gekocht, niet kapot te krijgen volgens de fabrikant. Mijn 1/2 staff deed er 5 minuten over Clown

Mijn andere honden kregen dit niet voor elkaar.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-07 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:53

faye schreef:
Ik weet wel dat ik een nepbot voor mijn 1/2 staff had gekocht, niet kapot te krijgen volgens de fabrikant. Mijn 1/2 staff deed er 5 minuten over Clown

mijn bullterrier vreet ook alles stuk dus dat heeft niks met het ras te maken..
en de cocker van mijn schoonouders sloopt ook alles..

maar goed.. nu weer ontopic.. Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:55

CherokeeChum schreef:
Heb sinds 77's dit soort honden. Heb op zeer veel shows van dit soort honden in binnen en buitenland dit soort honden gejureerd en er duizenden door mijn handen gehad. Er nog nooit naar me gegromd of een poging tot bijten gedaan.
Ze kunnen erg goed vasthouden,dat wel,maar daar het geen overbijters zijn maken ze lang niet zoveel schade als een hond met een wolfachtige schedel die dat wel doet. Verhoudings gewijs tot hun gewicht zijn ze erg sterk en bijten ze hard, ja.
Maar daar en echte slechts 20 a25 kg weegt,kan dat 3 keer zo hard bijten naar het rijk der fabelen....
Ik heb het idee ook, dat je niet zo goed snapt wat de text in je onderschrift inhoudelijk vertelt,feitelijk maak je reclame....
Maar ik schat dat , NIET JE BEDOELING IS,maar dat je liefhebbers wil provoceren en irriteren.

Bewijs mijn onderschrift waaruit dit stukje:

Afbeelding

Ik dacht dat je post trouwens niet voor niets was verwijderd door Youngster....
En je negeert ook een beetje Karl zijn mod opmerking....

De RAD is er niet voor niets...daarover discusieëren kun je trouwens hier:

viewtopic.php?f=73&t=785252&hilit=

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:13

slimmerik schreef:
CherokeeChum schreef:

Bewijs mijn onderschrift waaruit dit stukje:

Afbeelding

Ik dacht dat je post trouwens niet voor niets was verwijderd door Youngster....
En je negeert ook een beetje Karl zijn mod opmerking....

Hoezo, Verward hij staat er toch?
In dat laatste stukje text staat een knoert van een vaut Koe ,over de herkomst van de pit.De pitbull was er veel eerder als de stafford,en de bullmastiff zit er zeker niet in.Geen onderbouwing alleen loze beweringen door selfmade experts,ze kunnen zo bij de telegraaf gaan werken.
Banketstaaf er maar overheen,wat je probeert met je onderschrift, is laag bij de gronds.Het grappige is dat stukje van die trainer, is regelrechte reclame,waardoor mensen op ideeen komen die jij niet aan wilt spreken schat ik.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:19

In het andere topic heb ik mijn waarom van het onderschrift uitgelegd....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:20

Wow jullie gaan snel seg, acht paginas erbij

Gaat nu even bijlezen

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:27

Wat er nou werkelijk waar is over de pitbull (en dergelijke beesten) boeit me niet, wat me wel angst aan jaagt is de mensen die dit soort dieren houdt en welke schade ze aanrichten. Heb vandaag toevallig nog beeld materiaal gezien....nou angstaanjagend!
Een vrouw die doelbewust het dier op iemand afstuurt, mensen die het grappig vinden dat het dier een touw in de boom aanvliegt en als een gek tekeer gaat, eentje vliegt demensen op straat aan en daarbij ook een kind, op een tankstation komt op bewakingsbeelden een pitbull doelbewust een kind te grazen nemen terwijl het kind met de vader aar binnen wil lopen om te betalen.

Kan me nog zo goed de beelden voor ogen halen (hier in Limburg) waarop de hond de eigenaar te grazen nam en de politie hem uiteindelijk neerschoot. Heb eerlijk gezegd geen medelijden met de eigenaar Bloos

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:34

Nope,idd niet met de eigenaar,maar ik vermoed dat je de point mist.Weleens van leestekens gehoord trouwens?Dat maakt het voor mensen een stuk eenvoudiger, je bericht te ontcijferen.

Storende typo verwijderd..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:40

CherokeeChum schreef:
Nope,idd niet met de eigenaar,maar ik vermoed dat je de point mist.Weleens van leestekens gehoord trouwens?Dat maakt het voor mensen een stuk eenvoudiger, je bericht te ontcijferen.

Storende typo verwijderd..

Wie ik? Ik gebruik de leestekens waar ze horen hoor Verward

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:47

Moest even lachen toen youngster vertelde dat ze de niet aan het onderwerp doende berichte verwijderd had.
Eigelijk best erg, normaal discussieren gaat eigelijk hier al niet meer, lekker aangenaam voor de mensen die het wel normaal moeten doen. Sommige mensen willen stuk voor stuk hun gelijk, en dan noem ik met bord voor de kop lopen. Naar andere word al niet meer geluisterd. Spijtig eigelijk, dat is pas waardevolle communicatie, en daar kan je iets van leren. Niet mijn waarheid is de waarheid.

Wat ik ook spijtig vind is dat elk topic over bijtincident, maar het zal vast het kind wel uitgelokt hebben, ja maar de politie zal het uitgelokt hebben. Vind ik altijd zo een gevaarlijke opmerking. Lekker die kinderen in nederland vraag me af hoe hun gedrag is. Poltie die snel schiet. Ben ik blij dat ik in belgenlandje woon.....

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:51

Winddancer schreef:
Kan me nog zo goed de beelden voor ogen halen (hier in Limburg) waarop de hond de eigenaar te grazen nam en de politie hem uiteindelijk neerschoot. Heb eerlijk gezegd geen medelijden met de eigenaar Bloos

En hoe zou het komen dat de hond de eigenaar was aangevallen?
Als die hond niet doorgefokt is dan ligt het meestal aan de opvoeding

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:52

Maar ik denk dat de Belgische politie ook wel zou schieten als ze zo'n hond in het kruis hebben hangen, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:53

Laten we hopen dat de belgische agent wel zo slim is ja! (sorry katiavl Knipoog )

Verder ben ik het met Winddancer eens!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:54

katiavl schreef:
Moest even lachen toen youngster vertelde dat ze de niet aan het onderwerp doende berichte verwijderd had.
Eigelijk best erg, normaal discussieren gaat eigelijk hier al niet meer, lekker aangenaam voor de mensen die het wel normaal moeten doen. Sommige mensen willen stuk voor stuk hun gelijk, en dan noem ik met bord voor de kop lopen. Naar andere word al niet meer geluisterd. Spijtig eigelijk, dat is pas waardevolle communicatie, en daar kan je iets van leren. Niet mijn waarheid is de waarheid.

*Eens.. maar waarschijnlijk ligt mijn interpretatie hiervan anders Bloos

Wat ik ook spijtig vind is dat elk topic over bijtincident, maar het zal vast het kind wel uitgelokt hebben, ja maar de politie zal het uitgelokt hebben. Vind ik altijd zo een gevaarlijke opmerking. Lekker die kinderen in nederland vraag me af hoe hun gedrag is. Poltie die snel schiet. Ben ik blij dat ik in belgenlandje woon.....

Daar mag je i.i.g. de hond van je keuze houden, en is het allemaal een stuk beter geregeld wat dat betreft. En Belgenland is gewoon mooi en gezellig!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:54

Moderatoropmerking:
Ik geef nog één waarschuwing, als jullie over de RAD willen discussieëren dan kan dat in het topic op BB. Als die discussie hier verder gevoerd wordt, dan plaats ik hier een slotje.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:56

slimmerik schreef:
Maar ik denk dat de Belgische politie ook wel zou schieten als ze zo'n hond in het kruis hebben hangen, toch?

Tuurlijk, ik denk dat er veel dit zouden doen, zeker op zo een kwetsbare plek ....
En volgens mij begrijpt de helft niet wat ik wil zeggen Haha!

En over opvoeding geen idee, denk dat kraakpand plus illigaal eigenaar niet echt een goed milieu is voor elke hond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:00

En ik denk dat krakers ook niet zulke hele nette mensen zijn ook...

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:05

slimmerik schreef:

Lijkt mij toch ook. En of ze nou in het kruis hangen of niet, maar als ik in hun schoenen zou staan zou ik schieten.
Keuze is voor mij makkelijk gemaakt: hond of ik......

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:05

slimmerik schreef:

Ik denk dat iedereen zou schieten,wat voor hond er ook in je kruis hangt Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

Mij blijft echter de vraag of hij dat niet had kunnen vermijden?
Als je in iemands huis indringt,de hond beseft niet dat ie gekraakt woont.
De baas raakt slaags met de Hermandad,wat de hond wederom niet beseft omdat hij nu eenmaal een hond is.Hij beschermt huis en territorium,en krijgt de doodstraf. Dat vind ik zuur.
Het slachtoffer is notabene hondengeleider,en zou toch beter moeten weten. Ik begrijp zijn actie wel,pure angst...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:06

faye schreef:
En ik denk dat krakers ook niet zulke hele nette mensen zijn ook...

Dan denk ik dat je toch echt wel eens verkeerd kan denken...
krakers zijn niet altijd de krakers die je bijv in de media ziet maar ook mensen die geen kunnen krijgen en toch niet op straat gaan leven..nou heb ik bij toeval mijn kamer terug kunnen krijgen destijds bij mijn moeder en heb ik vandaar uit weer alles op kunne bouwen..anders was ik ook gaan kraken...genoeg woningen die leeg staan Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:07

En ik snap de eigenaar niet. Je kan wel gaan vechten, maar dat is niet zo slim met honden in huis die dan aanvallen

En krakers zijn geen nette mensen, ze bezetten illegaal panden die van een ander zijn, daar heb ik totaal geen respect voor!

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:08

CherokeeChum schreef:
slimmerik schreef:

Ik denk dat iedereen zou schieten,wat voor hond er ook in je kruis hangt Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

Mij blijft echter de vraag of hij dat niet had kunnen vermijden?
Als je in iemands huis indringt,de hond beseft niet dat ie gekraakt woont.
De baas raakt slaags met de Hermandad,wat de hond wederom niet beseft omdat hij nu eenmaal een hond is.Hij beschermt huis en territorium,en krijgt de doodstraf. Dat vind ik zuur.
Het slachtoffer is notabene hondengeleider,en zou toch beter moeten weten. Ik begrijp zijn actie wel,pure angst...

Ja