Sorry, ik stop nu, want dit gaat te veel off topic.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

runningkawa schreef:offtopic?
is misschien wel wat voor sommige
en gele memo op het dashboard, kind achterin...

*

net als wanneer je je lichten aan laat staan.
Ronja schreef:Of een automatisch lichtje in de auto dat oplicht als je de motor uitzet "denk aan uw kind"net als wanneer je je lichten aan laat staan.
Beetje irritant alleen voor mensen die geen kinderen hebben of kunnen krijgen

nog maar een half huis
hahagha nou ja dalijk om 6 uur kan ik weer beginnen komt een hyper de pyper kindje hier spelen

runningkawa schreef:ik check ook bijna elke keer of ik de deur wel heb gesloten...
daarom snap ik niet of je niet een keer extra checkt of je kind nog achterin zit...
hier moet ik heel erg om lachen.
Tja ik weet ook niet hoor, maar misschien wel niet off-topic, ken een paar meiden met hun eerste kindje, kindje hele dagen bij moeders, wordt pas s'avonds opgehaald en niet de volgende ochtend, nee de avond van te voren, maar dan wel nog voor het flesje en badje naar moeders gebracht, in het weekend want dan kunnen ze stappen en uitslapen. Kortom moeder is pleegmoeder/oppasmoeder/oma, eigenlijk alles en dan vraag ik mij wel eens af, wie wilde een kind of is dit een nieuwe generatie en ben ik ouderwets. Misschien dacht die moeder wel dat haar kind bij haar moeder was en was ze inderdaad "vergeten" dat ze een kind heeft, want mams doet toch altijd alles, aaaiii nu net vandaag niet, maar dat was ze vergeten.
).