Weer baby vergeten in auto.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Weer baby vergeten in auto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:33

We hebben er eentje van Jan Vis. Die is zo schattig, hahaha.... Al die beertjes, weet je wel? Haha! Haha! Haha!
Sorry, ik stop nu, want dit gaat te veel off topic. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:36

offtopic?

is misschien wel wat voor sommige

en gele memo op het dashboard, kind achterin...

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:40

runningkawa schreef:
offtopic?

is misschien wel wat voor sommige

en gele memo op het dashboard, kind achterin...

dat zit niet op het dashboard maar op de achterruit.. Tong uitsteken Tong uitsteken Clown

Als ze er dan gelijk 4 plakken en met kleine letters wat eronder schrijven

*verder ruimen* en weggooien Tong uitsteken*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:41

Maar die moeten ze dan op de vooruit plakken, rech voor het zicht Lachen

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:44

Of een automatisch lichtje in de auto dat oplicht als je de motor uitzet "denk aan uw kind" Haha! net als wanneer je je lichten aan laat staan.

Beetje irritant alleen voor mensen die geen kinderen hebben of kunnen krijgen Nagelbijten / Gniffelen

MaraYvette

Zoiets?

Afbeelding

MaraYvette

Ronja schreef:
Of een automatisch lichtje in de auto dat oplicht als je de motor uitzet "denk aan uw kind" Haha! net als wanneer je je lichten aan laat staan.

Beetje irritant alleen voor mensen die geen kinderen hebben of kunnen krijgen Nagelbijten / Gniffelen

nou als je die functie kan in en uitschakelen ja goed idee Ja

*opruimen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:48

ja zoiets Haha!

Avanti, ga nu eens wat doen zeg! Schiet zo toch ook niet op Clown
*zegt diegene die al de hele tijd een wasmachine aan moet zetten*

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:52

ik heb geen zin meer Tong uitsteken
ben bjjna klaar ook Clown nog maar een half huis Tong uitsteken hahagha nou ja dalijk om 6 uur kan ik weer beginnen komt een hyper de pyper kindje hier spelen Lachen

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:53

wasmachine aanzetten ??? schiet op joh das 1 knopje Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:55

nee, moet eerst naar boven het gaan halen, dan er beneden helemaal in gaan stoppen.Deurtje open doen, was erin, deurtje weer dicht en er tegen meppen, anders luit die niet...
dan zeepbakje open doen
zeep pakken en er in doen
Zeep bakje dichtdoen
en dan nog de temeratuur goed zetten en dan pas de aan knop...

pfff 1 knopje...

en 1 van die dingen vergeet ik ook niet

om het wat ontopic te maken...

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:22

ik doe eerst Waspoeder erin en wasverzachter dan de was die er al staat in mandjes gesorteerd Tong uitsteken
ow ja de temp ok ok maar ik doe eerst de was erin deur dicht dan de temp en het programma wat ik wil
ow waar waspoeder in moet is een schuif Tong uitsteken
bij mij is het 1 knopje en een draaiknop Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:51

runningkawa schreef:
ik check ook bijna elke keer of ik de deur wel heb gesloten...
daarom snap ik niet of je niet een keer extra checkt of je kind nog achterin zit...

Deze vind ik echt wel heel erg leuk, Haha! Haha! Haha! hier moet ik heel erg om lachen.

Weet je komt zo op mij over alsof dat kind de status heeft van vergeten boodschappen achterin. Haha! Tja ik weet ook niet hoor, maar misschien wel niet off-topic, ken een paar meiden met hun eerste kindje, kindje hele dagen bij moeders, wordt pas s'avonds opgehaald en niet de volgende ochtend, nee de avond van te voren, maar dan wel nog voor het flesje en badje naar moeders gebracht, in het weekend want dan kunnen ze stappen en uitslapen. Kortom moeder is pleegmoeder/oppasmoeder/oma, eigenlijk alles en dan vraag ik mij wel eens af, wie wilde een kind of is dit een nieuwe generatie en ben ik ouderwets. Misschien dacht die moeder wel dat haar kind bij haar moeder was en was ze inderdaad "vergeten" dat ze een kind heeft, want mams doet toch altijd alles, aaaiii nu net vandaag niet, maar dat was ze vergeten. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:53

denk dat je het soms zo wel kunt vergelijken
werk lijkt boven werk te gaan...tja doet werk ook boven mijn boodschappen...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:28

Ik moet zeggen dat de gezinnen die ik ken uit mijn buurt, het allemaal goed geregeld hebben wat hun kinderen betreft. Er is bijna altijd wel iemand thuis of ze gaan 1 a 2 daagjes per week naar opvang.
Ik ben niet eens de enige die thuis blijft. Haha!
Wel zo gezellig ook, ik heb vaak de buren (incl. 3 kids) over de vloer of ik ben daar....

Hier in de buurt woont 1 gezin met een tweeling waar oma altijd aanwezig is, zelfs 's avonds. Ze doet zelfs hun tuin (geef mij zo'n schoonmoeder Knipoog ).
Die kinderen zitten ook bij mijn dochter op de speelzaal en ja hoor, oma brengt en haalt ze. Dan snap ik echt niet waarom je voor kinderen kiest. Koe
Ik wist lange tijd niet eens hoe die ouders er uit zagen (de kinderen speelden vanaf hun 2de/3de alleen op straat) en geloof me, dit is een buurtje waar iedereen elkaar kent en begroet. Toen ik die moeder voor het eerst zag was het ook meteen zo'n stereotypje, lange nepnagels, zonnebankbruin en teveel make-up. Sorry, maar is niet mijn ding, haha.... Gaaaap

In materiele zin komen de kids niets te kort; ze hebben altijd de hipste nieuwste fietsjes (ze hebben er een heleboel!), zonnebrilletjes en merkkleding. Dus werken omdat ze anders niet rondkomen gaat hier niet op.

Ik zou het niet kunnen, hoor. Ben heel benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen in de toekomst.

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:34

Deze moeder mag wat mij betreft de gevangenis in voor moord.
Ook lijkt het me behoorlijk handig om in dit soort zaken de betreffende ouder een verbod op te leggen ooit nog kinderen te mogen krijgen/verzorgen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:40

Tuffi, ik denk dat de moeder al genoeg gestraft is. Bovendien kan ze de gevangenis niet in voor moord, als ze het niet met opzet gedaan heeft (en dat is volgens mij het geval).

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:43

Ben ik dan te scherp als ik zeg dat als dit een ongeluk was, de vrouw ongeschikt is voor het moederschap? Hoe kan dit nou per ongeluk gebeuren? Het is je kind! Verward

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:48

Tuffi, vertel mij wat, ik heb er zelf eentje.
Die vrouw wordt niet vervolgd, er is voor zover ik weet wel een onderzoek gaande, maar geloof me; ik zit liever de rest van mijn leven in een gevangenis dan dat ik op zo'n manier mijn kind verlies.
Er is geen grotere straf, echt niet.

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:50

Dat kan ik me voorstellen. Ik heb zelf geen kind, maar wel een zusje, broertje en een nichtje van rond de 5 a 6 jaar. Ik zou echt niet weten wat ik zonder één van hen zou moeten beginnen.
Liefde vanuit mijn tenen Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:58

Dat snap ik, Tuffi. Mijn hele wereld draait ook om mijn 2-jarige meisje. Ik begrijp er ook niets van.