mensen het heeft geen nut....ze wil toch niks van anderen aannemen...
op een dag gaat het nog wel eens fout en dat kunnen we zeggen: zie je wel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Montana schreef:faye schreef:Die hond moet gewoon afgemaakt, klaar!
Helaas moet er voor de politie pas een mens ernstig gebeten worden voor er iets aan gedaan kan worden. We hebben de DA gevraagd of we aangifte moesten doen maar hij zei dat het geen nut had. De DA heeft zelf schapen en de pitbull van de buren heeft eens 15 stuks doodgebeten, ze hebben aangifte gedaan maar er is nooit wat ondernomenDus wij zijn al blij als hij vanaf nu gemuilkorfd door het leven gaat.
Dancie schreef:ja okee maar de dominantie proberen we er wel uit te krijgen hoor
ik snap jullie wel en ik kan het allemaal niets zo goed verwoorden sorry daarvoor misschien lijkt het nu net een soort penny verhaal alleen dan met de hond.maar mijne heeft een goed karakter alleen dominantie speelt vaak in hem op maar mijn vader laat hem het meeste uit
hoezo telkens wat anders ik weet mijn eigen verhaal en ik prbeer het zo goed mogelijk uit te typen maar het gaat niet zo :S
mijn broer en ik zijn met elkaar opgetrokken en hebben dezelfde vrienden en we doen bijna alles samen .
Dancie schreef:we hebben geen poortje in de tuin
faye schreef:Mensen, het is een puber die van haar hond houd, de echte schuldige is haar vader, die neemt onnodige risico's!
Dancie schreef:we hebben geen poortje in de tuin
Dancie schreef:ehm een klein kind te dicht in zijn buurt nou sorry maar dat maakt niks uit mijn broertje en zusje gebruiken de hond als kussen. En de kinderen uit de buurt roepen hem al van ver om met hem te kroelen
faye schreef:@RK, Maar natuurlijk alleen als het zijn eigen kinderen betreft, want hij brengt ook bewust de kinderen van andere mensen in gevaar!
CherokeeChum schreef:Het beest hoeft niet verdedigd te worden, hij moet opgevoed worden.
Uberhaupt snap ik de fokker niet,dat hij zo'n hond met zo'n potentieel aan een gezin in de stad verkoopt die schijnbaar niet
in staat zijn het dier verantwoord op te voeden.
Maarja,kijk naar de site en je weet voldoende.