Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Die ouders vonden mij natuurlijk een ongelovelijke zeurEn ik heb nog wel getwijfeld of ik er iets van zou zeggen! Zijn trouwens keurige mensen, maar die vind ik persoonlijk altijd het ergst
ShirleyA schreef:dat gaat ook wel iets verder dan n jongetje tegen iets aan zien plassen zeg.
terorita schreef:o.k dit mag natuurlijk niet, wild plassen is strafbaar
maar ik zie d'r enigsinds nog wel een beetje de humor van in..
ThePast03 schreef:ShirleyA schreef:dat gaat ook wel iets verder dan n jongetje tegen iets aan zien plassen zeg.
En weer trek je iets compleet uit zijn verband.
Het gaat om het feit dat een normaal opgevoede jongen van 9 jaar het niet in zijn hoofd haalt om zijn piemel uit zijn broek te halen in het openbaar en zeker niet midden op straat.
Ik ken namelijk wel een geval waarbij ouders het niet zo'n probleem vonden en dat jochie stond ook voor de buurtmeisjes met zijn piemel te zwaaien. Niet dat het jochie daar wat aan kon doen, die wist dankzij zijn ouders ook niet beter.
Dat heeft niets te maken of het wel of niet schokkend is om een 9-jarig jochie te zien plassen.
ShirleyA schreef:ShirleyA schreef:dat gaat ook wel iets verder dan n jongetje tegen iets aan zien plassen zeg.
En weer trek je iets compleet uit zijn verband.
Het gaat om het feit dat een normaal opgevoede jongen van 9 jaar het niet in zijn hoofd haalt om zijn piemel uit zijn broek te halen in het openbaar en zeker niet midden op straat.
Ik ken namelijk wel een geval waarbij ouders het niet zo'n probleem vonden en dat jochie stond ook voor de buurtmeisjes met zijn piemel te zwaaien. Niet dat het jochie daar wat aan kon doen, die wist dankzij zijn ouders ook niet beter.
Dat heeft niets te maken of het wel of niet schokkend is om een 9-jarig jochie te zien plassen.
youngster schreef:Volgens mij had ik gevraagd om hier een normale discussie te houden.
Dit is echt de laatste keer dat ik waarschuw, anders gaat het topic dicht en blijft het dicht.
Miryamk schreef:Ik sluit mij hierbij aan! Bij terratoria dan he