Verdonk kan het maar niet laten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Verdonk kan het maar niet laten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:19

sologirl schreef:
Ik denk dat veel mensen weten (Of denken/vinden) dat Verdonk een keiharde vrouw is... Misschien is dat wel dé oplossing voor NL... Misschien ook niet... Maar een opmerking als rot maar op gooi je zeker niet naar iemands hoofd, omdat je het niet met haar eens bent! Dat zegt wat over het repsect wat je naar andere mensen hebt...

Hier komt weer een leuke opmerking van mij: Clown

Verbeter de wereld en begin bij jezelf... Clown

Vond hem wel weer toepasselijk... Cool

Ben ik wel met je eens en daarom heb ik ook een paar leuke allochtone vrienden, waar ik me voor open gesteld heb. Al hoewel, dat zat altijd al in mijn persoonlijkheid. Geweldige mensen! En daarom wordt ik kotsmisselijk van sommige 'harde' reacties hier in dit topic. Het gaat vaak niet meer om criminelen, maar om alle allochtonen en dat vind ik echt niet ok.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:24

Ik ben het ook grotendeels eens met de post van sologirl. Ik kan me er wel aan ergeren dat een boel mensen Verdonk steunen omdat "zij als enige iets durft te doen". Vraag negen van de tien van die roepers wat Verdonk precies allemaal heeft gedaan naast het zeggen van een aantal erg populistische dingen en ze weten het niet.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:27

chevax schreef:
Ik ben het ook grotendeels eens met de post van sologirl. Ik kan me er wel aan ergeren dat een boel mensen Verdonk steunen omdat "zij als enige iets durft te doen". Vraag negen van de tien van die roepers wat Verdonk precies allemaal heeft gedaan naast het zeggen van een aantal erg populistische dingen en ze weten het niet.

Dat gevoel heb ik ook, dat velen maar wat roepen, maar zich nauwelijks echt verdiept hebben in dit onderwerp. En daar kan ik dus niet tegen. Dat kuddegedrag van vooroordelen, maar niet weten waar het echt om gaat.

Hoe dan ook, ze zit niet meer op die plek. Knipoog

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:34

Ja, dat "veel geblaat, maar weinig wol"-gedoe. Van mij mag iedereen een eigen mening hebben, hoor, en het is ook goed om te discusseren, want je eigen mening is ook niet altijd zaligmakend en wie weet steek je er toch stiekum iets van op. Maar als discussies altijd uitmonden in hetzelfde, namelijk "en ze moeten allemaal buiten en Rita si de enige die daar iets over heeft durven zeggen", dan zakt mij de moed in de schoenen.
Maar inderdaad, Rita has left the building!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:36

chevax schreef:
Ja, dat "veel geblaat, maar weinig wol"-gedoe. Van mij mag iedereen een eigen mening hebben, hoor, en het is ook goed om te discusseren, want je eigen mening is ook niet altijd zaligmakend en wie weet steek je er toch stiekum iets van op. Maar als discussies altijd uitmonden in hetzelfde, namelijk "en ze moeten allemaal buiten en Rita si de enige die daar iets over heeft durven zeggen", dan zakt mij de moed in de schoenen.
Maar inderdaad, Rita has left the building!

Haha! Haha! Haha! Go jij! Go jij!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:59

Ik ben voor Rita... Maar TEGEN discriminatie! Ik heb ook zeker buitenlandse vrienden en zal nooit bewust iemand op zijn achtergrond pakken... Om terug te komen op een opmerking die ik hier voorbij zag vliegen... (Was iets over Wilders) Vind ik dat we het met Rita erg hebben getroffen... Stel dát we Wilders hadden gekregen... Dan had bijna heel nederland het land uit gemogen...

Rita was, naar mijn idee, voor een gelijkheid, vrijheid en broederschap maar ook zeer zeker tegen discriminatie... Ik denk dat ze dingen goed heeft opgelost en was blij dat we eindelijk eens iemand hadden die wat zei...

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:05

Hé Sologirl, net was ik het grotendeels met je eens en nu grotendeels oneens! Knipoog Volgens mij is dit een discussie die nooit afgelopen zal zijn. Maar je kunt toch moeilijk zeggen dat Verdonk goed is, omdat Wilders érger is.
Het zeggen en doen van Rita heeft veel mensen erg veel verdriet berokkend. En buitenom dat, veel mensen roepen dat "die buitenlanders" ons te veel geld kosten. Wat denk je dan van alle onderzoeken etc. naar aanleiding van de blunders en ondoordachte handelingen van Rita? Om maar te zwijgen van de val van een kabinet....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:08

Wilders roept ook van alles. Maar alleen die kop van die vent al. Werkt echt op mijn lachspieren, sorry.
Zo iemand kan ik echt niet serieus nemen en hij lost de problematiek echt niet op met zijn ontzettend domme uitspraken. Maar ja, ook daar rent een kudde achteraan. Clown

Nee, ik vind de fouten die Verdonk heeft gemaakt echt niet kunnen. Dus ja, ik ben erg blij dat ze weg is. Nou maar weer zien, wat we nu weer krijgen. Gaaaap

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:11

sologirl schreef:
Whiz schreef:
My god... ben ik blij dat ik niet mensen met dat soort zwakke ideen rond mij heb. En waarom vind je verdonk dan zo goed? Ik vind haar slecht in debateren, ik vind haar geen charisma hebben, ik vind dat ze in veel van de gevallen niet weet waar ze over praat en mensen van haar staf quote.

Het enige wat ze kan is der poot stijf houden en regeltjes uitvoeren. Nou er zijn er heel wat meer in Nederland die dat kunnen hoor. Heb jij verdonk niet voor nodig.

Ik vind, Ik vind en nog eens IK vind! Dat berust lekker op je eigen mening... En inderdaad... Rita opgerot is een niet erg normale opmerking is het?

Regels uitvoeren is de bedoeling misschien ook in dit land??:+ En niet iedereen kan de regels uitvoeren of naleven hoor! Sommige mensen zouden Rita eens als voorbeeld moeten gaan nemen... Hopen dat ze zich dan wel aan de regeltjes houdenen niet een puihoop van NL maken...

Bla bla.. en je kunt niet echt onderwoorden brengen wat jij dan wel zo goed vind. En berust op feiten? Het enige feit waar jij mee naar voren komt is dat ze regeltjes naleeft... Jajajajaj zo ver waren we al. Het feit is ook dat meerdere fouten heeft gemaakt zoals de schiphol brand, hirshi ali etc etc. Dat weegt voor mij wel wat zwaarder dan louter en alleen het feit dat ze regeltjes naleeft. En de meeste mensen houden zich wel aan de regels en als mensen zich niet aan de regels houden dan staan daar sancties tegen over. Echter moet er wel mensen zijn die alles aan de tand voelen. Dus niet per definitie overtreden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 18:14

Ze hield zich trouwens niet aan de regels. Tot 2 keer toe heeft ze, geheel tegen de regels en zonder dit met het kabinet te bespreken, een kamerbesluit naast zich neergelegd.
Ze riep regels zijn regels, maar dat gold niet voor haar.
Ze heeft heel veel onrust in dit land en het bestuur ervan en binnen haar eigen partij veroorzaakt.

Wat betreft Wilders dat is een eigen partij, Rita maakte deel uit van de regering, maar dat leek ze niet altijd te begrijpen.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:21

Whiz schreef:
My god... ben ik blij dat ik niet mensen met dat soort zwakke ideen rond mij heb. En waarom vind je verdonk dan zo goed? Ik vind haar slecht in debateren, ik vind haar geen charisma hebben, ik vind dat ze in veel van de gevallen niet weet waar ze over praat en mensen van haar staf quote.

Het enige wat ze kan is der poot stijf houden en regeltjes uitvoeren. Nou er zijn er heel wat meer in Nederland die dat kunnen hoor. Heb jij verdonk niet voor nodig.

Ik vind, Ik vind en nog eens IK vind! Dat berust lekker op je eigen mening... En inderdaad... Rita opgerot is een niet erg normale opmerking is het?

Regels uitvoeren is de bedoeling misschien ook in dit land??:+ En niet iedereen kan de regels uitvoeren of naleven hoor! Sommige mensen zouden Rita eens als voorbeeld moeten gaan nemen... Hopen dat ze zich dan wel aan de regeltjes houdenen niet een puihoop van NL maken...[/quote]

Bla bla.. en je kunt niet echt onderwoorden brengen wat jij dan wel zo goed vind. En berust op feiten? Het enige feit waar jij mee naar voren komt is dat ze regeltjes naleeft... Jajajajaj zo ver waren we al. Het feit is ook dat meerdere fouten heeft gemaakt zoals de schiphol brand, hirshi ali etc etc. Dat weegt voor mij wel wat zwaarder dan louter en alleen het feit dat ze regeltjes naleeft. En de meeste mensen houden zich wel aan de regels en als mensen zich niet aan de regels houden dan staan daar sancties tegen over. Echter moet er wel mensen zijn die alles aan de tand voelen. Dus niet per definitie overtreden.[/quote]

Zat hirsi ALi hier niet met een vals paspoort? Knipoog

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:22

Nadya schreef:
Wilders roept ook van alles. Maar alleen die kop van die vent al. Werkt echt op mijn lachspieren, sorry.
Zo iemand kan ik echt niet serieus nemen en hij lost de problematiek echt niet op met zijn ontzettend domme uitspraken. Maar ja, ook daar rent een kudde achteraan. Clown

Nee, ik vind de fouten die Verdonk heeft gemaakt echt niet kunnen. Dus ja, ik ben erg blij dat ze weg is. Nou maar weer zien, wat we nu weer krijgen. Gaaaap

Zoals bij jou Wilders op je lachspieren werkt zo werken Balkenende en Bos bij mij op mn lachspieren Clown

Edit:Typefout

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:27

Maar de mensen die jij noemt nemen wel hun verantwoordelijkheden en focussen niet op één thema (buitenlanders) zoals Wilders wel doet. Ik ben zeker geen fan van Balkenende, maar zowel Bos als Balkenende zijn wel een stuk meer integer dan Wilders.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:29

chevax schreef:
Maar de mensen die jij noemt nemen wel hun verantwoordelijkheden en focussen niet op één thema (buitenlanders) zoals Wilders wel doet. Ik ben zeker geen fan van Balkenende, maar zowel Bos als Balkenende zijn wel een stuk meer integer dan Wilders.

Ik doelde er ook niet op om te zeggen dat hun werk niet goed is! Vind dat Balkenende het goed heeft gedaan! Bos had van mij iets minder charmes in de strijd hoeven gooien... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:30

Bos intelligent?
mmm....neee...die heeft een grappige babbel en voor sommige blijkbaar een leuke kop (brr gluiperd) en daar heeft hij zieltjes mee gewonnen, maar meer zit er bij hem echt niet in....
En met alleen mooi weer spelen en mooie dingen beloven kan niet.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:31

sologirl schreef:
Nadya schreef:

Zoals bij jou Wilders op je lachspieren werkt zo werken Balkenende en Bos bij mij op mn lachspieren Clown

Alsof de maatschappelijke problemen in Nederland alleen maar uit buitenlanders bestaan. Ik ben blij dat we een kabinet hebben dat zich op belangrijke dingen richt.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:32

Met Balkenende heb ik helemaal niets en Bos, tja..... eerst maar eens zien hoe hij het gaat doen. Hij lijkt me wel meer integer dan types als Wilders en Verdonk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:34

Ik vind bos net de intelligentie van een dom blondje hebben
Maar sommige bazen vinden zo'n troelatje toch wel leuk op de werkvloer.
Zo'n vergelijk vind ik het wel bij hem

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:36

sarabande schreef:
Iemand met een Nederlands paspoort is hier niet te gast die is gewoon Nederlander.
Uitzetten kost geld, ze vliegen al of niet met bolletjes via Brussel of zo terug en gaan weer fijn verder.
Het is triest dat jullie je niet kunnen neerleggen bij het feit dat we een multiculturele samenleving hebben.
Je ogen dicht doen en roepen donder maar op zal weinig helpen.
De criminelen aanpakken en de rest aanvaarden, dus ook werk geven etc. is de enige manier.

Ben het echt helemaal met jouw eens! Met al jouw reacties! Knipoog

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:41

Whiz schreef:
sologirl schreef:

Alsof de maatschappelijke problemen in Nederland alleen maar uit buitenlanders bestaan. Ik ben blij dat we een kabinet hebben dat zich op belangrijke dingen richt.

ja ze richten zich op het verhogen van belasting, hypotheekafschaffing, ziektekostenverzekeringen, etc. ofwel hoe halen we de portomonnee van de burger leeg? terwijl ze zich eens meer moeten inzetten voor de opvoeding van kinderen (als je het tegenwoordig nog opvoeding kunt benoemen) en actie ondernemen tegen criminaliteit...en (vind ik) heel belangrijk; de straffen verhogen plus het illigaal verblijven in nederland (is ook een vorm van criminaliteit).

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 18:41

runningkawa schreef:
Bos intelligent?
mmm....neee...die heeft een grappige babbel en voor sommige blijkbaar een leuke kop (brr gluiperd) en daar heeft hij zieltjes mee gewonnen, maar meer zit er bij hem echt niet in....
En met alleen mooi weer spelen en mooie dingen beloven kan niet.

Integendeel, weinig praatjes eerder stug.
Shell vond hem goed genoeg voor een topfunctie en Zalm voor zijn eigen baan zou dat zo zijn als hij dom was Verward .

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:32

[/quote]

Alsof de maatschappelijke problemen in Nederland alleen maar uit buitenlanders bestaan. Ik ben blij dat we een kabinet hebben dat zich op belangrijke dingen richt.[/quote]

ja ze richten zich op het verhogen van belasting, hypotheekafschaffing, ziektekostenverzekeringen, etc. ofwel hoe halen we de portomonnee van de burger leeg? terwijl ze zich eens meer moeten inzetten voor de opvoeding van kinderen (als je het tegenwoordig nog opvoeding kunt benoemen) en actie ondernemen tegen criminaliteit...en (vind ik) heel belangrijk; de straffen verhogen plus het illigaal verblijven in nederland (is ook een vorm van criminaliteit).[/quote]

@Whiz:

Ik noem nergens dat de maatschappelijke problemen alleen maar uit buitenlanders bestaan...

Ik denk juist dat ook de nederlanders er een houtje van kunnen en die eens flink aangepakt zouden moeten worden... Maar volgens mij Zoals Runningkawa ligt het aan de opvoeding en zou er eens wat minder geinvesteerd moeten worden in mooie praatjes en meer in de opvoeding van de kinderen! En in de spreekvaardigheid van de buitenlanders... We (Nee, IK) Wil met alle liefde die ik heb, dat nederland een goed land is voor autochtonen en allochtonen... We moeten iedereen een kans geven, maar als je ej niet gedraagd mag je van mij op een bootje naar de noordpool gestuurd worden...

En met niet gedragen bedoel ik je echt niet kunnen gedragen! (Zie moord, verkrachting etc....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:15

Hey, heb ik de laatse pagina's ineens iets over opvoeding gezegt?
Niet dat ik het er niet mee eens ben, but it wasn't me Lachen

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:22

Woeps! Sorry! Bloos Ik bedoelde Klomp... Clown Ik slaap al half dus let maar niet op mij Tong uitsteken

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 02:12

klomp schreef:
ja ze richten zich op het verhogen van belasting, hypotheekafschaffing, ziektekostenverzekeringen, etc. ofwel hoe halen we de portomonnee van de burger leeg? terwijl ze zich eens meer moeten inzetten voor de opvoeding van kinderen (als je het tegenwoordig nog opvoeding kunt benoemen) en actie ondernemen tegen criminaliteit...en (vind ik) heel belangrijk; de straffen verhogen plus het illigaal verblijven in nederland (is ook een vorm van criminaliteit).

En dan? NOg niet van de vergrijsing gehoord? De jongeren zijn zwaar in de minderheid straks als alle babyboomers met de vut gaan en dan kun je nog lachen met het verhogen van belasting etc. Beter dat er nu al over de toekomst wordt nagedacht. Ze moeten zich richten op de opvoeding van kinderen? nee ze moeten ze richten op beter onderwijs, de economie, mileu, infrastructuur etc etc.