Chubby schreef:In hoeverre behoudt meneer Bos dan zijn geloofwaardigheid?
Als hij blijft? Niet denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Tavanta schreef:Ik ook, hoe ik ook puzzel, kan er echt niets anders van maken........
Dat vind ik knap, aangezien je op tig verschillende manieren aan de benodigde meerderheid in zetels kan komen.
faye schreef:Knap dat er al gepuzzeld wordt zonder einduitslagen
Misschien zit er nog wel een CDA/VVD/Wilders coalitie in![]()
sarabande schreef:Wouter gaat niet met Balk in het kabinet zitten, wat hij wel doet is de wethouder uit Amsterdam op intregatie zetten. Daar krijgt Balk nog een hele dobber aan
sarabande schreef:VVD die eerst Wilders eruit gooit en dan op de knieen terug vraagt, ik zie het niet gebeuren hoor
MissJ schreef:
Wouter zou aftreden als hij geen premier werd. Oprotten dan.Tenzij de windrichting weer verandert vanavond en hij zijn mening weer eens herziet.
Justy schreef:MissJ schreef:
Wouter zou aftreden als hij geen premier werd. Oprotten dan.Tenzij de windrichting weer verandert vanavond en hij zijn mening weer eens herziet.
Die treedt echt niet af hoorHij speecht alsof hij wel gewonnen heeft
MissJ schreef:Wouter zou aftreden als hij geen premier werd. Oprotten dan.Tenzij de windrichting weer verandert vanavond en hij zijn mening weer eens herziet.
faye schreef:Ja Wouter blijft hilarisch, alleen hield hij zijn kop niet goed in de plooi
sarabande schreef:faye schreef:Ja Wouter blijft hilarisch, alleen hield hij zijn kop niet goed in de plooi
Mark deed ook net alsof hij gewonnen had, dat is altijd zo
Tavanta schreef:Wilders verbaasd me, inmmiddels op 9
Tavanta schreef:Wilders verbaasd me, inmmiddels op 9
TequilaRos schreef:Tavanta schreef:Wilders verbaasd me, inmmiddels op 9
Tja, je mag stemmen waarop je wilt he.
Pipo schreef:Nou als het zo door gaat, lijkt het SP/CDA/PVDA te worden.