xx_Horsiex schreef:Appelflapje schreef:Tja, ik hoorde het ook al vandaag.
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden.
Aan de ene kant is die man geweldig, hij durft ontzettend veel, heeft wel respect voor alle dieren en zet zich helemaal in voor de natuur.
Maar aan de andere kant:
- Hoe hij soms met dieren omging als krokodillen, giftige slangen, andere giftige dieren... "Look at that crocodile, it is one of the most DANGEROUS animals in the world..en dan heeft ie hem zo vast alsof het zijn cavia is..
![]()
Tja... Toch raar dat hij er niet meer is, maar het ergste vind ik dat hij dit zijn kind en vrouw (die zelf ook vaak met wilde dieren omging trouwens) aandoet...Zoontje groeit op zonder vader... Toch pijnlijk
![]()
Nouja, ik vind het toch een eigen schuld gevalletje, wat dus heel erg is voor zijn nabestaanden.
R.I.P Steve, en sterkte voor alle nabestaanden...
* Hij is gelukkig voor hem, wel gestorven in het harnas.
Dat is wel erg crue, bijna zeggen dat hij het expres deed.
Je drukt je imo nog zwak uit horsie... imo is het naast crue ook nog eens een domme en respectloze opmerking. Maar goed, dat zegt mij meer over de poster van de opmerking dan over de situatie... Het valt me echt vies tegen dat er zoveel mensen op de wereld blijken te zijn die zo kortzichtig zijn en met allerlei -imo erg zotte- respectloze reacties komen.