ik dacht dat dit een grapje was, maar niets blijkt minder waar. Sterk zullen ze niet komen te staan gelukkig. Te ziek voor woorden. Moet je ook zien door wat voor een figuren het geroeleerd wordt. Gatverdamme.
Hahaha, ik kon wel even lachen om het forum van die partij. Een hele lading mensen heeft zich geregistreerd onder namen als pedohater, pedofielenhater, pedobuster, PEDOKILLER. Van mij mag het stelletje ellendelingen zich goed bedreigd voelen. Ik hoop serieus dat ze zo bang worden dat ze er hun leven lang goed last van hebben.
Edit en een topic met de naam: One dead pedo a day keeps the doctor away
Asjeblieft zeg Waar gaat dit heen met de wereld? Dit zou dus betekenen dat ik gewoon op straat gepakt kan worden zonder dat het strafbeer is? Doe even normaal zeg. Het is diep, diep, diep triest.
we hadden vandaag onder nederlands ook al een discussie over dit onderwerp die mensen zijn niet helemaal goed in hun hoofd. seks met kinderen vind ik al niet kunnen en een politieke partij die voor seks met kinderen is nog veel erger..
@ Honeybee; Inderdaad, ik bedoel, wat heeft een kind van 12 er nou tegenin te brengen? Zeker als die pedofielen met dreigementen komen. Daar kan zo'n kind immers niet mee omgaan.
@ Nynkk: Nee dat betekend het niet. Het werkt net zoals het nu werkt, alleen is de leeftijdsgrens lager. Verkrachting/aanranding is niet legaal.
helemaal waar alleen nu is het zowiezo strafbaar. en dan moeten ze gaan bewijzen dat ze niet zelf wilden, dat is voor een volwassene al bijna niet te doen laat staan voor een klein kind..........
Te ziek voor woorden. Die ballen eraf, dan piepen ze wel anders. Mensen die zoiets voor ogen hebben, die mogen van mij levenslang de cel in. Bah, dat je zoiets kunt verzinnen, zó ziekelijk.
Buiten dat, stel dat dit zich doorzet, dan zullen er toch werkelijk mensen zijn die zulke haatgevoelens jegens deze partij hebben, dat deze net zolang doorgaan totdat deze "mensen" zijn uitgeroeid of niet dan? Krijg je toch complete volksrel?