Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stefoo schreef:ik vind het een beetje dubbelop, ze vind het goed maar eigenlijk ook weer niet, ik zou toch een beetje helderheid willen zien.
Sisco4life schreef:
Nou GEWELDIG dat mensen zo zichzelf durven te zijn in een wereld waar er raar tegenaan gekeken word.
klaasjuhhh schreef:@ Navidad: Dat bedoel ik dus. Het is allemaal zo tegenstrijdend. Als je op mensen van het zelfde geslacht valt, dan "hoor je er niet bij en wordt je niet geaccepteerd", maar " iedereen is gelijk". Als God er echt problemen mee had, had ie die mensen toch niet op deze aardbol gezet?![]()
Elaine schreef:Sisco4life schreef:
Nou GEWELDIG dat mensen zo zichzelf durven te zijn in een wereld waar er raar tegenaan gekeken word.
Niets aan toe te voegen!
Vind het alleen jammer dat sommige het provoceren (zo heet dat geloof ik)
Dus express laten zien dat ze op een ander geslacht vallen zeg maar.
stefoo schreef:Ik geloof niet, Ik vind dat niks met de bijbel of koran te maken heeft. Mensen verzinnen zelf de domste dingen over onderwerpen en wordt door iedereen verdraait
snowdon schreef:stefoo schreef:Ik geloof niet, Ik vind dat niks met de bijbel of koran te maken heeft. Mensen verzinnen zelf de domste dingen over onderwerpen en wordt door iedereen verdraait
Leg eens uit als je wilt... Wat heeft het feit dat mensen geloven te maken met het feit dat dingen verzonnen worden/verdraait worden?
stefoo schreef:ik vind het een beetje dubbelop, ze vind het goed maar eigenlijk ook weer niet, ik zou toch een beetje helderheid willen zien.
alex66 schreef:tja ik kan piet alleen maar gelijk geven ik wil ook niet wakker worden met een vent naast me in bed![]()
charlotvanre schreef:heb zo wat het hele dingens zitten lezen. en ik woon ook in een dorp, men vrienden en al weten dat ik gay ben. maar in het dorp weet het niemand, alsook men ouders. omdat het dorp en men ouders zo ouderweds zijn zeg ik het liever nog niet. want ik weet toch dat het negatief ga zijn. en kan da momenteel nog niet aan...
maar ik leef gelukkig verder. soms is het wel moeilijk altijd zwijgen in je nabije omgeving. maar ik ben blij dat men vrienden en al het weten. die heb ik graag en zij aanvaarden me tenminste. ik ben er zo ook men echte vrienden leren kennen
charlotvanre schreef:heb zo wat het hele dingens zitten lezen. en ik woon ook in een dorp, men vrienden en al weten dat ik gay ben. maar in het dorp weet het niemand, alsook men ouders. omdat het dorp en men ouders zo ouderweds zijn zeg ik het liever nog niet. want ik weet toch dat het negatief ga zijn. en kan da momenteel nog niet aan...
maar ik leef gelukkig verder. soms is het wel moeilijk altijd zwijgen in je nabije omgeving. maar ik ben blij dat men vrienden en al het weten. die heb ik graag en zij aanvaarden me tenminste. ik ben er zo ook men echte vrienden leren kennen