Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raineri schreef:He bah dat kan er ook nog wel bij.
Ik kan ergens begrijpen als je het allemaal achter je wilt laten maar nog een vraag. Hadden jullie een Thaise simkaart toen jullie het lokale nummer van Emirates hebben gebeld? Ik vertrek theoretisch gezien over 5 dagen uit Ho Chi Minh en mijn partner heeft een e-sim voor internet maar wellicht is het slim onbeperkt bellen toe te voegen oid.
Arianne_94 schreef:We kunnen de vlag uithangen![]()
We zijn in Rotterdam.
Hadden een heerlijke treinreis, want we hadden een upgrade gekregen omdat de mw van de trein in London ons verhaal sneu vond.
Niet nodig wel super lief![]()
Nu lekker in de auto gierende banden naar huis.
Blij voor jullie! En nu maar fijn bij gaan komen van dit bizarre avontuur, wat een samenloop zeg!
Vientje schreef:Wat een super nieuws, eindelijk!!!Blij voor jullie! En nu maar fijn bij gaan komen van dit bizarre avontuur, wat een samenloop zeg!
Hier inmiddels volledig gestrand in Australië, vlucht is idd gecancelled en nog geen uitzicht op een vervangende vlucht of wat dan ook want de airline is gewoonweg niet bereikbaar...zouden eigenlijk morgen vliegen maar we weten nu dus compleet niks. Wij gaan morgenochtend dus maar wel naar het vliegveld, hopen dat er een live wachtrij is waar we in aan kunnen sluiten
wij hebben alleen tickets. Ik mag toch verdorie hopen dat Qatar toch wat personeel daar heeft zitten wat je te woord kan staan...via chat online en de telefonische helpdesk kom je er sowieso niet door nl.
wellicht een volgtopic maken idd, maar eigenlijk wil ik dat niet want dat voelt alsof ik accepteer dat ik hier nooit meer weg ga komen...

als het niet meer is. Je wordt er standaard na 4 uur uitgeknikkerd. Dan idd tig keer proberen om erdoor te komen om weer in de wacht te komen, en dan weer 4 uur wachten om er weer uitgeknikkerd te worden
en daarnaast de live chat open zetten 
anders is het qua kosten ook niet te doen idd...
Als ik hun berichten dus goed begrijp, kan mijn vlucht dus niet doorgaan.
het wachtmuziekje is verschrikkelijk, dat wil je eigenlijk niet voor de kat zijn viool bellen